Hakutulokset

  1. M

    Kutiava ihottuma vatsalla

    Hei, Olen 32. viikolla raskaana ja muutama päivä sitten navan ympärille ja ylävatsaan ilmestyi kutisevaa punapilkkuista ihottumaa. Kutina ja kuumotus on pahinta yöaikaan. Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta. Minulla ei ole ennen raskautta todettu mitään allergioita ja lääkäri vain...
  2. M

    nukkuuko muiden lapset vielä ?

    meillä nuorin vielä vetelee unta..nukkunut nyt 12 tuntia..isommat meni jo 8:aan kouluun...kivaa kun saa hetken huilahtaa koneella =)
  3. M

    zumenon

    Heissan! Onko kenelläkään kokemuksia zumenon-lääkkeestä hormonaalisessa pas-hoidossa?????
  4. M

    3lasta-2hoidossa 1 kotona

    mitä mieltä olette?Ystäväni vei 3v ja 2v hoitoon ja jäi kotiin hoitamaan vauvaa.
  5. M

    inssillä plussaneita?

    heips olen aloittelemassa nyt piikityksiä yhdistettynä insiin, ja olisin kiinnostunut tietämään onko kukaan plussannut inssillä,minulla käytössä puregon,pregnyl ja luget. kiitos kovasti tiedoista ja odotusonnea kakille! :heart:
  6. M

    vinkkkejä maidottomaan ja naudanlihattomaan ruokavalioon

    Reseptejä ym vinkkejä?
  7. M

    Kotiruokablogeja

    Oletko kiinnostunut kotiruokaohjeista? Onko blogimaailma sinulle tuttu? Olen perustanut vuodenvaihteessa oman kotiruokablogin, joka sisältää perheemme ruoka- ja leivontaohjeita arkeen ja juhlaan. Kaikkiin ohjeisiin löytyy myös kuvat. Blogistani löydät lisää linkkejä moniin muihin...
  8. M

    Nopeita apukeinoja

    Kertokaahan nyt nopeita apukeinoja! Havahduin juuri siihen että kesä on alkanut ja silti tuossa alavatsassa roikkuu vielä hieman ylimääräistä. Vatsalihaksia pitäis treenata, mutta mikä liike auttaa alavatsaan? Entä tiedättekö tehokkaita liikkeitä (mitä tahansa muutakin kuin vatsalihaksia) jotka...
  9. M

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    kuinka nuoria meitä on :hug:
  10. M

    Gallup:

    1) Monenko aikaan lapsenne menevät nukkumaan? Meillä poju menee nukkumaan 20:00. 2) Mitä annatte lapsellenne aamupalaksi/ iltapalaksi? Poju ei oikein malta syödä aamulla kuin jugurtin. Illalla syödään mitä kaapista löytyy.
  11. M

    KOKOASIAA, KIIRE

    mikä on edellinen koko ennnen 52-54? Minulla o tuon kokoinen paita kotona, mut hiukan iso. Mikä on edellinen koko et voin soittaa kauppaan ja pyytää laittaa sivuun??Kapphalista on kyse.
  12. M

    kulttuurikasvatus

    Hei! Olen 27-vuotias kahden lapsen äiti (tytär 4v ja poika 2½v.) Sain isäni kanssa tietää vasta pari kuukautta sitten, hänen isovanhempiensa olleen venäläisiä. Olemme molemmat hieman ihmeissämme, meillä on suomalainen nimi, emme puhu venäjää emmekä tiedä kulttuurista kovinkaan paljon. Ainoita...

Yhteistyössä