Hakutulokset

  1. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka, onkohan tämä ketju enää aktiivinen? Meillä yksi lapsi syntynyt 02/16. Takana selittämätön lapsettomuus ja hän saanut alkunsa Clomifen + Lugesteronin avulla. Sisarusta olemme toivoneet jo tovin mutta mitään ei ala kuulua. Lääkärilläkin kävin ja ilmeisesti kaikki tutkimukset halutaan...
  2. K

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Myynnissä Epi no delphine plus- laite. Laite on alunperin ostettu Burmalta mutta se ei ehtinyt itsellä lainkaan käyttöön. Burmaa lainaten asiallisesti pidetty ja puhdistettu. Hintapyyntö 45,00e sekä postikulut. Kyselyt yv:llä. :)
  3. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Moikka pitkästä aikaa. Olen lueskellut usein juttujanne mutta kirjoittelu on jäänyt kun puhelimella se on niin kökköä ja koneella ollessa ei ikinä tule muistettua. :confused: Meille syntyi pieni poika helmikuun alussa.:love: Synnytys oli pitkä ja kamala (mm. asentovirhettä yms) mutta loppujen...
  4. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Hoitolaukusta: hommasin vaunujen oston yhteydessä Stokken hoitolaukun, jonka saa kätevästi napsautettua myös vaunuihin kiinni. Tuo oli laukkuna juuri sopivan kokoinen, lisäksi reilusti taskuja ja sen verran neutraali ulkonäkö että ajattelin siirtää sen salikassiksi sitten myöhemmin. :)...
  5. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Moikka pitkästä aikaa ja kiitos tsempeistä tuolla marraskuun puolella. En niihin silloin jaksanut vastailla mutta ne piristivät silti. :) Täällä tilanne on hieman parantunut viimeisestä päivitysestä parisuhteen osalta ja solmuja saatu jo jonkin verran auki, toki tekemistä vielä on. Vauvan kasvun...
  6. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Moikka pitkästä aikaa. Tässä on ollut kaikenlaista, joten en ole ehtinyt/jaksanut kirjoittelemaan. Sairaslomalla olen ollut kohta kolme viikkoa kipeiden supistusten vuoksi. Kohdunkaula on lyhentynyt mutta oli vielä suht kiinteä. Nyt tilalle on kuitenkin tulleet menkkamaiset jomotukset sekä...
  7. K

    Hei, olisin kiinnostunut epi laitteesta. Ehditkö jo myydä sen?

    Hei, olisin kiinnostunut epi laitteesta. Ehditkö jo myydä sen?
  8. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    IMN ihmisillä tuntuu olevan aina kova tarve arvostella muiden valintoja, etenkin jos ne eriävät paljonkin niistä omista ja valtavirran valinnoista. Annat mennä vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Pääasia, että itse on tyytyväinen omiin valintoihinsa. Muut ajatelkoot, mitä ajattelee...
  9. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Fiona: en kanssa ole kovin innoissani tuosta sukulaisten hössötyksestä. Tätä vauvaa on toivottu niin kauan ja haaveiltu, että pääsee itse vauvajuttuja ostelemaan. Meillä kummankin vanhemmat on vielä eronneet, joten ns. mummuloita on 4kpl ja kaikill ensimmäinen lapsenlapsi. Hössötyksen määrän voi...
  10. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Surusilmät: tuo linkkaamasi lämpöpussi on IHANA! uskoisin, että saisi myös hyvin eteenpäin kaupaksi jos haluaa? :) Minirodinilla on kyllä ihania tuotteita. Oon katsellut jo vähän sillä silmällä sieltä takkia pikkuselle talveksi 2016-2017. :whistle:. Siis haalari toki tarvitsee ostaa mutta että...
  11. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Itse taas en nää siinä suurta riskiä, että esim. makailen pari tyynyä pehvan alla ja vauva sen aikana kääntyy, kun kovin radikaalia tuo ei mielestäni ole. En usko, että kääntyisi noin "helposti", jos siihen olisi joku hyvä syy, ettei halua kääntyä. Mutta tottakai jokainen tekee tavallaan :)...
  12. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Mielestäni tuo tarjonta tarkistetaan viimeisessä lääkärineuvolassa n. viikolla 34-35 ja jos silloin ei ole vieläkään kääntynyt niin tarjotaan tuota ulkokäännöstä. Ulkokäännöstä tosiaan yritetään vasta tosi myöhäsillä viikoilla, olikohan alkaen vk 36 koska riskinä on aina että synnytys siitä...
  13. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Totta Maalis15! Tuo Kuopus on ihana kauppa Tampereella, ajattelin että voisin sieltä käydä hakemassa jonkin kotiutumis-bodyn vielä :love: Polarn o Pyretin tuotteita ihailin kanssa mutta suurinosa oli kyllä aika hinnoissaan, enkä sitten löytänyt mitään niin mieleistä että olisin raaskinut ostaa...
  14. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Mua taas alkaa harmittamaan, kun hankittavaa on enää niin vähän jäljellä. :D Ja juuri vaateostoksilla olisin löytänyt vaikka miten paljon kivoja tyttöjen vaatteita mutta poikien tuntui niin tylsiltä ja yksinkertasilta. Ainakin Lindexillä oli vielä muutama viikko sitten mielestäni kivoja...
  15. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Taidan ottaa Keijunkaisen vinkistä vaarin ja käydä ostamassa vielä parit 56 senttiset nyt ainakin :D Mites muuten sukkien määrä? Meillä hankitut housut on pääosin ilman niitä jalkaosia, eli ihan tavallisia housuja ja legginsejä niin paljonko sukkia kannattaa varata? Kun eikös niitä alussa...
  16. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Vaatteiden määrästä: ajatuksena myös mulla on pestä vauvan pyykit erikseen. Tällä hetkellä meiltä löytyy 5 paitaa ja 5 bodya sekä koossa 56 että 62. Olen ajatellut, että mikäli vauvaa arvioidaan pieneksi loppuvaiheessa niin kävisin sitten ostamassa vielä muutaman 50cm vaatteen. Oletan, että...
  17. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Kiitos IMN listasta! Meiltä puuttuisi listan mukaan vauvan osalta hoitotuotteet, pyllypyyhkeet, huppupyyhe sekä särkylääkkeitä. Lisäksi hoitoalusta,pinnasänky reunusteineen ja patjoineen. Muuten meiltä löytyykin jo tosi paljon kaikkea, mm. vaippoja, tutteja, tuttipulloja, itkuhälytin, sitteri...
  18. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista kaikille! :) Ymmärrän kyllä täysin tuon, että on tietyllä tavalla pettynyt vauvan sukupuoleen. Tai pettymys on aika vahva sana mutta, että olisi toivonut enemmän sitä toista sukupuolta. Itselläni oli samat fiilikset poikalupauksen jälkeen. Jotenkin tuli olo...
  19. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    IMN ja Wendys kiitos jeesistä. Ehkä päädyn sitten kumminkin siihen varmasti kaukaloon sopivaan ja tarkoitettuun Odenwälderin pussiin. :)
  20. K

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Ensikertalainen kyselee täällä taas tyhmiä lämpöpusseihin liittyen. Jos lämpöpussissa on aukot 5-pistevaljaille, tarkoittaako se automaattisesti sitä, että se käy myös turvakopan kanssa? Vai pitäisikö siitä olla maininta erikseen? o_O Esim. tämä...

Yhteistyössä