epämiellyttävä totuus

Voi jukra!!!! Katsoitteko Neloselta Al Goren Epämiellyttävän totuuden!!! Laittoi muuten tosissaan miettimään maapallon tilannetta ja sen lämpenemistä! LAittakaa mielipiteitä aiheesta!
Omasta puolestani olen jo nyt huolissani maapallon tulevaisuudesta ja siitä, millasen pallon jätämme jälkeemme lapsille asuttavaksi. Mitä me voisimme tehdä yhteisvoimin pelastaaksemme maapallon lämpenemisen ja jäätiköiden sulamisen ja siten meren pinnan nousemisen ja ilmaston kuumenemisen ja.... Oih ja Voih!!! Ihan oikesti hirvittää!!!
Entä Teitä!!??? :\|
 
No en katsonut ohjelmaa, koska tiedän että olisin ahdistunut siitä vielä enemmän mitä jo valmiiksi olen. Suomenlahden tila on hirvittävä sitä ei ehkä oikeesti voida enää pelastaa. Siinä konkreettinen esimerkki läheltä. Me ei kai voida muuta, kun omilla valinnoillamme vaikuttaa tilanteeseen. Pienet asiat kuten kierrätys ja jätteitten lajittelu helpottavat ainakin oloa. Mun näkemys asiasta on se että, jos haluttais tän pallon pelastuvan yli puolen maapallon väestöstä pitäis kuolla ja pitäis palata aikaan ennen fossiilisia ja luopua paljosta, jos sekään enää auttaa.
 

Yhteistyössä