Hakutulokset

  1. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Vau mikä plussa aalto<3 Onnea paljon Siin, Vilmu ja Nems. :) ihana nähdä plussia ja turha potea huonoa omaatuntoa hehkuttamisesta, nyt on syytäkin hehkuttaa!:)
  2. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Minäkin voisin tänne liittyä kuumeilemaan. :) Tässä jonkulaista tjottailua ollut, mutta aika epätodennäköistä ollut kun ei menkkojakaan edellisen jäljiltä ole kuulunut. Esikoinen siis reilun vuoden vanha, imetyksen lopetin noin kuukausi sitten siinä toivossa että kierto käynnistyy. Pari viikkoa...
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voisin liittyä kuumeilijoihin ja tihrustelijoihin kun nyt vähän aikaa taustalta oon teitä seuraillut ja vauvakuumetta nostatellut. Joskus ennen esikoista täällä kuumeilinkin. Esikoinen saatiin yli vuoden yrityksen jälkeen ja on tällä hetkellä 1v1kk ja nyt seuraava ajatuksissa. Vähän jännittää...
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sweeny ajattelin tulla tsemppaamaan sua mun kokemuksella. Mulla oli ennen tätä raskautta kaks varhaista km ja olin aivan varma että niin käy tässäkin. Mulla on ollut pientä ruskeeta tiputtelu vuotoa tähän mennessä rv3+6-rv6+2 ja sitten uudelleen rv7+4-rv9+0 (suunnilleen menkkojen ajankohtana...
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko tulla tuolta taka-alalta kertomaan maisakaarina että mulla tässä meneillään olevassa raskaudessa alko kp28 tuhru vuoto, siiiis tooodella vähäistä ruskeaa tuhrua lähinnä puuhittäessä, joskus suojaan asti. Kp30 ihmettelin hirvittävän kipeitä tissejä ja pahoinvointia ja tein testin, kappas...
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuva otettu siis noin 30sekuntia dippauksen jälkeen. Nyt 5min kohalla viiva tummunut näköjään tismalleen saman vahvuiseksi :) Plussa tuulia kaikille <3
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/sZx8to Pahoittelut vuodosta mimmi ja miss_piggy:( Täällä ollaan oltu aika pelokkain mielin plussan jälkeen. Ruskea tuhru joka alkoi jo ennen plussaa on jatkunut nyt 12pv. Sitä tulee siis vain joskus pyyhkiessä, jos käy lenkillä niin ehkä yksi pieni tippa pikkuhousunsuojaan...
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/la3q0W Tässä vielä kuivuneesta testistä :)
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/mhzpiu En oo varma osaanko puhelimella liittää ees suoraa linkkiä mutta tuossa siis kuvaa siitä parin tunnin pissan viivasta. Luonnossa selvempi :)
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos Cristal3 on tää vaan uskomatonta :) jospa tää 1,5 vuotta ois ollu tarpeeks kärsivällistä oottamista. Pitää testata taas viikon päästä jatkuuko tää :) vielä sunnuntaina 8h pidätyksestä nega/haamu ja nyt parista tunnista selkeä viiva :) kuvassa tosin ei yhtä selvänä näy. Vähä tuohon...
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei ole lapsia ennestään cristal3 :/ täällä huono olo jatkunut, kasvot kukkii niin etten muista millon ois ollu tämmöstä, näkö lähtee useasti ja tissit kipeät. Ja siis kolmatta päivää pientä ruskeaa limailua. Tänään ku on ollu niin nätti päivä niin ajateltiin että illalla vois juoda yhdet...
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Perunkin sanani heti. Nyt vessareissulla menkkoja enteilevää rusehtavaa valkkaria. Ei tullut meille maalisvauvaa. :( kyllä taas itku pääsee. Yritystä takana 16kuukautta.
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tadalle onnea! Eiköhän tuo ole sitä itseään ;) Cristal3 kyllä tuo taitaa olla nyt selväpeli ;) onnea! Kyllä minä sitten kuitenki testasin vielä eilen illalla. Haamulainen siihen tuli ja mielestäni hentoisen värin kanssa, mutta tuo rfsu antaa kuulema usein hentosia haamuja niiin vielä en...
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyytikkii tuo ois kyllä hyvä peruste testata jo nyt :'D pelottaa vaan jos se onkin nega
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi ompas paljon selviä haamuja! Niille paljon vahvistumisia! :) Kävin ostamassa pari rtestiä lisää ja huomenna varmaakin tilaan netistä lisää. Kauheena syyhyttäis testata ja pissaaki oon yrittäny tässä sitä varten pidätellä, mutta pitäiskö kuitenki vasta huomenna aamulla testata. Ainaki...
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Cristal3 minäkin nään haamun! :) jännää! Eiköhän tuo tuosta tummu toivottuun tulokseen ;) Mulla loppui eilen rtestit vaikka dpo tänään vasta 9-10 :'D ehkä tänään tai viimestään huomenna siis kauppaan!
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei! Liityn taas paein kuukauden tauon jälkeen tänne teidän kanssa himotestailemaan. Kierto alkaa olla lopullaan ja jännitys alkaa kohota. Varhaiset keskenmenot takana helmikuussa ja huhtikuussa. Oma kierto heittää häränpyllyä mutta viime kierto oli 26pv. Nyt ois menossa kp26, oviksesta ei...
  18. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Murmelimamma kiitos tsempeistä ja uskon että kaikki on pikkuisella hienosti vaikkei digi vielä ole vaihtanut viikkoja +3een. Edellisessä kesken menossa noin viikolla 5+2 testi muuttui negaksi kolmessa päivässä asteittain viiva haaleni pois ja nega päivänä kivulias vuoto. :(
  19. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos teille ihanille tuesta! :heart: Vaikea itsellä enää luottaa, että plussa tulisi. Mutta haluaisin uskoa, että ootte oikeessa ja testi viallinen. :)
  20. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    IMN, kävin repäsemässä roskiksesta tuon eränumeron talteen niin tarvittaessa latan sinne palautetta :) Cisu, koitin tuota kikkaa ja ei kyllä mitään tapahtunut sille viivalle, tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu ;o Ajatukset on kyllä tällähetkellä niin sekasin :(

Yhteistyössä