Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Melinda totta turiset. Siks itekkin yritän vähän pitää taukoa mut toistaseks huonolla yrityksellä :D mut täytyy myöntää vähempi tikuttelu on kyl saanu rauhallisemman fiiliksen enkä oo stressannu samalla tavalla.
 
Samhelle paljon jaksuja. Odota kunnon vuotoa. Mulla on niin myötätunto sun puolella. Toivon koko sydämestäni, että onnistuu. Onko sulla lapsia ennestään?
Ei ole lapsia ennestään cristal3 :/ täällä huono olo jatkunut, kasvot kukkii niin etten muista millon ois ollu tämmöstä, näkö lähtee useasti ja tissit kipeät. Ja siis kolmatta päivää pientä ruskeaa limailua. Tänään ku on ollu niin nätti päivä niin ajateltiin että illalla vois juoda yhdet alkoholipitoset juomat ;) päätin kuitenki tehä n. 2-3h pissasta rtestin. "Tiesin" että se on nega, mutta ei se ollukkaan vaan aivan selvä pinkki viiva! Meinas mennä jalat alta!! <3 Nyt vaan jännittää tuo vuoto ja aikaisemmat keskenmenot. :(
 
Ei ole lapsia ennestään cristal3 :/ täällä huono olo jatkunut, kasvot kukkii niin etten muista millon ois ollu tämmöstä, näkö lähtee useasti ja tissit kipeät. Ja siis kolmatta päivää pientä ruskeaa limailua. Tänään ku on ollu niin nätti päivä niin ajateltiin että illalla vois juoda yhdet alkoholipitoset juomat ;) päätin kuitenki tehä n. 2-3h pissasta rtestin. "Tiesin" että se on nega, mutta ei se ollukkaan vaan aivan selvä pinkki viiva! Meinas mennä jalat alta!! <3 Nyt vaan jännittää tuo vuoto ja aikaisemmat keskenmenot. :(
Varovaiset onnittelut ja vuoto voi olla täysin harmitonta :) Pidän hirveästi peukkuja sulle, että saisitte pikkaisen käärön <3
 
Moi, mä oon tässä aloittelija ja en oikein tiedä mihin niitä viestejä jätetään. Olisiko tää oikea paikka. Kerran jo kitjoitin viestin johonkin, mutta se katosi. Eli asiaan. Mulla oli kp9 aamulla ovis viiva näkyvissä, mutta ei yhtä vahvana kuin kontrolli. Illalla oli kovat kivut oik. puolella Tuli runsaasti kirkasta lima ja vähän verta. Aamuun mennessä kipu oli ohi ja ovis testi viiva oli kadonnut. 11kp Alkoi sattua vas. puolelle ja tuli taas vähän verta. Lima on ollut runsaasti koko ajan. 12kp ovis testi taas hieman näkyvissä ja nyt 13kp se näyttää selkeätä plussaa. Eli onko mulla ovis nyt vaikka kipu muna sarjoissa ym. oli jo aijemmin? Kipu loppui siis kummallakin pulella samana päivänä kun tuli verta, eli 9 oik ja 11 vas puolella.
 
Kiitos Cristal3 on tää vaan uskomatonta :) jospa tää 1,5 vuotta ois ollu tarpeeks kärsivällistä oottamista. Pitää testata taas viikon päästä jatkuuko tää :) vielä sunnuntaina 8h pidätyksestä nega/haamu ja nyt parista tunnista selkeä viiva :) kuvassa tosin ei yhtä selvänä näy.

Vähä tuohon vuotoon rauhoittelee se että noin vuosi sitten kaverilla tuli lähes normaalit menkat rv4 ja niukkaa vuotoa vielä toisten menkkojen aikaan. Huomasi olevansa raskaana siis vasta rv7-8 :) terve lapsi syntyi :)

kiitos cristal peukuista <3
 
Melinda, ei niitä testejä kannata alkaa vertailee. Kaikissa on omanlaisensa viiva. Mäkin teen sofia ja pc:tä niin sofissa on aina haaleammat, mutta plussat on kyllä sit plussia ja testiviiva piirtyy heti.

Merka, kyllä se ovis on nyt kp13 kerta plussa. Alku ja loppukierto voi muutenkin antaa vahvaa viivaa sekä nippailla. Nippailla kun voi ilman ovistakin. Joten piinailupäiviä sinne ;)
 
Melinda, ei niitä testejä kannata alkaa vertailee. Kaikissa on omanlaisensa viiva. Mäkin teen sofia ja pc:tä niin sofissa on aina haaleammat, mutta plussat on kyllä sit plussia ja testiviiva piirtyy heti.

Merka, kyllä se ovis on nyt kp13 kerta plussa. Alku ja loppukierto voi muutenkin antaa vahvaa viivaa sekä nippailla. Nippailla kun voi ilman ovistakin. Joten piinailupäiviä sinne ;)
Kiitos kovasti vastauksesta :)
 

Yhteistyössä