Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ois yks joka vois tulla mukaan avautumaan :D tilanne on semmonen, että takana kkm ja nyt ilmeisesti kierrot niin sekaisin ettei oo mitään käsitystä ovulaation ajankohdasta... Muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Miten kierrot palautuneet?
 
Ja niin alkoi yk3 eli kp1 tänään.
Tai en tiiä pitäskö eilinen laskee ekaksi päiväksi, vaikka tuli vaan vähän rusehtavaa vuotoa... Mut nyt ainaki vihdioin aukes hanat kunnolla.

Pääseepähän yrittämään kohta taas tosissaan. Vaikka ei tää taida ikinä onnistaa...
 
First signal testi, antaako vääriä punertavia viivoja testiajan jälkeen? Tiedän juu, ei pitäisi tulkita 10 min jälkeen.

Testiajan sisällä joku säälittävän haalea mitätön viiva, testiajan ulkopuolella, ehkä n. Puoli tuntia testin teon jälkeen punertava yhtä paksu viiva kuin kontrolliviiva. .
 
Himotestaaja tyrkyttää taaaas oviskuvaa...ylhäällä eilinen kp13 ja alla tän aamupäivän kp14:

katso liitettä 19835

Negaa vissiin edelleen.. :kieh:

Iltapäivästä lähtien ollut pientä jatkuvaa menkkamaista jomottelua alavatsalla. Meinasin vielä nyt illemmalla yrittää bongailua. Mitäs jos ovis on nyt tapahtumaisillaan, ni näkyykö se enää tässä vaiheessa testissä? Ihan jatkoakin ajatellen. :D
 
Kiitti pisamapeikko tulkinta avusta. :)

jalkkisäitin testi ei jätä kyllä mitää arvailujen varaa!! Onnea masulaisesta!!:heart:

Ja tervetuloa uudet himotestaajat remmiin mukaan! :wave: Nyt vaan ahkerasti kuvia tiirailtaviksi.
 
image

Äsken tein, ilmestyi ennen kontrolliviivaa tuo, tein toisen vielä varmistukseksi ja sama tulos. :) meillä jo vuoden ikäinen tyttö kotona. Tätä ei yritetty eikä suunniteltu. Harrastettiin kerran seksiä viime kuussa. Esikoinenkin tärppäs sattumalta 1 kerrasta kuukaudessa. Oviksesta laskettuna olisi nyt 3+5 tai 3+6, edellisten kuukautisten alusta 6+6. Niin hurja aamupahoinvointi ollut että oksat pois, luulin eilen vatsataudiksi mahan sekasin olosta ja kuvotuksesta päätellen. Ruoka oksettaa, kaikki tökkii yöks! Ja mikä kylmyys......jäätäväää! Ja nälkä on koko ajan ja pissahätä ja ja ja.... <3
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Osaisiko joku kertoa, että milloin raskaustestin viivojen pitäisi olla yhtä vahvat, jos raskaus ok? Itellä yrityskierto 7 ja tein tiistaina positiivisen raskaustestin, selvä viiva tuli, mutta ei yhtä vahva kuin toinen viiva. Viiva ei ole myöskään kovin paljon vahvistunut, vähän. :) Nyt pitäs olla 4+5 viime menkoista laskettuna.

Esikoista tässä on nyt yritetty ja kun lapsen yrityksestä päätettiin niin tressasin paljon asiasta, nyt sitten oli jo lopetettu tuo "kunnolla" yrittäminen ja vähän hämmentynyt olo, että voiko tämä nyt olla mahdollista ja meneekö kaikki hyvin.. Tiedän, että ei saisi tressata...
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
akkat riippuu testin merkistä. Mulla nyt 5+2 ja eilen tein vielä viimeisen pc:n, ei ollut ihan tasavahva vielä. Mutta toisen merkkinen testi (en tiedä mikä se edes on) on näyttänyt testiviivan tooooosi paljon tummempana kuin kontrolliviivan jo varmaan viikon. Että elä vertaile niitä. (vaikka minäkin kyllä vertailin, heh). Jos muistelen aiempia raskauksia, niin tulikohan pc:llä kontrollia vahvempi testiviiva tosiaan vasta 5+ viikon lopulla joskus... Nyt en voi tänään testata kun testit loppu, ja hyvä niin. :whistle:

missB kuvan saat liitettyä vaikka niin että esim. kännykällä (jos sulla on kuva siellä) menet aijaa.com ja lataat sinne kännykän galleriasta sen kuvan. Sitten klikkaat sitä "kuvakoodit"-kohtaa, ja kopioit vaikka sen toisiksi ylimmän kuvan koodin kokonaan. Sitten menet kännykällä tänne kaksplussaan ja liität sen kopioidun kuvakoodin viestiisi. Samalla tavalla onnistuu tietokoneella, mutta silloin se kuva tietenkin täytyy olla sun koneen kovalevyllä.
 
Kp1.. Imetän tuota 1w11kk vielä ja luteaali vaihe jää liian lyhyeksi.. usein vaan 7pvä.. mun on lopetettava tämä imetys ennen kuin yritän raskautta.. liian kauan jatkunut tämä imetys mun osalta.. vierottaminen vain tosi vaikeaa.. tosi herkkä lapsi kyseessä.. olen nyt niin mieli maassa.. :'(
 
Cristal hali. Tuttu tunne. Mäkääm en halua vierottaa siksikään että entä jos ei enää koskaan saakaan vauvaa? Joa tää onkin mun viimeinen imetys ja kun tää on lapselle todella tärkeä. Mut ikä tulee vastaan ja hoitoja pitäs alkaa jos meinaa......

Akkat :) hyvä se on! Mä taisin saada kontrollia vahvempaa vasta kun sikiö oli jo ultrattu ;) ja kyseessä oli hoitoraskaus joten päivät oli varmasti tiedossa. Sulla voi olla kiinnittyminen tapahtunut vaik myöhemmin jne
 

Yhteistyössä