Hakutulokset

  1. P

    Missäs vaiheessa tuparit kannattaisi pitää?

    Ollaan rakennettu talo, johon päästiin muuttamaan kuukausi sitten. Sisällä kaikki on valmista, muutama taulu yms puuttuu seiniltä. Pihatyöt tehty (laatoitus, nurmikko kylvetty). Terassi puuttuu ja rappuset on hieman keskeneräiset. Nyt on alkanut porukka vihjailemaan tupareista. Eipä olla koskaan...
  2. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Mikä ihme minulla on? Meillä on 4 lasta, joista vanhin täyttä syksyllä 7. Olen ollut sen 7 vuotta yhteen putkeen kotona. Kaikki lapset on nukkuneet vuosikkaiksi asti yönsä todella huonosti ja senkin jälkeen. Mies ei ole koskaan osallistunut lasten hoitoon. Ei ole esim. koskaan vaihanut vaippoja...
  3. P

    citroen xsara picasso...kokemuksia?

    Jos joltain täältä löytyy kyseinen auto, niin kokemuksia kaipailen. Kiitos.
  4. P

    Mistä voi netistä tilata Remun välikausivaatteita?

    Jos voi. Vastauksesta kiitollinen
  5. P

    Suositelkaa hyviä loskakelin saappaita pojalle.

    Jn nyt en kaipaa coretex vastauksia. Meillä on talvikengät ja nokian vuorelliset kumpparit, jotka alkaa olla aika pienet. Mitkäs ne olis hyvät kengät jatkoksi noille nokian saappaille, kun on näin märkää? Niin ja koko olis varmaan 32-33.
  6. P

    Mistä saa Lauri kilpa-auto dvd:n?

    Poika odotta hirveästi pukilta kyseistä levyä. Prismaa en oo vielä kiertäny, mutta mistään muualta en ole löytänyt. Olsikohan siellä Prismassa vai minne kannattaisi suunnata?
  7. P

    Vertaako teillä lapset lahjojen määrää vai kokoa keskenään?

    Meillä siis 4 lasta. Jotain lahjoja olen osatnut (lähes kaikki), mutta nyt tuli ongelmaksi se, että esikoiselle on 2 lahjaa, joista toinen iso (autorata), pienemmille muutamia pikku lahjoja. Hankinko siis esikoiselle lisää lahjoja ja muut saa muutaman pienen lahjan? Voi kun pääsis noiden...
  8. P

    Saako mistään muumi lautasia matalana?

    Mummo on kerännyt meidän lapsille jokaiselle oman muumisarjan, eli muki, syvä lautanen ja matala lautanen. Tänään soitti että ei kö niitä matalia enää tehdä, kun nuorimmaiselle oli etsinyt ja kaikki on vaan niitä syviä kippoja. Eli tietäiskö joku täällä, että valmistetaanko niitä enää?
  9. P

    Miksi mun kropassa ei pysy housut jalassa?

    Kertokaahan oonko minä näin tyhmä vai onko vika ruumiinrakentteessani, mutta mitkään farkut ei pysy mun päällä. Aina jää semmonen tyhjä pussi persuuksiin, eli ei istu, ei. Jos vaihdan pienempään kokoon, niin sitten ei mee vetskari tai napit kiinni. Voiko mun kroppa olla oikeesti näin "kiero"?
  10. P

    Keittiökuvia!

    Tiedän, on ollut varmaan tuhannesti, mutta juuri keittiösuunnitelmaa tehtiin, niin olis kiva nähdä millaisia teillä on tai jos joku löytää linkin johonkin edelliseen aloitukseen.
  11. P

    vauva 5½kk täysimetyksellä, miten tiuhaan olette aloittaneet kiinteät?

    Eli siinähän se kysymys. Meillä nyt 2 päivää maisteltu porkkanaa ja uppoisi enemmänkin kuin pari lusikkaa. Mites sitä jatketaan ja milloinhan uskaltaisi puuroa antaa?
  12. P

    Mitenhän kauan pää kestää ilman ystävää/aikuiskontaktia?

    Laskin tuossa että oon ollu nyt 12 päivää ihan vaan lasten kanssa 24h vuorokaudessa. Mulle ei oo soittanut sinä aikana kukaan muu kuin mun äiti pari kertaa. Olen toki käynyt lasten kanssa kaupassa, mutta eihän siellä tuttuja tapaa. Parina päivänä yritin soittaa viidelle kaverille, että olisin...
  13. P

    Osaako teidän miehet vaihtaa vaippoja?

    En tiedä olisinko itkenyt vai nauranut, kun toissapäivänä komensin tosissani miestä laittamaan vauvalle vaipan ja yökkärin. Olin siis itse riisunut edellisen vaipan. En voi käsittää, miten ihminen pystyy taiteilemaan Liberon teippivaipan VÄÄRINPÄIN!! Lie ollut vaikee väsätä ne teipit sinne...
  14. P

    Kukkan tilannut Ikean postimyynnistä?

    Siis voiko nuo postikulut olla todella 99 e ? Tietysti sillä saa tilattua vaiks kuinka paljon, mutta jos tilaa vaikka yhden hyllyn joka on 60e, niin onko postikulut todellakin 99 e?
  15. P

    Onko esim. eskarin alku vaikutanut lapsiinne?

    Meillä alkoi eskari tällä viikolla ja koko viikko ollu yhtä helvettiä. Ope on kehunut joka päivä että hyvin on menny, mutta auta armias kun kotiin päästään. Poika on alkanut lyömään ja potkimaan sisaruksiaan ja myös meitä vanhempia. Meillä on jäähy-rangaistus käytössä ja nyt on alettu...
  16. P

    Ottaisitko auton lahjoituksena?

    Meillä ei ole koskaan ollu ku yks auto. Asutaan maalla, mies 2-vuorotyössä, 4 lasta. Esikoinen aloittaa nyt eskarin, johon ei saa kuljetusta. Autoa kaivataan monesti muulloinkin, kun on neuvolakäyntiä sun muuta menoa. Nyt vanhempani olisivat ostamassa minulle auton. Mulla on viikonloppu aikaa...
  17. P

    Kannattaako lähteä Tuurin kyläkauppaan?

    Onko siellä halvempaa tms.?
  18. P

    HAH! Mies ei tiennyt lapsen syntymävuotta!!!!

    Esikoisesta kyse. Luuli ihan tosissaan pojan syntyneen vuonna 2003. Oli ihan laskemalla laskenut että kun on nyt 5-vuotias, niin on syntynyt vuonna 2003 ( täyttää ensi syyskuussa 6v ja on syntynyt v 2002. Eipä tuo osannut kellekkään neljästä lapsesta "nimetä" syntymäpäivää. Mitähän tuon päässä...
  19. P

    Onko omat vanhempasi/appivanhempasi kommentoineet tapaasi kasvattaa lapsiasi?

    Mulla sieppaa ihan kympillä, kun äitini on alkanut kommentoimaan siitä, miten en ole osannut esikoistani kasvattaa ja " en ole puuttunut ajoissa" tilanteisiin. Minut taas on "kasvatettu niin hyvin" että en osaa äidilleni takaisin sanoam vaan olen hiljaa ja itken sitten yksikseni. Eli tilanne...
  20. P

    Tonalin ja imetys?

    Raskauden alussa hankin noita Tonalin-kapseleita ja positiivisen testin tehtyäni, en enää uskaltanut syödä niitä. Miten lie nyt kun imetän (vauva tasan 2vkoa), voisikohan niiden käytön aloittaa? Tietääkö kukaan?

Yhteistyössä