Hakutulokset

  1. E

    Toinen lapsi, miten elämä muuttui?

    Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, nyt kun oma esikoinen on 7kk ja mielessä pyörii jo seuraava vauva... eli: Millaisella ikäerolla olette vauvat tehneet/mikä on mielestänne hyvä ikäero? Miten arki muuttui kun lapsia onkin kaksi?
  2. E

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Me molemmat 26, poika 7kk. Seurusteltu reilu kaksi vuotta.
  3. E

    kuinka paljon tuli painoa?

    lähtöpaino 53, raskauden lopussa 71. Sairaalaan jäi vaivaiset pari kiloa, 3kk jälkeen paino 60kg ja viiden kk jälkeen 55. Viimeiset 6 kiloa sain oikeen laihduttamalla laihduttaa, ekat lähti itestään. Mulla oli DB raskaudenajan, mikä osaltaan nosti tota painoa. Mutta ihan silkkaa lihomista...
  4. E

    Voiko lapsen syntymän aavistaa?

    Mä olin kokoajan varma, että syntyy laskettuna päivänä. Syntyi lasketun päivän aamuna, synnytys alkoi edellisenä iltana.
  5. E

    Ystävyys koetuksella

    jos olet hänen ystävä, olet sen velkaa että sanot miksi ette enää tule kylään. Asian kohtaaminen (ikävienkin) on AINA parempi kuin vain kadota, tai valehdella ja vältellä. Loppujen lopuksi siitä ei seuraa muuta kuin hyvää.
  6. E

    Äitikaveria Leppävaarasta?

    Enpä olisi uskonut sen päivän koittavan kun etsin uusia ystäviä netistä... No, tässä sitä nyt ollaan. Asun itse Leppävaarassa, suurin osa ystävistäni Helsingissä (myös ne pari äitikaveria) ja kaipailisin ensisijaisesti arkipäiviin kaveria jostain läheltä. Olen 26-vuotias kohta 7kk ikäisen...

Yhteistyössä