Että mua vituttaa (lapseton tahtomattaan)

  • Viestiketjun aloittaja lapseton tahtomattaan
  • Ensimmäinen viesti
niin
Se on kyllä tosi ajattelematonta. Meillekin sukulaistäti valaisi, että "noita on mukava tehdä" ja viittasi serkun vastasyntyneeseen vauvaan. No on joo mukava tehdä, mut kun ei onnistu! Ala siinä sit sukupäivällisillä takeltelemaan...

Voi kun ihmiset tajuis vaan. :/
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta miksi ihmeessä lapsettomat kuvittelee, että kaikki kyselijät ovat selvännäkijöitä????
No ei kuvittele. Mut ei sitä ventovieraille eikä puolitutuille eikä aina niille tutuillekaan tee mieli ruveta selittämään kipeää ja vaikeaa asiaa -että niitä lapsia ei tule.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Voin vain kuvitella, ajattelematonta kysellä noin henk.koht.
Voisit joskus kysyä takaisin ystävällisesti hymyillen, että "mitenkäs teidän sänkyelämä sujuu?"
että "vieläkö Pertti jaksaa huhkia vaikka näyttää niin väsyneeltä" tms
Tää on muuten hyvä! Jos vaan on pokkaa, niin antaa mennä vaan! :LOL:
Juu, tottakai :) saahan sitä esittää itsekin intiimejä kysymyksiä etenkin kun toinen selvästi soittaa avoimuutensa kysymällä itse henk.koht
Herkästi voi olettaa että myös kysyjä kertoo auliisti omia intiimiasioitaan. :)
Ihan pokkana vaan, jotta. :)
 
kukkahattutäti
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:



Oletpas herttainen. Ihan oikein sinulle, ettet saa lapsia :D.
Toi on jo todella pahasti kirjoitettu.
Sinulla taitaa olla TODELLA pahoja ongelmia. Niin isoja ongelmia en osaa itselleni edes kuvitella, jotka voisivat saada laukomaan moista
Mutta sä pystyt kuvittelemaan sellaisia ongelmia, että on suotavaa haistatella näemmä joka toiseen kommenttiin? Ihan oikeasti melkeen peesaan tota vierasta.

Mä olen niin kurkkuani myöten täynnä lapsettomien kitinöitä. En kysele keneltäkään lapsenteosta. Mutta olen kuullut tuota kitinää siitä huolimatta ja usein. Nimenomaan tuota "kun KAIKKI on niin ajattelemattomia ja voi voi meitä" ja perään sitten kaikki tavat unohtaen haistatteluja ja syyttelyitä. Voisi ne kitisevät lapsettomatkin joskus mennä peilin eteen miettimään omaa käytöstään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Niin pakko vielä pistää tämäkin.
Kerran jos toisenkin erehdyin puolitutuille kertomaan että näin on, ettei lasta vain näy ja tulos oli tämä. "Noh, kyllä se sitten tulee kun lopetatte yrittämisen" (juu niin tulee siittiöt paranee itsestään) tai "koittakaa nostaa jalat ylös SEN jälkeen" tai "no teillähän on toi yks karvalapsi" (joo ajaa saman asian) tai muuta vastaavaa..
Aina löytyi niitä myös jotka jatkoivat vastauksen saatuaan, että miksi ette saa, sussako se on vika?
Jotta, mitäs tähän sitten vastaisitte? vastasin mitä vaan niin siitä arvaa kummassa on vika.
Toistan vielä itseäni. Minä sanoisin, ettei voida saada lapsia, enkä halua puhua asiasta sen enempää. Jos joku vielä inttää lisäkysymyksiä, niin toistaisin, etten halua puhua asiasta.

Tämä on ainoa keino tukkia näiden tökeröjen kyselijöiden suut. Jos tuntuu paremmalta niellä oma kiukku ja kärsiä hiljaa, niin siitä sitten vaan. Valinta on vapaa. Tosiasia on se, että ajattelemattomia kyselijöitä riittää aina.

Itse ripitin äitiäni kerran, kun meni utelemaan naimisiin menevältä serkultani vauvauutisia. Siitä huolimatta hän ajattelemattomuuksissaan heitti myöhemmin toiselle serkulle myöhemmin jotain vauvojen tekoon liittyvää kommenttia. Eihän KUKAAN voi etukäteen tietää, koska vauvan saa, vai saako ollenkaan.
 
kp
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton tahtomattaan:
Ihmisten tapa kysellä, että milloin te alatte tehdä lapsia, milloin teille tulee lapsia yms.. kaikille se ei ole niin selvää!! Miettikää joskus, oikeesti!!
Miksi palstailet täällä? =)

a) piiskaatko itseäsi?
b) Kaipaatko sääliä?

Miksi palstailet täällä?

a) aiheuttaaksesi mielipahaa?
b) pönkittääksesi itsetuntoasi?
 

Yhteistyössä