Hakutulokset

  1. M

    Raskaus ja laskeumat

    Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia laskeumista raskauden aikana ja sen jälkeen. Minulle on tehty virtsarakon laskeumaleikkaus ja olen nyt raskaana. Kärsin myös kohdun laskeumasta. Löytyykö täältä muita joille tehty laskeumaleikkaus ja vielä hankkineet lapsia? Miten vaikuttaa...
  2. M

    Suolisto-ongelmaa, kokemuksia? Pelottaa..

    Voihan se olla että suolesi on tottunut tyhjenemään useasti. Minulla on Crohnin tauti ja olen kärsinyt 10 vuotta ripulista (lääkkeet tuovat tosin helpotusta). Älä ajattele ensimmäisenä syöpää, on niin paljon muitakin syitä suolen toiminnan häiriöille :) Kyllä tähystyksen voi tehdä raskauden...
  3. M

    Tääkö on sitä biologista kelloa???

    Muotoutuuko ajatus vain pikkuhiljaa? Niin minulla ainakin. Minulla on neljä lasta ennestään, joista vanhin 21 ja nuorin 9 eli "pienimmäisten" ikäeroksi tulee lähes 10 vuotta. Minulle se oli yksi ratkaiseva tekijä, koska lapset ovat jo niin isoja joten ajattelen pääseväni suht helpolla vain yhden...
  4. M

    Äidiksikö vielä?

    Täällä 39v. yhden lapsen mummo odottelee vauvaa! Ensimmäisen lapsen sain alle kaksikymppisenä ja nyt kun ikää on tämän verran niin kylläpä on tunteet myllerryksessä! Pelottaa että meneekö kaikki hyvin (ensi viikolla vasta ultra), nyt on kahdeksas raskausviikko menossa. Tämä tuleva on minulle...

Yhteistyössä