Hakutulokset

  1. M

    4 kk vauvan hoidosta kysymyksiä!

    Heippa! Meillä on 4 kkn ikäinen pieni tyttö ja siihen liittyen mulla olis muutama kysymys. Onko normaalia, että tämän ikäinen ei nuku yhtään päiväunia sisällä? Ei rauhoitu millään muuta kuin ulos liikkuviin rattaisiin. Alan olla aivan poikki, kun joutuu 5 kertaa päivässä vähintään...
  2. M

    Alkava raskausmyrkytys ja suunniteltu synnytys?

    Hei! Osaako kukaan kertoa kokemuksistaan raskausmyrkytyksestä ja sen vuoksi käynnistetystä synnytyksestä. Tilanne on siis tämä: Nyt rv37+2. Perjantaina neuvolassa selvisi, että minulla on tullut viikossa 4 kiloa ja olen tosiaan kauttaaltaan turvoksissa, yläkroppa pahemmin. Verenpaine on...
  3. M

    Äitikavereita Turusta? :)

    Hui kauhea, mä en pysty edes kuvittelemaan seuraavan hankintaa. En oo raskaana saanut huolehdittua edes itsestäni, niin raskaana, jos pitäisi huolehtia vielä toisesta lapsesta, niin ei varmasti tulis mitään. Hatun nosto kaikille siihen kykeneville! Mä harkitsen seuraavaa varmaan vasta kun...
  4. M

    Muita pienten lasten äitejä Salon suunnalta?

    Heips! Olen tuleva pienen lapsen äiti (lokakuussa laskettu aika). Asun vähän 50-50 Turussa ja Salossa. Salossa varsinkin elämä aika yksinäistä, eikä minulla juuri ole ystäviä täällä päin, joten olisi ihana tutustua muissa samassa elämän tilanteessa oleviin :)
  5. M

    Äitikavereita Turusta? :)

    Oi, ompas kiva, kun on näin paljon löytynyt jo porukkaa! :) Minulla tosiaan alkaa loppusuora häämöttää, mutta jotenkin henkiset puolustusmekanismit toimii niin hyvin, etten ole synnytystä ajatellutkaan :D Aika raskas on ollut tämä raskaus; kovat pahoinvoinnit ensimmäiset 3kk ja sen...
  6. M

    Äitikavereita Turusta? :)

    Heippa! Olen 23v turkulainen tuleva nuori äiti. Laskettu aika lokakuun lopulla :) Olisin tosi kiinnostunut tutustumaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin. Omassakaan kaveripiirissä ei ole muita 'lapsellisia' :)

Yhteistyössä