Hakutulokset

  1. M

    Kenellä on kokemusta Ketipinor lääkestä?

    Sitä käytetään myös muuhunkin kuin skitsofrenian ja psykoosin hoitoon. Itseasiassa sitä käytetään myös nuorilla mm ahdistukseen. Joten ei kannata ressata siitä. Jaksamista sinulle
  2. M

    Onko tällä palstalla ketään joka ei olisi yh?

    Täällä yks ei yh... mutta joskus olen ollut ja koskaan ei voi tietää jospa sitä taas jää yh:ksi. Se kun ei välttämättä ole se omavalinta...
  3. M

    Saako toisen lasta "rakastaa"?

    Minä olen ollut iloinen siitä, että tyttäreni on tullut isänsä naisten kanssa toimeen ja touhuillut heidän kanssaan mitä milloinkin. Nykyään tyttäreni ei kyllä kauheesti tee tuttavuutta isänsä vaimoehdokkaan kanssa...Tiiä sitten johtuuko siitä, että on teini vai että niitä on ollut liikaa :D ...
  4. M

    HuOmenta !!!!

    Hyvää huomenta :)
  5. M

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Täälläkin olisi yks jolle uudet kaverit ovat tervetulleita :)
  6. M

    Miten tässä käy?

    Kuullostaa tutulta... Tosin meillä se oli mies joka määräsi tahdin. Onneksi tiemme lopulta meni eriteille. Eikö erossa kaikki mene puoliksi? Jotkut naiset kiristävät lapsilla, ikävä kyllä :( . Mutta onneksi aina voi hakea apua lastenvalvojalta joka opastaa sitten miten tapaamiset järjestyy. Ja...
  7. M

    käsi sydämelle: kuinka usein harrastat seksiä?

    1-2 krt viikossa... useamminkin voisi...
  8. M

    te, joiden lapset ovat syntyneet joulukuun lopussa (Joulun tienoilla)

    Poikani on syntynyt 27.12 ja aina on synttärit vietetty uuden vuoden jälkeen...Jo senkin takia kun porukka on aika paljon lomilla jossain välipäivinä :)
  9. M

    Mitä teet salaa lapsilta?

    Telkkarin katsomista ja aikuisten juttuja :)
  10. M

    Perheenäitien seksielämä

    1.Miten vanha olet? 36 2. Montako lasta? 3 3. Oletko ammatti-, keskiasteen vai akateemisesti koulutettu? Ammatti 4. Miten usein teillä on seksiä? 1-2 krt viikossa 5. Onko sitä sopivasti, liian paljon vai liian vähän Liian vähän 6. Onko teillä aikuisten leikkikaluja on...

Yhteistyössä