Hakutulokset

  1. Aurinkoinen

    PSYKIATRINEN PERHEJAKSO!

    Heippa. Meillä kohta 5v poika ja 2,5kk poika joiden kanssa perheen kanssa käydään tayssissa perhejaksolla. Kertokaa mulle omia kokemuksianne, minusta on alkanut tuntumaan että kaivelee ja kyselee todella paljon henk.kohtaisia asioita miehen ja minun parisuhteesta, eikä nyt laisinkaan keskitytä...
  2. Aurinkoinen

    Kellään kokemusta...

    Kun on eronnut, ja on ollut talolaina, kaksi lasta, sama työpaikka jne...? Mä en enään tiedä tunteistani, mutta pelottaa miten kaiken saa järjestettyä kun on noi lainatkin ja kaikki..... :(
  3. Aurinkoinen

    Hei kaikki mammat!!

    Täällä olisi yksi pirkanmaalta oleva kahden pojan äiti vailla uusia tuttavuuksia ja vaikka nettiystäviäkin :) Olisi mukava saada juttuseuraa arjen eri asioista ja vaikka ihan mistä vaan mikä mieltä avartaa! :) Jos haluatte vaikka mailia laittaa osoite on napero04@hotmail.com Ja löytyy...
  4. Aurinkoinen

    Huuto.net 30.5

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Alinda&status=N&start=0&num=50&cat=%&lcat=X&order=L Marimekkoa, burberryä, tutta autot haalari, äitiystoppi, toppeja, farkkuja, paitoja, baby björn rintareppu edullisia!!! :heart: :heart: :heart:
  5. Aurinkoinen

    4-veelle pojalle synttärilahja

    Nyt pliiiis apua 4-vuotiaan pojan synttärilahjan ostoon. Mistä sen ikäiset pojat tykkää? Autoja ym kaverilla on jo vaikka kuin ja viime vuonna ostin jonkinlaisen autosetin. Hintaa saapi olla noin 20 euroa. :wave:
  6. Aurinkoinen

    Iltahuutonettiä!!!

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54773762 MARIMEKKO VERHOT/KAPATA 2KPL Ja tässä kaikki muut kohteeni. (Äitiysvaatetta, lasten ja nuorten ja naisten vaatetta yms....) http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Alinda&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  7. Aurinkoinen

    epämiellyttävä totuus

    Voi jukra!!!! Katsoitteko Neloselta Al Goren Epämiellyttävän totuuden!!! Laittoi muuten tosissaan miettimään maapallon tilannetta ja sen lämpenemistä! LAittakaa mielipiteitä aiheesta! Omasta puolestani olen jo nyt huolissani maapallon tulevaisuudesta ja siitä, millasen pallon jätämme jälkeemme...
  8. Aurinkoinen

    Tilauslahjasta???

    Tilasin joku aika sitten puhelinmyyjältä Olivia lehden ja tilaajalahjaksi sai jonku korun kunhan eka erä on maksettu. Eka lehti tuli n. 1kk sitten ja PERUIN HETI koko lehti tilauksen netin kautta ja s.postiini tuli myös peruutus vahvistus. Sitten mulle tuli postista kohta lasku tuosta yhdestä...
  9. Aurinkoinen

    PORI HUOMIO!! =)

    Heippa! Löytyykö täältä tulevia äitejä, joilla la elokuussa tai yleensäkin kesällä? Olen 25v. 1. odottava tuleva äiti ja kovasti kaipailisin seuraa muista samassa "tilassa" olevista! Porissa ei taida olla mitään ryhmää tms. odottaville äideille? Ilmoitelkaa itsestänne! :)
  10. Aurinkoinen

    Kivat kampaukset

    Hei! En tiedä, onko tällaista ketjua koskaan ollut. Tuli mieleeni, tytön äiti kun olen, että olis kiva kuulla, minkälaisia kampauksia teette tytöillenne. Mulla on 6 kk ikäinen tyttö, jolle saa jo pienet saparot. =) Itse oon aika tumpelo kampauksien tekijä, saparoiden lisäksi en osaa tehdä kuin...
  11. Aurinkoinen

    Two-way Elite vai Britax Secura 9kk ikäiselle?

