Painonpudotus-story

Olen vasta raskauden loppusuoralla eli LA oli perjantaina ja tanaan on supistellut... Tassa olen kuitenkin lueskellut painonpudotuksesta mika tulee itsellekkin pian kohdalle ja haluan kertoa kuinka itseltani lahti reilut 5 kiloa!

Aion myos imettaa omaani niin pitkaan kuin vain mahdollista ja silloinhan ei saisi kovasti laihduttaa! Muistan kuitenkin kuinka "vahingossa" laihduin joitakin vuosia sitten jolloin ihan huomaamatta tippui se 5 kiloa kolmessa kuukaudessa. En tieda onko tama tapa turvallinen (ravintotieteilijat sen kertokoon) mutta mielestani siina yhdistyy liikunta ja hyva ruokavalio.

Kun muutin tanne Kanadaan, hoidin kolme kuukautta naapureiden kaksosia (olivat silloin 18 kk) ennen kun sain toita. Laitoin heille ruokaa ja kavimme leikkipuistossa seka pitkilla kavelyilla tutustumassa ymparistoon. Oli tosi hieno kevat joten kaveltya tuli joskus parikin tuntia paivassa!

Kun tein kaksosille ruokaa, tehdessa maistelin heidan ruokiaan ja napsin jonkun porkkanan palasen siina sivussa joten oma ruokahalu laski kun oli aika syoda. Toiseksi, soin ihan hillittomat maarat raakoja seka keitettyja vihanneksia, tuoreita hedelmia seka pahkinoita ja papuja. Ja paljon kalaa seka lihaa!!! Eli ne hiilarit taisi jaada pois... Kaiken kukkuraksi (en tieda miksi!) jotenkin himo makeaan laski eika edes tehnyt mieli karkkia tms. vaikka olen normaalisti suuri herkkujen ja karkin ystava! Jatin myos sokerin pois kahvista seka markkiksen leivan paalta.

Olen 168 cm pitka ja silloin kun aloitin painoin noin 60 kg joten en ollut mitenkaan ylipainoinen. Kolmen kuukauden jalkeen kun ihmiset nakivat minut uimapuvussa, moni sanoi kuitenkin etta alan olla liian laiha. Itse olin onnellinen silla kukapa nyt ei haluaisi paasta eroon muutamasta kilosta ja mielestani olin juuri hyvassa timmissa!!! Minusta oli tullut oikein terveilija-hirmu. Poikaystavani heratti minut yksi paiva myos toteamalla etta olin laihduttamassa liikaa pois :( (han pitaa kurveista ja kuulema naisella pitaa olla jostain mista pitaa kiinni, hehe)

Mita tasta opimme??? On monta tapaa laiduttaa mutta rajansa kaikella. Itse aion kuitenkin imetysaikana liikkua, liikkua ja liikkua seka syoda TERVEELLISESTI ja KOHTUUDELLA!

Tsemppia teille kaikille laihduttajille ja tehkaa niin kuin itselta tuntuu hyvalle! :hug:
 

Yhteistyössä