Miehenä pitää olla hirveän varovainen nykyaikana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauva palstan moderoinnista johtuen tämä menisi siellä heti poistoon, niin kokeillaan tänne, vaikka täällä ei suhtauduta varmaan hyvin toisiin palstalaisiin

Aihe on hyvin mielipiteitä herättävä (miksi ei olisi?), mutta toivottavasti keskustelu pysyy kuitenkin asiallisena.

Mahdonta sanoa, että onko tämä naisiin kohdistuva häirintä ihan oikeassa elämässä niin yleistä kuin media antaa ymmärtää. Kuitenkin päivittäin saa lukea jostain raiskauksesta, pahoinpitelystä tai muusta häirinnästä. Sosiaalinen media tehnyt omat haasteensa, ja moni saa siellä läähätysviestejä, dick pickejä tms.

Otin vähän aikaan sitten saliohjauksen, kun aloitin kuntosaliharjoittelun uudestaan. Rehellisesti sanoen ainakin parin liikkeen osalta meni itseltä täysin ohi, kun olisi pitänyt katsoa ohjaajan "paikkoja" tarkemmin. Penkkipunnerruksesta ja kyykystä puhun. Tietävät kyllä tämän aspektin näissä opastuksissa, mutta itse koin kiusalliseksi. Salilla muutenkin on vähän kiusallista, jos toinen sattuu tulemaan ihan eteen tekemään jotain ja itse on takana. Peilit ovat myös pahoja, vaikka ovat tarpeellisiä tekniikoiden osalta.

Tämä minun pointti tässä oli, että tuntuu kuin pitäisi kulkea muovipussi päässä vähän joka paikassa. Yleisestikin pitää miettiä tarkkaan, että miten ja missä on soveliasta lähestyä, jos deittimielessä ajattelee. Pidänkin siis paljon luontevampana, että nainen lähestyisi, jos on lähestyäkseen.


Sympatiaa ei varmasti löydy, enkä oletakkaan, mutta itsestäni ainakin on masentavaa, että kaikki kärsii monien huonojen töppäilyistä.
Ainut tapa olla sosiaalisesti hyväksytty nykyään on kuolettaa seksuaalisuus kokonaan.

Terveempi vaihtoehto olisi olla sellainen pervo kuolaajamies joka ahdistelee kaikkia , mutta sitten siitä imagosta pitää vain jotenkin päästä yli.
 
vierailija
Onko kellään enää mitää asiallista sanottavaa aloitukseen?

T: Aloittaja
Valitettavasti tällä palstalla ei ole kovin montaa asiallisesti käyttäytyvää ihmistä. Mistä tahansa yritetään keskustella, niin hyvin nopeasti juttu kääntyy vittuiluksi tai asiattomuuksiksi. Joku tulee kyselemään seksiasennoista ja kortsujen käytöstä. Harmi sinänsä, koska sinun aloituksesi oli hyvin asiallinen ja olisi mukava kuulla muidenkin (asiallisia) mielipiteitä.
 

Yhteistyössä