Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Ilmotelkaas kp:t (yritin laskea, mut meen koko ajan sekasin) niin voin yrittää päivitellä kun täällä tulee joka päivä käytyä :D

Ja uudet minkälaisella rimpsulla laitetaan listalle?

Muoks. Laiton nyt kp:t huudelkaa oikeat tiedot :) en enää muistanu kenen tiedot päivitin niin voi olla ihan päin...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kp12/28-34. Ja aamusta taas folliultrassa ei näkynyt mitään. Eli ens kierrossa nostetaan annos ja sit vielä voi pari kiertoa kokeilla clomeilla... Seuraavaksi pistoshoidot edessä ja niitä ei täällä tehdä joten sit saadaan varmaan odotella jonkin aikaa että päästään eteenpäin. Kylläpä harmittaa. :(
 
Maaliskuun aurinko voi harmi. Toivotaan että isompi annos tuottais toivotun tuloksen.

Mulla vielä pieni mahdollisuus joulukuun plussaan, mutta en kyllä usko että nyt onnistuis. Sori tulee ehkä turhan tarkkaa tietoa: Tallettelut meni vähän pieleen kun miestä ei yksinkertaisesti huvittanut kun oli pakko. Noh lopulta sitten onnistui, mutta mä olin päällä ja kun siitä nousin niin tuntu että kaikki tavarat tippu siinä samalla. Okei kai sitä sit kuitenkin perille saakka meni. No seuraavana päivänä ajattelin et uusinta varmuuden vuoks. eipä huvittanu sillonkaan ja vihdoin sain sitten suihkussa tuon kellistettyä, mutta taitaa painovoima pystyssä harrastellessa olla vähän huonompi vaihtoehto. Seuraavassa kierrossa en kyllä kerro ovisplussasta ellei oo ihan pakko jos ei meinaa jaksaa.. Onneks seuraava ovis ajoittuis just johonkin miehen synttäreiden/mun synttäreiden aikoihin niin ainaki varmaan sillon sit edes tulee suunnittelematta puuhailtua..
 
Mimmi älä huoli, tän palstan ihanuus on just se että voi pohtia sellaisia asioita joita ei kavereiden kanssa halua puhua (tai kaverit ei haluu tietää! :D) Eiköhän tarvittava määrä päässyt perille asti kaikesta huolimatta. Ei kai kaikkia maailman lapsia ole käsillä seistenkään tehty. :LOL:

Mä juttelin äidin kanssa tästä asiasta, tai oon aiemminkin puhunut ettei taida toista tulla mut nyt kun se kysyi ollaanko ajateltu hoitoja niin kerroin et on jo ekat kokeilut niissä menossa ja ei tunnu auttavan. Totesi siinä että vähän harvakseltaan heilläkin tärppi kävi, mikä kyllä selittää meidän isot ikäerot. Että ei enää naurata se "vitsi" että lapsettomuus ei ole perinnöllistä. En vaan haluis olla ihan ikäloppu kun toinen tulee, joten siksi stressaan nyt vähän liikaa asiasta.

muoks. Mulla on listalla esikon syntymäaika 13/13. :D Se on siis 3/13. Ja kp on sen 13, yk:n voi vaihtaa ya 5/14. Hoitomenetelmä clomit.

Mitäs mieltä ootte jos tuon listan tekis taulukkomuotoon, tulis vähän selkeämpi? Tai jotenkin muuten muotoilis.
 
Viimeksi muokattu:
Meniköhän nyt okein :) aamulla näköjään laittanu mitä sattuu :D joo mun puolesta voi tehä taulukonki mut ite en ainakaan osaa :D just ja just opin lainaamaan toisen viestiä. Oon ihan tumpelo kaiken tekniikan kanssa :D
 
Meillä ei oo suvussa ainakaan tietääkseni ollu lasten saamisessa ongelmia muuten ku mun äidin ja tädin ikäero on 10v. En sit tiiä onko tarkotuksella vai ei mut näköjään ei ainakaan mun äidillä oo ongelmia..

Viikko vielä testin tekoon. Menis nyt aika nopeesti. Alunperin piti jo perjantaina testata mut sillon olis vasta dpo 6 niin enpä taida testiä turhaan tuhlata..
 
Mun noita kiertopäiviä ei tartte päivittää kun on niin epäsäännöllinen "kierto", enkä oikeestaan niitä paljoo seuraile. Siitä epäsäännöllisyydestä puheen oleen. Tänään on jo kolmas päivä kun menkat vasta tekee tuloaan. Pyyhkiessä on tullut vaaleaa vuotoa mutta ei siteeseen asti. Mä kun jo toivoin että synnytys olis vähän tasannu kiertoa mutta nyt on sitten vuodon alkuki muuttanu muotoaan.

