Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2020

    Hei, kaikki plussasin vasta muutama päivä sitten. Heinäkuun lopulla oli keskenmeno ja kuukautisia ei ole näkynyt sen jälkeen. Keskenmenoja muuten takana 4 ja lapsettomuus hoitoja myös joten pelottaa vähä vaikka tämä nyt luomukiertoo tarttui. Esikoinen jo 5 vuotta ja kakkosen yritystä vuodesta...
  2. M

    Syyskuiset 2019

    Mä tuun seuraileen teitä mulla siis laskettu ihan elokuu lopulla mut voi viellä tipahtaa syyskuulle. Plussa saatu 17.12 ja la toistaiseksi 28.8
  3. M

    Elokuiset 2019

    hei! tänään tehty positiivinen ja omien laskujen mukan 30,8 the päivä!:) sekavat tunteet.Plussa saatu hoidoilla aikaiseksi. keskenmenoja takana rv. 5 ja 12 :/
  4. M

    Kokemuksia keskenmenosta?

    Jaan nyt oman kokemukseni tämän viikon torstailta. Aloitan ihan alusta niin saa koko pään tyhjäksi. Meillä on yksi ihana poika syntynyt - 14 raskautumisessa ei ollut mitään ongelmia. Päätettiin 2015 miehen kanssa että pillerit veks ja toinen lapsi. Ei se ollu niin helppoa menkat oli sekaisi ei...
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyt alkaa jännittää menkat odottaa sunnuntaina mahdollista. Maanantaina alkanut sillo tällöin nipsailu alamahassa ennen ei oo sellaista ollut ja piätä juilii..:D
  6. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka ollaan 21 ja mies 27v. meillä on kotona jo ihana 2vuotias poika mutta nyt ruvettiin sisarusta haaveilemaan. Pillereitä en ole 6kk syönyt jätin pois jonka jälkeen käyttöön tuli muut ehkäisy keinot ja nyt nekin on pois. Sunnuntaina oli ovis mutta saas nähdä onnistuuko ekalla yrittämällä :)...
  7. M

    Miten kertoa vanhemmille raskaudesta?

    olen juuri täyttänyt 19. Meidän perheessä kaikki naiset on saaneet tän ikäisenä eskoisensa nyt sitten :'D itse kerroin äidille kun tuli pikaisesti poikkeen. Äiti oli juuri kuullut isosiskoni odottavan 3 lasta mikä taisi olla pikku järkytys kun nuorimmainen oli niin pieni ja sit kerroin äidille...
  8. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    niin ja sitä viellä onko teillä Facebook ryhmää olisi kiva liittyä. Ilmoitelkaa :)
  9. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    moikka taidan ilmoittautua nyt tänne la tippu 13.1 nyt 1.2 :) eli raskaana nyt 8+3 1.2/maijjaa/19/esikoinen/TAYS
  10. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    unohtui kysyä mikä sen FB ryhmän nimi on olisi oiken mukava liittyä ja seurata sieltä teidän kuulumisia :)
  11. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Nyt tuli kerrottua vanhemmille isä oli onnellinen mutta äippä vähän järkyttynyt sillä ollaa siskon kanssa samaan aikaan raskaana :D siskon ja mun tulevilla lapsilla olisin ikäeroa vaivaiset 3viikkoa! mutta kyllä se äitikin oli onnellinen. Viron appiukko ja anoppi olivat onneissaa ensimäinen...
  12. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    ohhoh, unohdin ikäni mainita eli 19v olen ja aivan onneissaan mieheni kanssa tulevasta pikkupakkauksesta. Tällä viikolla oli eka neuvola jossa selvis et mun hempparit olivat aivan kamalan alhaiset ostin hätääntyneenä tietty kaupan parhainta(tietenkin kalleinta >:/) rauta lääkettä mitä se...
  13. M

    19vuotias ensimäisen lapsen odottaja. LA 1.2.2014 =)

    19vuotias ensimäisen lapsen odottaja. LA 1.2.2014 =)
  14. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    13.1.2014/maijjaa/ensimäinen/TAYS
  15. M

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    13.1.2014/maijjaa/19/ensinmäinen/TAYS

Yhteistyössä