töihin-minkä ikäinen lapsi?

siis... kuinka vanha teidän lapsi/lapset on ollut kun olette menneet töihin? ongelmana mulla on, että nyt olisi työpaikka hakusessa ja huomasin vastaavan olevan tarjolla. täällä päin missä asun ei oman alan työpaikkoja ole usein auki. mutta lapseni on nyt 2kk. ajattelin että jos pääsisin sinne työpaikkaan, niin sitten lapsi olis 3kk. pienihän se vielä silloin on. onneksi isä jäisi hoitamaan kuukauden siitä eteenpäin. ja sen jälkeen ehkä hoitopaikka löytyisi mummolasta. mutta hieman epäilyttää. onhan lapsi tärkeämpi kuin raha, mutta kun kerrankin ois koulutusta vastaava työpaikka... vaikeaa. \|O
 
törkeää et menossa töihin kun noin pieni lapsi, itse tein kotona töitä kun esikko oli täyttänyt 3v ja nyt taas oon kotiäitinä kun kuopus synty tos n. 5kk sitten ja ainakin sen 3v pysyn kotiäitinä jonka jälkeen jatkan perhepäivähoitajan hommaani.
 
ura ja äitiys
Molemmat olivat 7 kk. Hyvin ovat pärjäneet hoitajan kanssa. 3 kk on tosi pieni lapsi mutta jos isä hoitaa ensin kotona ja sitten mummo niin lapsi saa varmasti yhtä hyvää hoivaa kun äitinsä kanssa. Joissakin maissa on vieläkin 4 kk:n äippäloma, eli lapsi viedään hoitoon tosi varhain.
Jos haluat sen paikan, hae ihmeessä ja kokeile. Jos tuntuu ylivoimaiselta voi aina lopettaa. Sittenpähän ei kaduta ettet hakenut paikkaa. Tiedät itse mikä on parhaaksi, mikä toisesta tuntuu mahdottomalta voi toimia sinulla ihan hyvin.
;)
 
ihmettelijä
Ihmetyttää kyllä, jos ajattelet töihin menoa tuossa elämäntilanteessa. Tietysti jokainen perhe tekee asiat sen mukaan, mikä on tärkeää. Minulle ei kyllä sellaista työpaikkaa tulisi, että jättäisin pienen lapseni muiden hoiviin. Onnea pohdintoihisi!
 

Yhteistyössä