Sillähän mä itteäni lohduttelin että kun ollut kaks noin kolmenkytä päivän kiertoa että vaikka ei tärppäis niin olis useemmin ees mahdollisuus kuin ennen. Mutta ei kai sit kuitenkaan... Testiä tein myös siltä varalta että jos kuitenkin olis plussannu mutta niin vahvaa negaa näytti että taas ollaan hormoonien armoilla.

Ihmettä odotellessa koitan satsata painonpudotukseen parhaani mukaan. Tänään huhkin kahteen otteeseen hiki päässä, auttaa tähän v*tutukseen :)
 
uusi jäsen ilmottautuu. olen noissa vauvakuumeketjuissa roikkunut vuodesta 2012 ja jossain kohtaa tajusin ettei tästä tule mitään. nyt vuoden ollut poissa ja ajattelin joskos taas jaksais alkaa toivoa.

meillä syntyi poika 11/10. eli neljä vuotta sitten. toisen lapsen yritys aloitettiin 2012 tammikuussa. suurin osa kavereista on tehnyt tässä ajassa jo kaks lasta. mä en saa aikaseksi sitä yhtäkään. myönnän. pirun kateellinen ja katkera välillä. yksi ystävä ilmotti juuri kuinka hekin nyt aloittavat toisen lapsen yrityksen. ja harmitteli et kun ei ekasta kierrosta tärpännyt. mä en pystynyt vastaamaan mitään.

mulla on toisessa munasarjassa pco tyyppistä kasvua. olen normaalipainoinen ja urheilen viikottain. mulla on todella selvät ovismerkit. vasen vuotaa hiukka verta ja oikeaa jomottaa. kävin vuos sitten erikoislääkärillä kunnallisella. siellä ei mitään tapahdu ennekuin mies on jättänyt näytteen. sitä ollaan nyt vuos odotettu. maanataina sanoin hänelle et nyt. mä en jaksa enää. ja lupas hoitaa homman. vihdoinkin.

aika on kulunut ja elämä vie. joka kuukausi sitä ajattelee et kyl nyt. nyt on pakko olla jotain. mut ei. sit ajattelee et kesän jälkeen. tammikuussa. ennen juhannusta..... mulla ei oo aikaa enää paljoa. olen 34v. päätin et 37 on raja. sit en enää tahdo. meillä on ihan hyvä näin kolmestaankin ja olen miettinyt sijaisperhetoimintaa yms. mut kattoo sitä sitten.

odotan kovasti miehen testin tuloksia. koska tunnistan oviksen niin hyvin niin ei voi olla aina huono ajoitus. kolme vuotta. mut nyt on valoa edessä kun tietää et hoidot vois alkaa jo ens keväänä.

tämmöstä tää elämä meillä on. sori pitkä tarina. mulla on nyt taas jännä päivät menossa. ovis oli mitä ilmeisemmin sunnuntain ja maanantain välissä ja se on hyödynnetty. viikonloppuna pikkujoulut joten hyvä syy testata liianaikaisin perjantaina :)

mulle voi päivittää
millionnea.. esikoinen 11/10.. kp27/35.. yritysaloitettu 1/12

ja dpo3 (huonompi puoli)
 
Viimeksi muokattu:
Mun noita kiertopäiviä ei tartte päivittää kun on niin epäsäännöllinen "kierto", enkä oikeestaan niitä paljoo seuraile. Siitä epäsäännöllisyydestä puheen oleen. Tänään on jo kolmas päivä kun menkat vasta tekee tuloaan. Pyyhkiessä on tullut vaaleaa vuotoa mutta ei siteeseen asti. Mä kun jo toivoin että synnytys olis vähän tasannu kiertoa mutta nyt on sitten vuodon alkuki muuttanu muotoaan.

Sillähän mä itteäni lohduttelin että kun ollut kaks noin kolmenkytä päivän kiertoa että vaikka ei tärppäis niin olis useemmin ees mahdollisuus kuin ennen. Mutta ei kai sit kuitenkaan... :)
ootko teroja pyytänyt? itselläni oli todella sekasin menkat vuos sitten. ja ennen esikoistakin. mut otin neljän kuukauden kuurin teroja niin nyt vakiintunut noin 5viikkoon mikä on jo mahtavaa!
 
