Hakutulokset

  1. S

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Porkkana84 kaikki on varmasti ihan hyvin..
  2. S

    Joulukuun tontut -15

    moii, 2kk pituinen krapula edessä huh.. tänään meinas jo tulla ykä..kaupassakin kun kävelee ja katsoo joitain tuotteita ni alkaa jo etoo. mua helpottaa kun syö jotain(mitä pystyy) kun tulee paha olo. salmiakki helpottaa :) mulla tää on aamusta iltaan niinkuin edellisissä raskauksissa. mut näillä...
  3. S

    Joulukuun tontut -15

    Geesa: mullakin 6+0 :) mua palelee kyllä, ja kipee olo. Pahoinvointi on aluillaan..
  4. S

    Joulukuun tontut -15

    mä voisin kans tulla fb ryhmään, miten se onnistui? Kummamitus: mulla tyttö oli 2v kun poika syntyi, poika oli semmoinen vauva joka tuskin yöllä nukkui.. aamulla tyttö pirteenä herätteli. pari kuukautta meni sumussa mutta kyl se sit alkoi helpottaa. ja sulla toinen kouluikäinen niin ei mitään...
  5. S

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    nyt on 5+6 ja tää kuumeinen olo vaan jatkuu, ei jaksais mitään, ihan ku ois 39 astetta kuumetta.. vaikka mittari näyttää 36,4. kai ne on ne hormoonit jotka jyllää.. ostin just salmiakkia :) verenpaine niin alhainen.. Tammityttö: kiva kun pääset pian ultraan :) mä jätän väliin kun ei oo...
  6. S

    Joulukuun tontut -15

    Pioni77: me ollaan sit yhes mummomammoja :laugh: mä oon 36v ja kolmas tulos :) mäkin HALUUUN varhaisultraan!! mut ei oo ylimäärästä rahaa..pitää kattoo jos löytyis vantaalta joku halpa mesta
  7. S

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    kiitos, joo meillä joulukuussa juhlitaan urakalla ja vielä juhlapäivinä: itsenäisyyspäivänä ja uuden vuoden aattona, saa nähä mikä päivä kolmas syntyy :) minkä ikäisiä teidän muut lapset? tänä aamuna tuntui ekan kerran yököttävältä.. pian se alkaa arggg.. mä yritän jos tässä raskaudessa...
  8. S

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    moii, mäkin tuun tänne elikkä seba78/36/ kos. laskettu aika 11.12 :) edellisetkin on joulukuun lapsia :heart:
  9. S

    Joulukuun mammat 2015

    joo löysin sen tän mun viestin jälkeen :) hyvä ryhmä..
  10. S

    Joulukuun tontut -15

    hello kaikille :wave: Mulla on ollu kurkkukipua ja tunne että olis kuumetta mut ei oo.. ruumiinlämpö korkeempi kuin yleensä.. väsymystä.. pahaa oloa ei onneks vielä.. siitä joutui potemaan edellisissä raskauksissa mooonta kuukautta. Mukavaa alkuraskautta kaikille :p
  11. S

    Joulukuun tontut -15

    joo kiitoksia.. täytyy miettii meenkö:) oishan se kiva nähä onko siellä oikee raskaus
  12. S

    Joulukuun tontut -15

    moi, paljon varhaisultra maksaa? ja milloin se tehään? aikaisemmilla lapsilla en käynyt siinä, nyt ajattelin jos kävis :) oon nyt 5+4 viikolla..
  13. S

    Joulukuun tontut -15

    moi kaikki. kiva ku täältä löytyi joulukuun mammat. 11.12/seba78/36/3/kät.
  14. S

    Minkälainen puhelin ekaluokkalaiselle?

    mä ostin pojalle älypuhelimen ja hyvin menny, poika ekalla. puhelinta kannatan että saa sitten varmasti kiinni tarvittaessa.
  15. S

    Joulukuun mammat 2015

    Moi, onko täällä muita joilla laskettu aika joulukuussa? Mulla on 11.12 näillä näkymin.

Yhteistyössä