Hakutulokset

  1. M

    Elän juopon kanssa.

    Tuntuu pahalta. Jos tiedät ja haluat kertoa mikä häntä vaivaa tarkemmin niin voidaan ehkä osata kertoa miten asiaa vois auttaa eteenpäin. Se on kyllä tosi vaikea tehdä mitään jos ei miestä itseään muutos kiinosta...
  2. M

    Elän juopon kanssa.

    Yleensä juomiseen liittyy jotain syvällisempää, voi olla että tällä on masennusta, kyllästynyt elämään tai vastaavaa. Alkoholistiksi ei tulla sen juoman takia, riippuvuuden aiheuttaa joku muu, eli hän pakenee jostain asiasta juomalla. Teidän pitäisi keskustella avoimesti asiasta :) En...
  3. M

    Mitä tarjoan tyttöystävälleni illalliseksi?

    Mikrossa? entä jos otanki piirakan uunista just ennen ku hän tulee tänne ni ihan tuoreena pysyy :D tiedän aika tarkalleen millon oveen koputetaan ;) Viinirypäleet kuulostaa ihan kivalta, jos tarjoan niitä sen piirakan ja jäden kanssa :)En viiti kauheesti kaikkea ostaa erilaisia aineksia kun...
  4. M

    Mitä tarjoan tyttöystävälleni illalliseksi?

    Juomaks kyl sidukkaa aattelinki. Ei vedetä kännejä :D Ruokaa osaan tehdä kyllä ja oon itse kokkaillu, tiedä vaan mitä tekis. Jotain pientä ja uutta, ei mitään tylsää pastaa lihapullilla, haluun et yllättyy :D Stressaa vähän kun niin vähän aikaa miettiä.. Omenapiirakkaa vaniljajäätelöllä...
  5. M

    Mitä tarjoan tyttöystävälleni illalliseksi?

    Unohdin mainita et ollaan hyvin nuori pari sit vielä :D minä täysikänen, tyttö ei ihan vielä.. :) En tiedä onko oleellista mutta. :D Suklaata jälkkäriks ainakin, ja pitäiskö tyytyä ihan uunipizzaan vai onko ihan pliisu vaihtoehto? Varmaan arvostaa jos tekisin itse jotain ruokaa :D Ihan...
  6. M

    Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

    Rakastan nuolemista varsinkin kun tyttö on niin nuori että paikat tuoreina vielä :) Pitää myös karvat poissa oma-aloitteisesti niin tykkään lupsutella ja parasta on kun tyttö "vaatii" minua nuolemaan paikkansa. Se kiihottaa :D Toivon että kieleni olis pitempi että sais ihan maistettua...

Yhteistyössä