Tervetuloa millionnea :)

Mites pitäiskö lisätä kaikki oviksen ohittaneet piinailijoihin ja laittaa dpo:t niin sais edes joskus piinailla kun tuntuu että nuo menkat tuppaavat alkavan aina oikeaan aikaan? :D

On: Huh mikä olo ollu tänään. Palasin äitiyslomalta eilen töihin ja tänään istuin 8 tuntia koulutuksessa tunnin yöunilla. Pojalle tuli parin tunnin yöunien jälkeen joku ihme huutokohtaus ja ajattelin ottaa viereen nukkumaan. Noh siitähän se vasta sitten kunnolla heräs ja alko oikein urakalla riehumaan eikä enää suostunu menemään nukkumaan. Oli ollu eilen vähän hämillään kun en ollu ku vasta illalla kotona. Jos tää yö menis vähän paremmin :)
 
Heip!

millionnea, ihan ku oltais kuumeiltu jossain ryhmässä aiemmin yhdessä? Jotenkin sellainen fiilis. Mulla oli kkm 1-2/ 2013 ja sitä ennen roikuin kyllä täällä ihan tarpeeksi - ja tein kuten sinäkin, pistin foorumit jäihin kun raskautumisesta tuli jo lähes pakkomielle. Nyt palasin syksyllä "vilkuilemaan" ja muutamaan pinoon kirjoittanut, osaa seuraillut enemmänki. Tervetuloa, toivotaan että tärppäisi!

Voihan omanapa. Täällä on niin kummaa menoa, että hyi olkoon. Raskausoireet ollu kaikki maan ja taivaan välillä oviksen jälkeen, tuhrua n. dpo7-9 päivän ajan. Sitten tulikin täti kylään, ajattelin että se kierto oli siinä. No, kappas.. kaks päivää vuoti tooooosi niukasti (normaalisti yks tuhrupäivä, kaks "tulvapäivää" ja pari tuhrua taas), olo on huono, väsyttää ja alamahaa nipsii, nivusta jomottaa. En tajua. Toivon toki että tää oliski jotain vuotoa joka ei olekaan menkat, vaan lähinnä valeversio niistä. Aamulla testataan taas, clomitkin pitäis tänään jo aloittaa. Maanantaina verikokeeseen, soittelin tänään neuvolaankin että mitä tehdä ku on niin outoa hommaa. Turhauttavaa, kun vielä voikin elätellä toiveita. Olis vaan ollu kunnon menkat ja that´s it, ei olis tarvinu toivoa enää yhtään. :headwall: Päivitän omia tietojani kierron osalta kun tiedän missä mennään, muutoin voi mulle laittaa nämä tiedot:

Bambini, poika -08, kp??/28, ya 2011-2012?, ei diagnoosia lapsettomuuteen toistaiseksi, Clomit

Jännäilijöitä? Olispa kiva kun joku tästäkin pinosta raskautuisi pian ;)
 
Tervetuloa uusille :)

Täällä nyt siis kp 27/28 tai no vuorokaus vaihtu eli 28/28 :D en usko et mitään on tapahtunu joten arvelen tädin saapuvan iltasella huomenna tapansa mukaisesti. Maha on jo ns sekasin kuten aina ennen tädin vierailua.
 
Tervetuloa uusille!

Vanhempien lapsettomuus On on ja on. Minähän pelkäsin aina että mullakin tulee olemaan vaikeuksia kun omilla vanhemmillakin oli. Mulla ja mun veljillä on 6v ja 12v ikäeroa. Eli kuuden vuoden välein tuli äiti raskaaksi ja kolme lasta saivat hedelmöityshoidoilla aikanaan.Selittämätön lapsettomuus heilläkin, ei mitään näkyvää syytä..Miehen siskot jäivät myös molemmat ilman biologisia lapsia, heillä molemmilla on käsittääkseni jotain isompaa ongelmaa joka vaikeuttaa raskautumista.
Mun vanhemmilla sama homma, selittämätön lapsettomuus..Ei syytä suuntaan eikä toiseen..Miehen vanhemmilla ei ollut vaikeuksia lapsia saada.

