Hakutulokset

  1. mandarina

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mitäs muille elokuun epeleille kuuluu? :) Täällä epeli kovasti potkiskelee, aika paljon alkaa olla voimaa liikkeissä. Flunssia (tai mitä se nyt millonkin on ollu, kurkku- ja pääkipuilua + pahaa yskää) oon potenu reilun kuukauden putkeen, mut nyt tuntuu helpottavan. Kuitenkin nyt kun "pää...
  2. mandarina

    Ensisynnyttäjän "synnytyssuunnitelma"

    Mitä erityistä osata toivoa synnytykseltä, kun moisesta tapahtumasta ei ole entuudestaan omaa kokemusta? Olen törmännyt esim. blogien yhteyksissä moniin kovin perusteellisiinkin synnytyssuunnitelmiin, joita on laadittu jo esikoisen kohdalla. Mulla ei ole mitään vahvoja vastanäkemyksiä...
  3. mandarina

    haamuko vai plussa haamu?

    Kyllä mä tossa oon näkevinään jotain haaleanhaaleaa ihan oikealla paikallaankin. Mutta selvinnee muutaman päivän päästä uudella testillä :)
  4. mandarina

    Rakenneultarassa poikkeavaa

    Voi ikävä kuulla, että olet saanut ikäviä uutisia :( Tsemppiä sulle tosi paljon!! <3 En valitettavasti osaa vastata varsinaisiin kysymyksiisi, mutta tulevat tulokset varmasti antavat paljon uutta hyödyllistä tietoa ja kirjoita vaikka paperille ylös valmiiksi kysymyksiä ammattilaisia varten jos...
  5. mandarina

    Opiskelija neuvolassa

    Ota ihmeessä yhteyttä neuvolaan terkkariisi ja kerrot rohkeasti tilanteestasi! Terkka aivan takuulla ymmärtää, miksi et asiaa ottanut käynnillä harjoittelijan kanssa puheeksi ja haluaa auttaa sinua eteenpäin asiassa. Tsemppiä tilanteeseesi, älä jää yksin! :love:
  6. mandarina

    Herkällä testilla plussa, toisella testillä nega - kokemuksia?

    Eihän vääriä plussia ole :) Odottele rauhassa pari päivää ja sitten uutta testiä (y)
  7. mandarina

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Oi, mulla jotenkin menny ohi tuoreimmat viestit tästä ketjusta. :eek: Paljon paljon onnea pirpana-! :love: Ja kiva kun laitoit synnytyskertomusta mukaan. Ihanalta kuulostaa tuo isoveljien suhtautuminen pikkuiseen <3 Täällä kans Nettte kärsitään muutamista uusista pikku vaivoista, mut ei nää nyt...
  8. mandarina

    Koska teillä ensimmäiset raskausoireet?

    Mulla tuli oireita ihan superaikaisin, en muihin oireiluihin olisi vielä tuossa vaiheessa uskonut, mut nää oli vaan jotenkin tosi selviä. Eli rv 2+2 (menkoista laskien, about viikko arvelemastani oviksesta, joka tuli plussakierroksessa varmasti norm. aikaisemmin) tuli yhtäkkinen tosi voimakas...
  9. mandarina

    Kuviteltu raskaus?

    Ihanaa, paljon paljon onnea plussasta Jasminiittta! :love: Oli se kyllä maaginen hetki, kun ne kaksi viivaa siihen testiin ilmestyi ja sitten oli tehtävä vielä toinen...ehkä kolmaskin testi, taisinpa tehdä vielä huvikseni kalliin clearbluenkin että saa oikein mustaa valkoisella "raskaana"...
  10. mandarina

    Babasling-kantoliina/-pussi, kokemuksia?

    Ei ole vielä omakohtaisia kokemuksia minkäänlaisista kantoliinoista/rintarepuista ym., mutta tämä jotenkin vaikuttaa kätevältä. :) On myös jotenkin kivasti "modernin" näköinen. (esim...
  11. mandarina

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    pirpana-: Joo siis oon vähän itsekin hämilläni, että kuuluko täällä tosiaan norm.seurantaankin vielä kolmas ultra jossain kohtaa, kun kätilö siihen malliin jotenkin puhui esim. just tuota sukupuolta katsellessaan (tyyliin "katsotaan sitten seuraavalla kerralla uudestaan") ja nyt tuli mieleen...
  12. mandarina

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Ru:ssa kaverilla oli kaikki hyvin. :love: Kovasti on tuntunu myllerrystä masussa viime aikoina ja niin se tuolla ultrassakin heiluskeli kovasti ja leikki piilosta käsiensä kanssa. :D Yllätyksenä tuli, että päästiin kasvojakin näkemään muutamaan otteeseen 4D:nä, se oli aika pysäyttävää kun näki...
  13. mandarina

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    pirpana-: Tällä viikolla on rakenneultra. :) Ehdottomasti haluttais siinä samalla sukupuolikin tietää, jos vaan mahdollista. :) Kiva kuulla, että siellä kaikki hyvin! Ja h-hetki alkaa olla jo noin lähellä..onnea ja tsemppiä loppumetreille! :) Mitäpäs muille kuuluu?
  14. mandarina

    "Isyyspakkaus", ihan hölmö idea?

    Haluaisin ilahduttaa ja yllättää mieheni jollain konkreettisella tavalla ennen vauvamme syntymää. Hän on ollut ihanasti heti alusta alkaen täydellä sydämellään odotuksessa mukana ja odottaa aidolla innolla tulevaa. Olen itse aina ollut kova ideoimaan erilaisia lahjoja, joissa on ajatusta ja...
  15. mandarina

    haamu(ko)?

    Kyllähän tuo haamulta näyttää (jos kuva ei jostain syystä hirveesti huijaa)! :) Muistelen samanlaisen näyn nähneeni kun itse testailin n. rv 3+0, josta viiva sitten lähtikin nopeasti seuraavien päivien aikana vahvistumaan (tosi aikaisin kohdallani siis).
  16. mandarina

    Äitiyspakkaus 2016

    Ei sillä, ettäkö "poikamaisuus"/"tyttömäisyys" haittaisi, mutta kieltämättä yllätyin kyllä potkuhousujen ja bodyjen enempi poikamaisemmasta värityksestä. Mutta näin esikoista odotellessa ehdottomasti pakkauksen muodossa kuitenkin avustuksen otan, kumpi tahansa tulee! :) (Kelan sivuilla kivasti...
  17. mandarina

    haamu(ko)?

    Ei näy kuva... (n)
  18. mandarina

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Hellou! :) Onpas täällä ollut hiljaista.. Ihana masu, pirpana! Ja kutkuttavan lähellä alkaa teillä toukokuisilla tosiaan laskettu aika olemaan, kun kohta vaihtuu jo huhtikuu! :love: Nyt on täälläkin jotenkin alkanu tuntumaan vihdoin ajan kuluminen nopeammalta kun koko alkuraskaus tuntu näin...
  19. mandarina

    Kuviteltu raskaus?

    Harmi, ettei tuo vielä osottautunut plussaksi.. :/ Toivotaan, että pian plussaat! :) Tulin vain kommentoimaan, kun kuulosti niin tutulta nuo sun "valeraskaus"-oireet, et varmasti niitä oo täysin kuvitellut vaan tuo pillerien lopetus sai mulla ihan samanlaiset (+varmaan miljoona muutakin oiretta...
  20. mandarina

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itsekin kirjoittelisin mielummin täällä! Ois kyllä mukava jos tää ketju vähän piristyisi.. :)

Yhteistyössä