Hakutulokset

  1. Villi viisikko

    Mä en jaksa varmaan käydä tota koulutusta...

    Kestääkö se pitkään? Kokeile ja jos tuntuu omalta jutulta niin etsiskelet oppisopimuspaikkaa?
  2. Villi viisikko

    suurperheen äidit!

    Mikä on suurperhe? Meillä on kohtuullisen kokoinen perhe, lapset 15v, 13v, 4v, 3v ja 9kk.
  3. Villi viisikko

    Te joiden lapset menee eka krt yökylään "isona"?

    Meidän tyttönen oli jo reilu 2v kun meni ensimmäisen kerran mummolle hoitoon ja oli vielä muutaman yön. Oli mennyt oikein hienosti, nyt tyttönen on 3v eikä millään tahtoisi odottaa perjantaihin kun silloin pääsee mummolle. Poika oli vajaa 2v:na yökylässä mummolla ja oli mennyt ihan hyvin...
  4. Villi viisikko

    Kenellä on varaa yli 2 lapseen?

    Mutta se lapsi kasvaa, loputtomasti ei löydy vaatteita kirpputorilta, sit tarvitaan harrastusvälineitä ja siihen liittyviä maksuja. Saattaa tulla myös pakollisia, yllättäviä, isoja menoja. Meillä on viisi lasta ja nyt voin sanoa että enenpään ei ole varaa. Isommilta lapsilta ei voi kaikkea...
  5. Villi viisikko

    MIKSI mie halusin muovimatot pois D:

    Lopussa kiitos seisoo :D Lattiasta tulee varmasti ihana!
  6. Villi viisikko

    Minkä ihmeen vuoksi ihmiset asuvat maaseudulla?

    En tiedä, emme asu enään kauaa :D Muutamme lähiöön, lasten nimien vaihtamista suunnitellaan :laugh:
  7. Villi viisikko

    puheterapiasta

    On ihan normaalikäytäntö.
  8. Villi viisikko

    keinoja saada 4-vuotias pysymään koko yö sängyssä?

    Minä kerron vielä ajasta kun asuimme kerrostalossa ja toinen isoista pojista oli noin 7-8v. Hän on aika arka ja kertoi usein että öisin pelottaa kun kuuluu ääniä. Sekä mies että minä "jahtasimme" niitä ääniä mutta emme siinä onnistuneet, meidän mielestä ääniä ei siis ollut. Vaihdoin kuitenkin...
  9. Villi viisikko

    keinoja saada 4-vuotias pysymään koko yö sängyssä?

    Meidän perheessä vain yksi kuulee öisin ääniä. Ihan oikeita ääniä. Naapuriin tulee maitoauto noin klo 2, toisen puolen naapuri lähtee välillä aamuvuoroon klo 4, "maitoautonaapurin" pihalta saattaa lähteä taksi matkaan yöllä/ vaihtokuski tulee omalla autollaan pihaan. Itse en äänistä tietäisi...
  10. Villi viisikko

    Auttakee nyt hyvät ihmiset!

    Ja minähän laitoin linkin partytelttoihin :ashamed: anteeksi :flower:
  11. Villi viisikko

    Auttakee nyt hyvät ihmiset!

    http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=658&OpenGroups=658 Tuolla on myynnissä jotain.
  12. Villi viisikko

    keinoja saada 4-vuotias pysymään koko yö sängyssä?

    Kuuluuko kolmen aikaan joku ääni johon tyttä herää? Minä en ole raaskinut kieltää viereen tulemista jos yöllä herää, poika täyttää kesällä 5v ja nyt on tuo yöravaus helpottanut huomattavasti eli ei tule enään joka yö viereen, muutaman kerran viikossa vain.
  13. Villi viisikko

    Unikoulua/yöpullosta vieroitusta, vinkkejä?

    Isompia on tassuteltu jne. Minäkään en miellä unikoulua huudatukseksi. Jos minä alkuun siivoan tuon takkahuoneen että mahdun sinne kuopuksen kanssa, kuopushan voi jäädä sinne sitten nukkumaan mikäli alkaa nukkumaan kunnolla.
  14. Villi viisikko

    Unikoulua/yöpullosta vieroitusta, vinkkejä?

    Meidän pieni kullanmuru ei kitise/äänetele vaan huutaa niin että kitapurjeet näkyvät eli siihen herää sekä mies että tyttö. Tyttö on uniongelmainen eli hänen on vaikea nukahtaa jos herää ja miehen taas pitää jaksaa aamusta töihin, siksi mietin tuota "porukan puolitusta".
  15. Villi viisikko

    Unikoulua/yöpullosta vieroitusta, vinkkejä?

    Kuopus on melkein 9kk ja herää yöllä syömään noin 2 kertaa ja tuttia kaipaa muutamaan otteeseen. Meidän kaksi vanhempaa pientä ovat olleet huonoja nukkumaan, unikoulut eivät ole tehonneet (en ole kokeillut suoraa huudatusta tyyliin huuda kunnes nukahdat). Noin 3v iässä on vasta alkaneet...
  16. Villi viisikko

    Formulat on turhaa tuhlausta

    Varmaan osaatte kasvattaa myös lapsenne niin etteivät hingu moottoriurheilun pariin? En jaksa taistella aiheesta, halusin vain kysyä :saint: *yhden kisaavan ja toisen aloittelevan motocrossarin äiti*
  17. Villi viisikko

    Mistä lapsille rauhoituspiikkejä?????

    Mulla on rauhoituskortit :) Nyysin pojan "tuomarin pilli" pakkauksesta kortit, keltaisen ja punaisen. Keltainen on varoitus ja sitä näytetään kahdesti, kolmannella kerralla nostan punaisen kortin ja vieterijänis menee jäähylle rauhoittumaan :kieh:
  18. Villi viisikko

    Kiitos taas vanhemmat (hääasiaa) !!

    No sinun isäsi kommentti oli ehkä aiheellinen? Perinteisesti morsiamen vanhemmat maksavat häät, minusta tuo on kyllä jo vanhanaikasta =) Jos erosta on aikaa liki 15v niin kyllä aikuisten ihmisten pitäisi pystyä olemaan samassa tilaisuudessa. Laittaisin kutsun sekä isälle perheineen että...
  19. Villi viisikko

    Millaset verkkarit teidän lapsilla on?

    Yleensä jotkut halvemmat.

Yhteistyössä