Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Empuska ihana asenne sulla. :love:

nnä toivotaan että ei olis nyt niitä turhia viivoja.(y)

miss piggy onnea plussasta! Toivottavasti nyt tärppää.

Mulla on jotenkin semilaiska olo.. nyt kun rippijuhlat on ohi niin siltikään oikein jaksa/halua tuota vauva asiaa pohtia.. kai osasyynä pelot että kun on raskaana niin tuleeko km. Uskaltaako kiintyä vauvaan vai kuoleeko sekin. Ja tietty negatestit ottaa aivoon.. :rolleyes:
 
miss_piggy
Theran, itekin kun eka raskaus päättyi kkm:ään niin kun poikaa alkoi odottamaan, koko aika pelkäsi että pysyykö matkassa ja eteneekö raskaus normaalisti, välillä kun en liikkeitä tuntenut paljoakaan, niin jouduin käydä neuvolassa sydänäänetkin kuunteluttamassa että sai mielenrauhan. Alkuraskaudesta mulla oli doppleri käytössä mutta sitten möin sen pois. Ja sitten kun sairaalassa jouduttiinkin olemaan 10 päivää synnytyksen jälkeen kun pojan crp-arvot oli koholla ja laittoivat päähän antibiootti-kanyylin niin siinä vaiheessa kyllä itku pääsi että voi paska, miks kaikki ei vaan voinut sujua hyvin, vaikka periaatteessa sujuikin, mutta jotenkin se oli vähän niinku semmonen viimenen niitti kun ei päässytkään kotiin aloittelemaan sitä vauva-arkea.

Erikoisia sattumuksiakin tässä on ollut matkan varrella, numerot 2 ja 10 on jotenkin mukana tässä touhussa, ehkäisy lopetettiin 02/12, keskenmeno tuli 02/13, poika syntyi 02/14 ja poika syntyi 10.päivä, sairaalassa oltiin 10 päivää ja sairaalan huonenumero oli 10 :D Vähän niin kuin tähtiin kirjoitettu tuo 10.2.
 
Oho taas tullut paljon viestejä, pahoittelut jos unohdan vastata jonkun viestiin!

nnä oho onnea haamusta! Teetkö tänä iltana vielä testin? :)

empuska aww onnea perheenlisäyksestä (koiraan viitaten) ;) ! Ja jotain vähän näkyy sunkin testissä!


pisamapeikko oho sullakin on haamu! Onnea :rolleyes:


Kunnon haamuaalto täällä tänään ollut! Toivottavasti mä ja muut joilla ovis on nyt tultas perässä sit vaikka viikon päästä (y)
 
Oi ompas paljon selviä haamuja! Niille paljon vahvistumisia! :)

Kävin ostamassa pari rtestiä lisää ja huomenna varmaakin tilaan netistä lisää. Kauheena syyhyttäis testata ja pissaaki oon yrittäny tässä sitä varten pidätellä, mutta pitäiskö kuitenki vasta huomenna aamulla testata. Ainaki suurempi todennäköisyys että jotain näkyis jos on näkyäkseen ;o
 
Samhe no joo tiiän että se pelottaa :( Mutta onneksi me ollaan täällä jakamassa ilot ja surut :p!


Veikkaan,että ovis saattoi olla eilen eli nyt olis ehkä dpo1 eli eka piinapäivä! :D Usko tärppiin on aika olematon mutta toivotaan parasta! Tällä hetkellä toivon ees sitä et se ovis oikeasti olisi ollut enkä olis vaan turhaan testaillut koko viikkoa.. Tosi kettumaista kun ei voi 100% varma ikinä olla mitä tuolla tapahtuu, kaikki on vaan arvailujen varassa..
 

Yhteistyössä