Hakutulokset

  1. T

    Että mua vituttaa (lapseton tahtomattaan)

    Miksi palstailet täällä? =) a) piiskaatko itseäsi? b) Kaipaatko sääliä?
  2. T

    Vastuuntuntoisille eläinrakkaille:

    Tuosta kissan ulkoilusta en verran, että tutustupa eläinsuojelulakiin. Kyse on nimenomaan kissojen suojelusta. On erittäin perusteltua olla luovuttamatta jo kertaalleen tai useampaan kertaan hylättyä kissaa kotiin, jossa sillä on vapaa ulkoilumahdollisuus. Nimittäin tällaisissa tapauksissa käy...
  3. T

    Laitetaanko pino peräpukamakuvista????

    No, ehkäpä joku on satuttanut sormensa autonrengasta vaihtaessaan, kärsii nenäverenvuodosta tai tosiaan kyse oli kuukautisverestä. Kaveri kuitenkin analyysin veren alkuperästä antaessaan oli joutunut osoittamaan todellista perehtyneisyyttä asiaan: Ehkäpä löytänyt rektaalialueen karvoitusta veren...
  4. T

    Minkäkokoiset naiset voi/saa käyttää stringejä?

    No, olishan se toetysti hyvä että joku itsekritiikki löytyisi. Nimittäin mikäli niitä stringinnaruja ei sitten enää löydykään, ja niitä saa kaivaa ihan tosissaan illalla kun olisi aika riisuutua, niin ehkä on hyvä pitäytyä kokoon nähden sopusuhtaisemmissa vaatteissa.
  5. T

    Pahin loukkaus jonka mies on sinulle sanonut/tehnyt.

    Mies sanoi häissämme, että en ole koskaan ollut hänen tyyppiään :laugh:
  6. T

    HÄH, eikö ole missään 240-260cm pitkiä unikkoverhoja?

    Et varmaan ole tosissasi? Os-ta kan-gas-ta ja om-pe-le jos mi-ten-kään suo-ra om-mel luon-nis-tuu.
  7. T

    Mikä hajuvesi on käytössä tällä hetkellä?

    Kuten myös. Hajukaima :kieh: Ihan kommenttina, että mun mielestäni tuo Dieselin uusin (jouluksi lanseerattu) naisten tuoksu haisee siltä, kun olisi dödö pettänyt kolme iltaa sitten... :$ Aivan järkyttävän paha tuoksu.
  8. T

    Kissa ollut tappelussa, linkkaa takajalkaa...

    Jos kissasi on vapaasti ulkoileva, katso peiliin ja mieti, miksi se on vammautunut. Tutustu eläinsuojelulakiin.
  9. T

    Mitä tapahtui mun kissaviestille??

    Aivan. Tuota .... en ole kyllä ostamassa kissaa, että muuten hyvä. Enkä lahjoittamassa. Ihan muista syistä kyselin. Mutta pääasia, että aina joku ylireagoi. Voi tsiisus. :headwall:
  10. T

    Mitä tapahtui mun kissaviestille??

    Kuka sen poisti ja miksi helvetissä? Ketä se nyt loukkasi? Ihan käsittämätöntä... En mä sitä ainakaan enää löydä mistään.
  11. T

    pitkillä helpompi synnytys kun lyhyillä, miksi?

    Olen 185 cm pitkä, ja kaksi nopeaa synnytystä takana. Helppoudesta en tiedä, rajuja olivat kumpainenkin. lantion raja-arvoisuuteen pituus ei varmuudella vaikuta mitenkään, kuten ei myöskään housujen tuumakoko. Jos siis naisella on iso perse, se ei tarkoita etteikö voisi olla ahdas lantio ja...
  12. T

    ei voi olla totta! ei millään!!

    Rauhoitu. Mä tiedän tasan mitä käyt läpi. Itse tulin kierukan läpi raskaaksi, ja vuotelinkin, joten en oikein ymmärtänyt olla huolissani. Kuitenkin sitten erinäisistä oireista johtuen tein testin, ja plussahan se oli. Olin alkanut odottaa kaksosia kierukan kanssa, ja se toinen oli vuodellut ulos...
  13. T

    ..

    En todellakaan hoida yhtäkään juoppoa enäätyöni puolesta. Kotiasiani ovat kunnossa, kiitos vaan, tämä sukulaisjuoppo on jo juonut itsensä päiviltä. kiitos huolenpidostasi. Ja hyytikyppyselle sellaisia terveisiä, että lakkaa vinkumasta tuolla marttyyrityylilläsi. Että saan itselleni paremman...
  14. T

    ..

    Mä mietin vain kun minun äiti on alkoholisti, tulee olemaan sitä varmaankin aina. Mutta, nyt on ollut pitkästi yli kolme vuotta ilman alkoholia ja ihan vain sen takia kun hänen läheiset ihmiset ovat jaksaneet pitää hänestä huolta. Läheisiin ihmisiin kuuluu minä, hänen tytär ja minun pikkuveli...
  15. T

    ..

    Mä en jaksanut koko ketjua lukea, kuten en koskaan näitä hyytikyppysen juttuja kokonaisuudessaan. Sen jälkeen, kun jostakin luin että hän ilmeisesti haluaa saada lapsia, olen pitänyt häntä ainoastaan itsekkäänä ja sairaana pästään. Jos on itse sairas, ei lasta voi laastariksi tehdä. Ei ainakaan...
  16. T

    ..

    No jumalauta, kyllä mä olen huomattavasti parempi ihminen kun esim. yksi alkoholisti, jonka vuoksi olen kärsinyt ja lapseni myös. Hänellä kun on omasta mielestään jatkuvasti oikeus sellaisiin ylilyönteihin, jotka aiheuttavat läheisille surua ja murhetta. Hän voi itsekkäästi päättää aina...
  17. T

    Älä lyö lasta!

    Joo katselin tuon ekan mediaPlayerilla, mutta ei antanut ääntä. En saanut selville mitä se mies puhui.
  18. T

    älkää nyt tuomitko...

    katsos, joskus on terve merkki noteerata vastakkaisen sukupuolen kauneus. Mitä miehesi on sanonut, kun olet pyytänyt häntä lopettamaan avoimen kuolaamisensa? Vai oletko edes pyytänyt? Hoida itseäsi. Faktaa on, että kaikki keski-ikäistyvät miehet alkavat luulla itsestään liikoja (niiden...
  19. T

    Kuinka moni ei oo käyttäny osmosalia?

    Meillä ei sitä saa alas. Juju on siinä, että Osmosalia ei saisi sekoittaa mehuun, vaan ainoastaan veteen. Itse en saa kulaustakaan alas vaikka olisin tervekin, maku on niin hirveä. Kun sitten kuvittelen, että pienelle lapselle pitäisi väkisin juottaa sitä mukitolkulla, en vaan pysty siihen...
  20. T

    oksettaa...miks....

    Joku virus, joka ei oireile voimakkaasti mutta vaikuttaa kurjana olona. Vaihtoehtoisesti raudanpuute tai alhainen verenpaine, jotka aiheuttavat molemmat heikotusta ja huonovointisuutta. Nämä tulee mieleen, vaikka tietysti muitakin vaihtoehtoja on lukemattomia.

Yhteistyössä