Hakutulokset

  1. Nami-mami

    Vauva ja koiran agressiivisuus

    Kirjoitin alla olevan tekstin "lemmikit" palstalle mutta ajattelin myos taalla olevan koira-vauva ihmisia silla tarvitsen apua ja neuvoja seuraavaan ongelmaan: Hei, Meilla on 7,5 vuotias sekarotuinen koira (labradoria, boxeria ja pit-bullia) joka on luonteeltaan aina ollut kultainen (ei taida...
  2. Nami-mami

    Vauva ja koiran agressiivisuus

    Hei, Meilla on 7,5 vuotias sekarotuinen koira (labradoria, boxeria ja pit-bullia) joka on luonteeltaan aina ollut kultainen (ei taida tietaa etta hanessa on pit-bullia ;) ) ja ihana lemmikki kaikilta osin. Han ei ole ikina purrut ketaan, on aina iloinen ja hyvantuulinen ja olen vain kerran...
  3. Nami-mami

    Pulloruokinta takaisin

    Meillä on 3 kk ikäinen poika joka on täysin rintaruokinnalla ja tulee myos olemaan tulevaisuudessa. Syntyessaan hän sai korviketta pullosta (alhaisen painon vuoksi) parin viikon aikana satunnaisesti ja se sujui hyvin rintaruokinnan lisänä. Sen jälkeen hän on ollut täysin rintaruokinnalla. Pari...
  4. Nami-mami

    Rintaruokinnasta?

    Hei, Mieltani painaa pieni kysymys. Olen tuore aiti ja kuukauden ikainen poikani on rintaruokinnalla. Ongelma on se etta syotyaan toiselta puolelta han nukahtaa ja on mahdoton saada hereille (kokeiltu on monta temppua...). Tasta johtuu etta hanella on pian taas nalka eli nukuttuaan noin tunnin...
  5. Nami-mami

    Painonpudotus-story

    Olen vasta raskauden loppusuoralla eli LA oli perjantaina ja tanaan on supistellut... Tassa olen kuitenkin lueskellut painonpudotuksesta mika tulee itsellekkin pian kohdalle ja haluan kertoa kuinka itseltani lahti reilut 5 kiloa! Aion myos imettaa omaani niin pitkaan kuin vain mahdollista ja...
  6. Nami-mami

    Tunteet keskenmenon tapahduttua

    Te, jotka olette kokeneet keskenmenon, minkalaisia tunteita se teissa heratti? Olitteko surun murtamia vai otitteko jarjen kateen tunteitten keskella? Itse sain keskenmenon viikolla 9 mutta minulla oli ollut ruskehtavaa vuotoa ja kummallisia kipuja viikosta 5 lahtien. Kun jouduin sairaalaan...
  7. Nami-mami

    Lamaz vai Bradley?

    Hei, Onko teilla kokemuksia kummastakaan synnytysmenetelmasta (Lamaz & Bradley)? Kiinnostaisi tietaa enemman kuinka toimi tositilanteessa. :/ <br><br>

Yhteistyössä