Noh,
 
täällä dpo 5 eikä sen ihmeellisiä oireita. vähemmänku ennen leikkausta :D välillä pientä menkka jomotusta on havaittavissa mutta ei sitä huomaa jos ei tunnustele .

hei miten sen fb ryhmän kanssa?? oliko semmosta? :) joskus puhuttiin siitä. ja joo mielummin suljettu ryhmä ettei sukulaiset saa mitään vihjettä tästä kaikesta. :D
 
mäkin kannatan fbryhmää. olis helpompi päivittää ja seurata. ja kun ei meit niin montaa oo. mä voin kokeilla tossa illal. nimiehdotuksia?!

täällä räjähtää tissit! niinkuin aina ton huonomman munasarjan oviksen jälkeen. mikäköhän siinäkin on.... ja mulla on kaikki raskausoireet ennen menkkoja joten en niitä edes viitsi eritellä. aamulla testaan vaikkakin on aivan liian aikasta mut saanpahan syyn käyttää ton viimesen testin ja juhlia pikkujouluissa kunnolla.

mahto myyjää aikoinaan naurattaa kun ekaa yritettiin. kaupassa oli raskaustestejä alennuksessa. oli poistuva merkki. niin mä ostin varmaan viis pakettia :)

ekaa siis yritettiin yli 1.5vuotta mut tuli luomuna.

bambini. todennäköisesti ollaan samassa ryhmässä kuumeiltu joskus. mä kattelin alkuketjussa oli joitain muitakin vuoden takaa. on kyl ihanaa huomata et niit plussia tulee. edes muille. ja näin kaukaa se ei edes tunnu niin pahalt. mut läheltä sit sattuukin. paljon.
 
ensimmäisen lapsen plussan tein juurikin menkkajomotukseen kun odottelin miestä koulusta. se testi kun viimeistään avaa hanat. meinasin pyörtyä kun tikussa olikin kaks viivaa. olen valehtelemat tehny noit testejä varmaan 50 :) !
 
Onko kellään kokemusta siitä, että menkat alkaisi, hiipuisi ja alkaisi uudelleen samaan hetkeen, just silloin ku kuvittelet jo niiden olevan ohi? Kysyn, kun kävi niin, että tuhrutteli ja vuoti ministi, sit loppu kokonaan ja tänään taas vuoti. Ei kuitenkaan paljon. Ja illalla menkkakipuja, nyt vaihtoehtoisesti kp31/28-33 tai kp4/28-33. Aloitin kyllä jo Clomitkin ja testailen joka aamu, maanantaina hcG- verikoe varulta kun on niin outoa touhua.

Mä en toistaiseksi innostu FB- ryhmästä. Tämä on kuitenkin hieman anonyymimpää, enkä halua asioiden olevan vielä ihan niin julkista ku mitä naamakirja on.
 
Tääl toistaseks täti hukassa, menkkaolo kyllä erittäinkin vahvasti..

Meijän suvussa ei kellään oo lapsettomuutta. Äiti ja sen sisko syntyny vuoden ikäerolla.. Tosin sitä en tiä oliko isän vanhemmilla jotain kun sedällä ja isällä 8v ikäeroo. Miehen veljellä kaks lasta 3v ikäerolla ja miehen sisarukset toinen 4v ja vanhempaan 6v ikäeroo. Heillä tosin 4v ikäero koska eri isä ja 6v koska eri äiti.
 
Mäkään en faceen lähe kun ei oo ollu koskaan siellä tunnuksia, enkä jaksa tehä niitä :)

Bambini mulle välillä käy just noin kun menkat välillä pelkkää tuhruttelua jabjust kun luulee et loppuu niin sit tuleekin lopuks yks runsaampi päivä. Nyt ainakin luulis että tulis kunnon menkat kun limakalvon piti olla hyvän paksunen..

Huvi millon ajattelit testata? Mä niin haluaisin tänne ketjuun plussan :)
 
Täältä taustalta ei oikein mitään päiviteltävää, kp 8 ja tylsä kierron vaihe... Anastrozolit syöty ja kohta alkaa oviksen metsästys. Toivottavasti ois ovis ennen joulua, niin ois ees jotain mahiksia raskautua. Tämä oli kolmas ja vika lääkkeellä tuettu kierto, eli ensi kuusta ei tietoa. Ajattelin, jos saisin vielä soittoajan lääkärille ennen joulua. Haluaisin jo siirtyä varsinaisen lapsettomuusklinikan puolelle selvittelyihin. Nyt siis yksityisellä gynellä käynyt, sama ottaa vastaan myös klinikalla.

Tsemppiä piinailijoille. Vois joku plussa tulla kannustimeksi muille! =)

En oikein innostu fb-ryhmään liittymisestä. Varmaan juuri tuon takia, että haluaa kuitenkin pysyä ihan anonyyminä...
 

Yhteistyössä