"Isyyspakkaus", ihan hölmö idea?

Haluaisin ilahduttaa ja yllättää mieheni jollain konkreettisella tavalla ennen vauvamme syntymää. Hän on ollut ihanasti heti alusta alkaen täydellä sydämellään odotuksessa mukana ja odottaa aidolla innolla tulevaa. Olen itse aina ollut kova ideoimaan erilaisia lahjoja, joissa on ajatusta ja huumoria mukana, toisaalta sisältäen usein myös hyödyllisiäkin juttuja. Aiemmin olen mm. vuosipäivälahjaksi koonnut tulevaa yhteistä reissuamme varten tarpeellisia juttuja ja muuta ajatuksella juuri häneen ja meihin liittyen. Tällaisia lahjoja mies on kyllä kovasti arvostanut ja yllättynyt niistä. Joten, tähän kohtaan isyyspakkauksen kokoaminen kuulostaisi juuri oikealta vaihtoehdolta, mutta....

"Isyyspakkausta" tarkemmin ajatellen on hieman ristiriitaiset ajatukset – eihän kelalta saatava äitiyspakkauskaan ole nimestään huolimatta mikään hemmottelu- ja huvittelupaketti äidille, vaan sisältää VAUVANhoitotarvikkeita! Juu, ymmärrän, isyyspakkaus on tästä humoristinen versio, jonka hauska nimitys on juuri tuo isyyspakkaus äitiyspakkauksen mukaan (vaikka ä.pakkaus olisikin ennemmin vauvapakkaus :D).
Joillekin tietysti järjestetään ihania baby showereita ja muita, missä ehkä itse äiti saa enemmän huomiota ja jossa odotusaikaa ja tulevaa vauvaa juhlistetaan yleensä vanhemmista nimenomaan vaan äiti yllättämällä, mutta sitten taas toisaalta tuore isä pääsee yleensä juhlimaan miesporukalla varpajaisia (ja meidän kohdalla varpajaiset varmasti tulee toteutumaan ennemmin kuin baby shower -pippalot :D).

Saahan tästä ns. isyyspakkauksesta tehdä juuri sen näköisen kuin haluaa, mutta kun alkaa ideoida, tulee kuitenkin mieleen vaan ne perinteiset; miehen lempiherkkuja, korvatulpat, vauvalle joku tutti tai body jollain isi -tekstillä, vapautus vaipanvaihdosta ym. -kortit, sikareita, ym. ym.

SIISPÄ: Millä lahjalla olette yllättäneet tulevan isän/aiotte yllättää?
Uusia ideoita "isyyspakkauksen" sisältöön??
Vai...aivan turhaa edes miettiä tällaisia? :LOL:
 

Yhteistyössä