Hakutulokset

  1. T

    Vaaleat laikut tammiparketissa

    Meillä on ilmaantunut parkettiin suurikokoisia vaaleita laikkuja. Luulen, että liiallinen veden/pesuaineen käyttö on nuo aiheuttanut. Onko vinkkejä miten ne saisi pois? Parkettifirmasta annettiin jotain ioni pitoista pesuainetta, mutta eipä ne laikut ole ainakaan vielä kolmen pesukerran jälkeen...
  2. T

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Huomenta! Mäkin vähän kurkin tänne puolelle :) Lauantaina tein positiivisen rtestin ja eilen digillä plussa. Nyt viikkoja pitäis olla 4+1. Oliko teillä jo se Facebook-ryhmä? Mielelläni kirjoittelisin siellä enemmän kun siellä tulee muutenkin notkuttua enemmän :D Muoks. Niin ja siis LA on 11.10.
  3. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tämmöstä tänä aamuna! Kp 28/28 dpo 13
  4. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Kinder_Kitty luulis et noilla dpo:illa jo näkyis? Sulla on tosi pitkä luteaalivaihe, jos ovis selvästi bongattu tuolloin. En nyt pysty tästä ketjua kelailemaan taaksepäin niin en näe olitko jo testannu ja koska ja millasin tuloksin?
  5. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Kinderkitty mikä kp/dpo sulla on menossa?
  6. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Neljänruusu, mä en oikein vissiin osaa noita kuvia liittää kun ne tulee tommosena outona miniliitteenä tohon itse viestiin :(
  7. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp 27/28. Tuo hailura ilmestyi tohon alle minuutissa. Mutta en kyllä luota näihin one step-testeihin kauheesti. Eiliseen verrattuna jtn näkyy selvemmin, mutta en tiedä mitä näkyy :D
  8. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitti Kiiltokuva rohkaisusta :D Mut eiköhän näillä dpo:illa pitäis näkyä jo vähän enemmän..? Kiiltokuva, sulla tossa kakkoskuvassa näkyy viivaa! Mikä kp/dpo?
  9. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei, tuolta vauvahaaveilijoiden puolelta huhuilen :wave: Yk 5 menossa ja tähän mennessä en ole ehtinyt kuin yhden raskaustestin tehdä koko aikana. Täti on aina ehtinyt kurvaamaan kylään ensin. Nyt ajattelin olla ajoissa liikkeellä :p Kp 26/28, dpo 11.
  10. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä kp 6, menkat loppui eilen ja nyt sitten odottelen ovista... Puuuuuh, tylsää! Tännehän on tullut paljon uusia :) Tiedoksi uusille ja muistutukseksi vanhoille, että meillä on salainen haaveilijoiden ryhmä myös fb:ssa. Jos kiinnostaa niin laita mulle yv:tä!
  11. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa! Kysynpä nyt vielä täältäkin, että onko tossa tikussa teidän mielestä jo ovis+? Testi tehty kp 17 ja seuraavana aamuna oli jo paljon haaleampi, tuskin edes näkyi.
  12. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimosa89 mä laitoin sulle viestiä!
  13. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Perille tuli :)
  14. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimosa89 laita mulle yv:tä niin liitän sut Faceen :)
  15. T

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Hei! Täältä taustalta huutelen, että meillä on fb:ssä salainen ryhmä vauvaa vuoden 2015 aikana haaveileville. Tervetuloa mukaan! Mulle voi laittaa yv:tä, jos kiinnostaa :)
  16. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 4---> Muoks: ja kierron pituuden voi muuttaa 28, kun on näköjään lyhentynyt pysyvästi sitten viime raskauden.
  17. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heippa! Laitanpa tämän ihmettelyn vielä tännekin, jos jollain olisi kokemusta: OVISTESTI VS AAMULÄMPÖ: kumpi metodi on luotettavampi? Tänäaamuna mittasin aamulämmön ja laitoin sen fertility friendiin. Sitte tuli viesti että lauantain sijaan ff on siirtänyt ovulaation tiistaille!? Perusteena...
  18. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Sain viestin ja vastasin sulle! :)
  19. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pisamapeikko otettiinko sulta se progekoe oviksen varmistamiseksi?
  20. T

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Nyytti88 lähetin sulle yv:n!

Yhteistyössä