Hakutulokset

  1. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tytöt syntyivät eilen rv 38+0. Käynnistettiin 7.30 kalvojen puhkaisulla, olin 2 sormelle auki. Pitkään aikaan ei tapahtunut oikein mitään, mutta kun alkoi tapahtua, niin tapahtui sitten oikein ryminällä... Synnytyksen kokonaiskesto noin 2,5 tuntia :O Mitään muuta kuin ilokaasua ei ehditty...
  2. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut Pohjoistuuli hyvänkokoisista vauvoista! :heart: ja hyvistä hermoista! :D kaikilla ei ole samanlaiset hermot... Täällä on yleisen ketutustilan :mad: vuoksi jäänyt kirjoittelut vähille. Yöunet on luokkaa 4-5 tuntia kipujen vuoksi ja 2-3 pv välein on tullut tuntitolkulla...
  3. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Toisaalta, kävi se suhteellisuudentajukin mielessä, kun luin FB:n kaksoset ja kolmoset ryhmästä tästä äidistä, jonka kaksoset syntyivät 23+3... Pienempi menehtyi vähän päälle vuorokauden ikäisenä ja isompi nyt voi niin hyvin kuin noilla viikoilla syntynyt voi voida... Että siihen suhteutettuna...
  4. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervetuloa Tulppu! Luin kanssa tuosta sinun ratkaisustasi tuosta toisesta ryhmästä ja olen samaa mieltä. Olisi kyllä ihan kauheeta jos pitäisi yksi sikiöistä poistattaa vaan yleisten riskien vuoksi :( ilman, että vauvoissa itsessään on mitään syytä tähän. ...täällä mitään tapahdu! :mad: olin...
  5. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Support = supistus :laugh: ihana tää iPad!
  6. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Täällä ollaan. Käytiin tänään yks "bonusreissu" äitipolilla. Minulla on mennyt yöunet selkä-lonkka-pylly-kohdunkaulasäryn vuoksi. Heräilen siinä 3-4 maissa aamulla ja kärvistelen supistusten ja kiristelyjen kanssa koko päivän. Vessanpöntölle "asettautuminenkin" kolottaa sen verran, että huh,huh...
  7. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Täällä ollaan kaik yhdes koos :D Painot 2550 ja noin 2800. Noin siksi, koska A:n pää on jumiutunut superalas lantion. Muu ruumis köllöttelevät tuossa oikean nivusen kohdalla... Kohdunsuuta 1,5 cm jäljellä, pehmennyt ja sormelle auki. Bueno! Jos lähtisivät siitä syntymään... Ensi kerta on...
  8. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Maibei mulla on seuraava ultra huomenna jo 8.20. Tykkään näistä aamuajoista, koska muuten hermoilee koko päivän :D Saas nähdä onko mitään puhetta vielä käynnistyksestä. Neuvolakortin mukaan huomenna eletään "vasta" 35+6. Viimeksi lääkäri sanoi, että käynnistys rv 37, jossei mitään ilmene...
  9. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Croftille hurjasti onnea joululahjoista! Mahtavan kokoiset paketit! Hurjan pitkiäkin ovat :flower: Menikö kaikki hyvin? P.s. Meillä tänään neuvolan monikkovalmennusta. Hyvissä ajoin :D tätäkin aikaistettiin viikolla, kun sanoin, etten välttämättä pääse 4.12 enää paikalle ;) Johon...
  10. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Sika = aika :D minä en tee virheitä, vaan tämä ennakoiva tekstinsyöttö.
  11. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Apua Pohjoistuuli! Ihan friikkiä toi sektioita! :x Jotain hyötyä näistä identtisistä sentään... Maibeionko käynnistys tosiaan viimeistään 37+0, ettei 37+0- 37+6 välillä? Meille puhuttiin rv 37:stä ja olen ollut ihan varma, et mun tuurilla se tarkoittaa 37+6... Okei, olen voinut mielestäni...
  12. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Maibei: molemmat on rt, päät ihan vierekkäin :) ja hyvä niin, mutta ei ole tätä tilaa suunniteltu minun lonkilleni! Multa irti kohta jalka tai jotain :):D Viime yönä olin hereillä 12-2 ja 4.45 heräsin sit kokonaan :O Selkää ja lonkkia särkee, pitää aina liikkua välissä. T. Katrilli&...
  13. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Täällä ollaan. iPadin yksityinen selaus ei säilytä salasanoja, olen vähän laiska kirjautumaan joka kerta :D Meillä oli kaikki virtaukset hyvin ja tyypit ovat tosi aktiivisia. Kummatkin ovat todella, siis TODELLA alhaalla. Viimeksi meinasi jo mitata A:n pään alakautta... Minä taasen odottelen...
  14. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tipetsu: ehkä noloilta oli viimeksi äitipolilla, kun laittoivat supistuskäyrille. Siinä sitten päivittelivät, että kylläpä tulee supistuksia. Minä siihen, että sit tulee vai? Minä luulin että neiti B siellä vain möyrii ja monottelee :ashamed: Ja juu, mulla on yksi synnytys takana :laugh...
  15. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut Elmeriinille! :flower:
  16. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Täällä ollaan ja luetaan muitten juttuja ja jännätään syntyviä vauvoja! :wave: On ollut jotenkin mukamas "kiirettä" :D ja väsynyt olo, ettei ole tullut kirjoiteltua. Luettua kuitenkin. Croftilla on aika jättivauvat! :confused: Mulla oli viime viikon torstaina sf-mitta 35. Aika huikea mitta...
  17. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Ultrakuulumisia:painot 2123 ja 2045. Käytiin käyrillä ja katsottiin 4d:nä A:n haukottelua :D awwww... B oli siirtynyt perätilaan. A on ollut siitä lähtien raivotarjonnassa, kun painoi 830 g. Lääkäri sanoi, että tuskin siitä enää kääntyy. Ens kerralla onkin sit jo 35+0 iik! T. Katrilli...
  18. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut Tuplat! :flower: Hienoa, että kaikki meni hyvin ja eiköhän se hutera olo siitä pian parane :) Vointeja ja hyvää ruokahalua pikkuiselle pojille:D T. Katrilli 32+5
  19. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Maibei: Mulla on ens kerran 6.11. Laittoivat periaatteessa kahden viikon päähän ajan, ei vaan ollut vapaita aikoja, joten meni 12 pv päähän. On kuulemma asiat nyt niin hyvin näillä kahdella :heart: ja kohdunkaulansuulla. En ole saanut vielä mitään kortisonia, koska kohdunkaula on ollut koko...
  20. K

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei kamaan! Meitsille on tullut jo 15-16 kg :$ tosin kaikki mahaan. Ehkä 1-2 kg pyöreytenä muualle. Kuitenkin niin, ettei mahaa erota edestä, eikä takaa. Eli siis en ole levinnyt sivuttaissuunnassa. Oliko nyt tarpeeksi vaikeesti sanottu ;) Ekasta tuli tosiaan 10 kg. Kaikki lähti ja vähän...

Yhteistyössä