Hakutulokset

  1. J

    Onko Janina Frostellin vauvalla jo nimi?

    ?
  2. J

    Vauvan itku

    Oon laittanut nyt kuopuksen syntymän myötä merkille, että ulkopuolisten suhtautuminen vauvan itkuun on ärsyttävää. Olipa sitten kyseessä mummo tai joku tuntematon, niin heti kun vauva alkaa itkeä alkaa hirmu touhottaminen että vauva hiljenisi. Meidän vauva ei syö tuttia, joten itkua sillon...
  3. J

    Voiko netistä tulostaa eri maiden lippuja?

    Joita voisi värittää? Linkki?
  4. J

    Miten pettäjät jääneet kiinni?

    Eli Kuinka on pettäjät jääneet teoistaan kiinni? Oletteko aavistelleet pidempään,vai onko tieto tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta? Mitä "oireita" pettäjällä on?
  5. J

    Mistä tytölle kesähattu

    Mistähän löytyisi tytölle sellainen puuvillainen kesähattu tai lierihattu? Pojille on kyllä lippiksiä mutta H&M kuvastossa ei ollut tytöille edes niitä. Vai eikö kesähattuja vielä löydy kaupoista?
  6. J

    ystäviä kaipaillaan

    Moi! ois kiva tutustua.. ite olen 27v äiti kymenlaakson alueelta. mun mese/sähköpostiosoite on Anu78_@hotmail.com
  7. J

    Ristiriitaista

    Mitenhän tämän aloittaisi...? Olen ollut parisuhteessa kohta 7 vuotta. 2 lasta. Suhde on pikkuhiljaa kuollut kupsahtanut. Yhteistä vain lapset ja koti. Olen ehdottanut eroa, mutta mies ei halua. On tyytyväinen.Tuossa kesällä tein eroa tosissani, mutta mies alkoi suutuspäissään juomaan meidän...
  8. J

    missä rajat exän suhteen?

    Mitä sanoisitte tähän...mielipiteitä? Olen tutustunut uuteen, ihanaan ihmiseen. Kauan toisiamme katseltiin arkikuvioissa, kunnes sitten ruvettiin seurustelemaan, kun mies vapautui eronsa myötä. Ollaan rakastuneita, elämä säteilee... B) Melkein häikäisee, pitkästä, pitkästä aikaa...Mutta...Miehen...

Yhteistyössä