Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea SHM, selkee haamu plussa!! :heart:

nutturuu, mä mäen jopa tossa sun muhineessa kuvassa pientä pientä väriä. Pidän peukkuja isosti, että vahvistuu!! =)

befuliini, mä oon ensimmäistä kertaa tässä kierrossa tikuttanu ovista, ja juurikin Davidin testeillä. En vielä osaa sanoa juuta tai jaata. :whistle: Aika kaposia testejä, mutta ihan helppo niillä on suurimmat himot saada taltutettua. Ja ihan oikeita negoja sillä ainakin on saanut. Edellisellä sivulla taitaa näkyä mun Davidit..yhteen testiin tuli vahvaa viivaa, tiedä sit oliko o-plussa..
 
Itse olin myös näkevinäni tämän päivän testeissä livenä ja kuvissa haamua... Äsken vaan vessareissulla tuli jo hentoa vaaleanpunaista vuotoa eli hanat aukeaa yöllä :( se taas siitä, karisi viivalasit kerralla!!!
Nyt siis kp 28/26-32 joka siis vaihtuu kp 1
 
Täällä ootellaan edelleen kunnollista vuotoa.. Nyt neljättä päivää tullu minimaalista tuhrua ja kunnon vuotoa ei kuulu. Alkais jo niin pääsis uudelle yrityskierrolle!! Oireet on pysynyt ja jopa vahvistuneet eli lämpö pysyttelee kokoajan 37-37.3 (normilämpö 36-36.2), tissit on aivan järkyttävän kipeät (ei kuulu normaaliin kiertoon tissikipu) ja nyt uutena on tullut kamala väsymys. Noh jospa ne nyt huomenna alkais ku sai tänne vähä harmitusta purkaa.
 
samhe, onks sul mikä kp meneillään? Ja ootko koska testannut viimeks? Voisko toi tuhruttelu olla kiinnittymistä, ovisvuotoa tai vaikkapa valemenkat? Sori, jos kysyn asioita mistä oot maininnu aiemmilla sivuilla..en jaksa kännyllä lärätä taakkepäin. :whistle:

nutturuu, älä vaivu vielä synkkyyteen!! Josko sullakin vaan olis harmitonta tuhruttelua ja plussa pysyy sekä vahvistuu! :hug:
 
Unnaunna Nyt on kp29 meneillään ja viimeks lauantaina testasin (tosin ehkä 1,5h) pidätyksestä negan. Lämmöt ja tissikipu antaa tosi vahvat fiilikset siitä että nyt ois tärpänny, mutta tuo tuhru riitelee sitä vastaan eli jotenkin usko mennyt. Mutta tosiaan tavallisesti ei ikinä ole tissikipuja ja ne on vaan voimistuneet nyt parin pv aikana, samoin lämmöt ollut nyt jo 15pv tuolla 37 asteen tuntumassa ja yleensä ne laskee 2-3 päivää ennen menkkojen alkua. Mutta tuo tuhru...
 
Nutturuu: Mäkin näin sun testissä viivaa.. mulla vuoti vaaleanpunaista vuotoa yhdestä raskaudesta näiden lapsien kohtaa.

Samhe: Sunkin tilanne aika kinkkinen. Tsemppiä nyt odotteluun sulle ! :)

Muapa väsyttää. Huonosti nukuttu yö takana. Kuopus kohta 2wee nukkui tosi levottomasti ja kun nukahti vihdoin valvoin minä yhdestä kahteen yöllä siihen lisäksi. Silmät ristissä täällä siis mennään :D Tänään myöskin Dpo 4.. aika menee ihmeen nopeasti ja jotenkin aika rauhallinen olo.
 
Onnea SHM!
Tein sen ihme yesno-testin. Joko se testi on susi tai tää oli vaan tähdenlento. Onhan se positiivinen,mut kun siinä on se tulkintalappu mukana,ni on kyl näihin huimiin viikkoihin (laskurin mukaan 4+0,oviksesta laskettuna 4+2-3) liian haalea : /
 
jalkkisäiti mikä tuo testi on?? Mistä ostit? Mielenkiintoinen... taas uusi väline jolla herättää panikointia. :D Elä siis huoli jos ei näytä "oikein", itselläkin tulee aina välillä haaleampia ja välillä tummempia testejä, pissan vahvuudesta johtuu.
 
Kiitos kommenteista :) yesno-merkkinen,ihan apteekista ostin,makso 7,80e. Siihen sarjaan näytti kuuluvan kymmenkunta testiä. Siis ihan muita kuin raskaus. Mut en ainakaan tällä kokemuksella taida suositella. Vaikka noi vertailukuvat on kyl toisaalta ihan hauskatkin. Ja pisamapeikko tosiaan se on oikeestaan oikeassa raskausviikkojen suhteen,mut aiemmissa raskauksissa mulla on tässä vaiheessa ollu testiviiva jo tulipunainen =)
 
Onnea SHM!! :)

Nutturuu pahoittelut uudesta kierrosta ja voimia taas nousta uuteen yritykseen! :(


jalkkisäiti minä en kans välittäs mitään noista viikoista. Olisin tuossa vaiheessa jo niin pilvilinnoissa, että en edes tajuais ajatella.. Onnea siis myös sinulle!! :heart:

Minä en oo noiden kolmen lapsen kohdalla tehnyt ikinä kuin yhen testin ja that's it! Ja ei oo käyny mielessäkään, että en raskaana olis jos testi näyttää kahta viivaa. :) Onneksi ei ole ainakaan niiden kohdalla ollut keskenmenoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu

Yhteistyössä