Hakutulokset

  1. S

    mese kavereita

    mese kavereita 19vuotiaalle 3kk ikäisen tytön äidille."oikeat" kaverit vähentyneet vauvan saannin jälkeen,joten olisi kiva saada päivien piristykseksi juttuseuraa muista äideistä.voit olla minkä ikäinen vaa,kunhan luotettava. laittakaa osoitteita niin lisään listaan :)
  2. S

    Ajatteletko koskaan,

    että onpas ikätoverillesi tullut silmäpusseja tms? Mä välillä huomaan ajattelevani, että onpas toi vanhentunut! Enkä ollekaan huomaa/muista että niin olen itsekin. Miksiköhän omaa vanhentumistaan ei näe samoin kuin muiden?
  3. S

    Miten teillä vietetään sunnuntaita?

    Tuleeko levättyä?
  4. S

    www.parempiauto.fi

    Pitäisi hankkia uusi auto. Entinen vetelee kovasti viimeisiään. Siinä on rempattavaa vähän liian usein. En ole merkkiuskollinen tyyppi, joten nyt saisi suositella hyviä autoja! Kehukaa, (ja haukkukaa) omia ajopelejänne ihan estoitta. Kiitän! :)
  5. S

    Kotona olosta

    Siinä on vaan se haittapuoli, että työelämä tuntuu nykyään suosivat nuoria naisia, vaikka luulisi, että lapset tehneellä isompien lasten äidillä olisi vientiä. Tietysti riippuu alasta mutta yllätyin kun yritin palata takaisin työelämään useiden kotona vietettyjen vuosien jälkeen, että oli...
  6. S

    Matkarattaat/rattaat matkalle ja muuhunkin...

    Ois tarkotus hankkia jonkinmoiset rattaat matkalle, lentokoneella etelän lämpöön... lapsukaisella ikää silloin noin 5kk. Asutaan maalla, joten kotosalla sorateitä ja nyt on käytössä yhdistelmät, joita en kuvittele ottavani etelään vaan haluaisin kevyemmät ja pieneen tilaan menevät, mutta en ehkä...
  7. S

    tar tar kastike

    mitenkäs sitä nyt sitten niinkuin tehtiin? :D
  8. S

    PELKOSEKTIO

    Hei Onko palstalla muitakin kuin minä, jotka on raskausaikana käyneet monet kerrat pelkopolilla, mutta silti aikovat pitäytyä sektiotoiveessaan? Minkälaisia perusteluita sinulla on, jos tällaista saa kysyä? Toivoisin vastauksia vain itsekin pelkopolilla käyneiltä, alatiesynnytysintoilijat älkää...
  9. S

    töihin-minkä ikäinen lapsi?

    siis... kuinka vanha teidän lapsi/lapset on ollut kun olette menneet töihin? ongelmana mulla on, että nyt olisi työpaikka hakusessa ja huomasin vastaavan olevan tarjolla. täällä päin missä asun ei oman alan työpaikkoja ole usein auki. mutta lapseni on nyt 2kk. ajattelin että jos pääsisin sinne...

Yhteistyössä