    Eli meillä on sellainen tilanne, että pian 9kk ikäinen poika pitäisi siirtää turvaistuimeen, selkä menosuuntaan ja sitten on 1v 11kk poika joka istuu selkämenosuuntaan päin britaxin two-way elitessä. Ostanko kuopukselle sellaisen istuimen mikä on vain selkämenosuuntaan (esim britax secura) vai...
  12. Aurinkoinen

    Pojalle mahtava vaatepaketti

    Kuva on todella huono... Mutta voin laittaa sähköpostiin lisä kuvia jos kiinnostaa, vaikka valehtelematta voin väittää että melkein kaikki vaatteet ovat tosi hyvässä kunnossa:) Ellei toisin mainita!!
  13. Aurinkoinen

    Help!

    Oesko hyvää vinkkiä, miten voisin pestä vanhan pehmolelun, pesuohjeita ei "apinassa" ole tallessa. Pehmoapina on "lyhytkarvainen" ja aika iso. Uskaltaisinko pestä sen pesukoneessa vai jynssäänkö veden kanssa käsin? Jos vinkkiä löytyy, niin olisin suuresti iloinen ja tyttäreni myös! Kiitos jo...
  14. Aurinkoinen

    2,5v nukkumaanmeno

    Meillä taas 1h mennyt eikä juniori vieläkään nuku. Tulee pois sängystä, huutaa pissahätää kakkahätää... ja todellakin juuri käynyt potalla/pöntöllä. Riekkuu melskaa heittelee tavaroita... Apuja kaivataan. Isompi 4,5 v menee kiltisti nukkumaan, häneläkin oli jossain vaiheessa heten samanlaista...
  15. Aurinkoinen

    2,5v nukkumaanmeno

    Meillä taas 1h mennyt eikä juniori vieläkään nuku. Tulee pois sängystä, huutaa pissahätää kakkahätää... ja todellakin juuri käynyt potalla/pöntöllä. Riekkuu melskaa heittelee tavaroita... Apuja kaivataan. Isompi 4,5 v menee kiltisti nukkumaan, häneläkin oli jossain vaiheessa heten samanlaista...
  16. Aurinkoinen

    miehelle mese kaveri

    tämä on sinulle nainen jos olet ajatellut että mistä saisi kivan meseily kaverin.Täällä olisi 38v mies jonka päivät täyttyy pienen pojan kanssa puuhaillessa,voit lisätä minut meseesi jos haluat..... petri67@luukku.com :wave:
  17. Aurinkoinen

    oliskohan

    oliskohan täällä pientenlasten äitejä palokasta täällä 10kk lapsen äiti =)
  18. Aurinkoinen

    Imatra

    Terve vaan! Kahden lapsen kotiäiti etsii uusia ystäviä itselle ja lapsille. Näin kevään koittaessa leikkipuisto ja kävelykatu kutsuvat ja olisi kiva jutella jonkun aikuisenkin kanssa lasten leikkiessä.
  19. Aurinkoinen

    terot->clomit->raskaus?->terot?

    hei! oletteko terolutilla ja clomifenilla raskautta toivoneet jatkaneet terolutin syömistä (esim. kp 15-24), vaikka mahdollista meneillään olevasta kierrosta alkanutta raskautta ei ole voinut vielä todeta? kiitos kokemuksistanne ja aurinkoista kevättä! :flower:
  20. Aurinkoinen

    leikkipuistoseuraa?

    Löytyiskö täältä leikkipusito seuraa äitille 24v ja tytölle 1.5v? Asutaan jyväskylässä, kengasvuoressa ja etsinnässä olis tytölle puistoilu kaveria ja äidille juttuseuraa/kahviseuraa. Voidaan tavata myös muualla kuin puistossa.

Yhteistyössä