Hakutulokset

  1. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMini onnea! Tosi vahva viiva tuli kun eri erästä testasit! Ihan huippua! :) Wolt kyllä se väri kertyy joskus siihen reunaan, ei merkkaa mitään,ei ole edes erityisen viallinen. Tai itselläni on kyllä näyttäneet muuten ihan oikein vaikka väriä on vähän kertynytkin eri paikkaan.
  2. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Siksi oiskin hauska tietää että toimiiko. :) Säästäishän sillä rahaa, himotestaajat arvostais! :) Raporttia vaan kehiin jos joltakulta löytyy vanha nega.
  3. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei tiedättekö mitä just luin yhdeltä ulkomaiselta foorumilta? Raskaana oleva nainen oli pissannut vanhaan käyttämäänsä raskaustestiin (joka siis negatiivinen, testannut joskus kuukausia sitten.) Ja se muuttui positiiviseksi! :D Haluaisiko joku raskaana oleva testata, jos löytyy vanhoja...
  4. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Iriina tuota voi selittyä sillä että r-testi eka haaleasti positiivinen, sitten nega ja sitten taas positiivinen, että se eka "postitiivinen" haamu olisi ollut ovis? Mulla ainakin on r-testeihin tullut haamua oviksen aikaan. Sitten tietenkin parin päivän päästä nega, ja sitten taas positiivinen...
  5. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pisamapeikko minusta tuo on nyt ovisplussa. Mitä olen sinun testejä katsellut, niin itselläni mikään niistä ei olisi ollut plussa. Mullakin teki sitä että tulee tosi tummaa viivaa, mutta koskaan ne ei mulla ole ovista merkanneet, ennenkuin viiva on oikeasti tummempi kuin kontrolli. Silmät...
  6. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal3 joo, sain sen ekankin haamun dpo9 ihan testiajalla. Näyttihän se kyllä aika värittömältä, mutta kuitenkin ehkä hieman sininen. Sitten dpo10 ihan samanlainen, mutta dpo11 jo vahvempi.
  7. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Laitanpa tähän tuolta tammikuulta omat kuvat, samanlainen haalea haamu dpo9, mutta niin vain vahvistui. :) Tsemmpiä siis! 20150109 073407 dpo 9 20150111 084158 dpo 11
  8. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal3 no saisko siitä uudesta hailurasta kuvaa? :)
  9. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal3 kyllä ihan viiva näkyy clearbluessa. Muuten, muistelen että se cb-plussatesti on herkkyydeltään 12,5 ja digi 25 (tai jopa 50). Joten ei ihme jos digi nega mutta plusstatesti näyttää haamua. Ootko tänään testannut? ;)
  10. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMinikö se kyseli kokemuksia kemiallisista? Mulla niitä useampi, ja aina vuoto alkanut max 4 päivää myöhässä. Cristal3 pc:ssä haalea viiva. Tuo dpo8 first response kyllä näyttää jotain viivantapaista myös! :) Lukka näkyy viiva, mutta Sofi on sellainen testi että sitä ei kannata edes...
  11. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMinille haleja!! Cristal3 Mä olen käyttänyt sitä first responsea, parissakin kemiallisessa itseasiassa. Koskaan se ei ole mulla kyllä ekana näyttänyt haamua, vaan aikaisin haamu (joka kyllä oli ihan silminnähtävä) oli Clearbluen plussatesti, dpo9. Sitten dpo10 vasta pc näyttänyt haamun...
  12. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Unnaunna Itse sain muistaakseni dpo 20 digiin 3+, ja silloin vielä pc oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva. Mutta samaan aikaan jokin halpispuikko (en tiedä merkkiä) oli niin että kontrolli oli enää haalea haamu vahvaan testiviivaan nähden. Meniköhän tuosta 2-3 päivää, eli dpo 23-24 oli...
  13. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea nutturuu ja unnaunna plussista! Ja kyllä RiiMinillä näkyy semmoien haamulainen että peukut nyt pystyyn! :) Mikäs dpo Pisamapeikolla olikaan? Hyvänkuuloisia oireita ainakin!
  14. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal3 haleja! Varmasti vaikea paikka! :/
  15. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    akkat riippuu testin merkistä. Mulla nyt 5+2 ja eilen tein vielä viimeisen pc:n, ei ollut ihan tasavahva vielä. Mutta toisen merkkinen testi (en tiedä mikä se edes on) on näyttänyt testiviivan tooooosi paljon tummempana kuin kontrolliviivan jo varmaan viikon. Että elä vertaile niitä. (vaikka...
  16. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    no nyt mä meinaan lopettaa himotestaamisen! :) hcg oli siis dpo 15: 217, dpo 16: 317 ja eilen eli dpo 19: 992. Huh... digit näköjään näyttää isommat viikot hieman etuajassa, vaikkei hcg ole veressä vielä niin koholla. Mutta noususuunta on selvä. Enköhän mä teidän testailuja kuiteski seuraile...
  17. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    jalkkisäiti mikä tuo testi on?? Mistä ostit? Mielenkiintoinen... taas uusi väline jolla herättää panikointia. :D Elä siis huoli jos ei näytä "oikein", itselläkin tulee aina välillä haaleampia ja välillä tummempia testejä, pissan vahvuudesta johtuu.
  18. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nutturuulla näkyy jotain haaleaa... mites tänään? :) Onnea SHM!! ;)
  19. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMinille tsemppiä uuteen kiertoon! Mä kävin omalla gynellä sit pe, ja ne mittas hcg:n myös, sain tulokset juuri. Eli torstaina dpo15 hcg oli 217, perjataina dpo16, aika tarkalleen 20 tunnin kuluttua eka arvon mittauksesta hcg oli 317. Eikö tuo ole ihan ok nousu 20 tunnille? Gyne halusi...
  20. Z

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Unnaunna musta ton vois jo laskee o-plussaksi. ;) RiiMini mut ku emmää voi!! :D -> Himotestaajien himotestaaja. Kyllä mä jossain vaiheessa rauhotun, sit ku tulee kunnon oireet, tai hcg-arvo mitataan uudelleen... tai jos viiva tummenee tosta vielä. Mut siihen asti: parempi olla vähän skeptinen...

Yhteistyössä