Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

Mandarina meilläkinhän oli vahva poikaolo, mutta 90%veikkaus tytöstä saatiin,nyt vasta uskalsin kirpparilta ostaa mitään pinkkiä.:D saadaan varmaan ens viikolla kontrolliultrassa varmistus, toivottavasti ainakin. :) ihana kuulla että kaikki on muuten hyvin. :>

Pirpana eihän sitä tiedä milloinka tyyppi päättää yllättää. ;)

Täällä alkoi äippälomalla, virallisesti olen vielä vapaalla ja sitten 3pvää "työttömänä", mutta eiköhän tää jo samaks lomaks lasketa. :)
 
pirpana-: Joo siis oon vähän itsekin hämilläni, että kuuluko täällä tosiaan norm.seurantaankin vielä kolmas ultra jossain kohtaa, kun kätilö siihen malliin jotenkin puhui esim. just tuota sukupuolta katsellessaan (tyyliin "katsotaan sitten seuraavalla kerralla uudestaan") ja nyt tuli mieleen, että sitten vielä lopuksi jotenkin sanoi, että "ei nyt varailla vielä uutta aikaa, neuvolaseurontojen mukaan laittavat neuvolasta sitten lähetteen". Eli voi toki tarkoittaa ihan vaan mahollista kontrolliultraa jos tarpeen, mut jotenkin niin epäselvästi asiasta puhu, enkä edes tajunnut kysyä mitään. :ROFLMAO:
Mutta mitä siellä äidinvaisto tällä hetkellä sanoo, joko h-hetki on ihan lähellä?? :rolleyes:

henttis: Oi, mukavaa äippäloman alkua sinne! :) Ja hauska kuulla tuosta teidän tapauksesta sukupuolen suhteen. On tässä kieltämättä vähän jotenkin hämillään kun on monta kuukautta "valmistautunut" poikaan ja sitten sanotaankin, että tytöltä näyttäisi. Alkuraskaudesta varsinkin oli niin vahva fiilis sukupuolesta, mistä semmonen edes voi tulla! :D Mut kyllä tuon ultran jälkeen on ollut täällä niin odottava äiti kuin isäkin ihan 50-50 -linjoilla sukupuolen suhteen - mutta edelleen jos ois pakko veikata, kyllä mä sen 4D-kasvokuvankin perusteella panokset poikaan pistäisin. ;):D

Mä myös kävin vastikään kirpparilla, ihan ekaa kertaa vauvalle sieltä kattelemassa. (Tätä ennen olinkin ostanut ihan vaan muutaman pikku jutun alkuraskaudessa, uutena) Kivasti löyty kyllä tosi hyväkuntosiakin vaatteita pikkuhintaan! :) Joidenkin tarvikkeiden osalta myös tori.fi ollu kovassa selauksessa viime ajat ja tänään hullaannuin tekemään hankintalistaa paperille.. :D Ai kun sais jo äitiyspakkauksenkin hyppysiin!
Siitä tulikin mieleen, ootteko kuulleet/hankkineet ilmaisen baby boxin, jonka voi hakea lähimmästä Lastentarvikkeesta? http://www.babybox.fi
Itse tilasin siihen oikeuttavan koodin s.postiin, en oo vaan vielä hakenut. Ei siellä nyt hirveästi varmasti tavaraa ole, lähinnä tollanen mainos- ja markkinointikikka, mutta kyllähän kaikki pieni kiva ilmainen kelpaa. (y)
 
Mandarina minä hain babyboxin heti alkuraskaudessa, mutta en kyllä muista mitä muuta siellä oli kuin sukat ja kuolalappu. :D Jotain näytteitä ainakin. :) Liberolaukun sain viime viikolla haettua ja sielläkin kaikkea hyödyllistä.
Haha joo tuntui niin vahvasti sille, että eikai me edes osata tyttöä tehdä, mutta toisin kai kävi. :D Vähän jännittää loppu viikko, josko siellä tarjonnan lisäksi selviäisi onko tulokas varmasti tyttö vai lähdetäänkö tässä tuli takapuolen alla ostamaan sinistä vaatetta. :D
Kirpparit on täälläkin kovassa huudossa. Olen ostanut vauvalle itse ehkä vajaa 10 vaatekappaletta, koska suvun vauvoilta on tullut loput, mutta suurin osa niistäkin ostamistani on kirppikseltä. :)

Pirpana taitaa olla tällä hetkellä vauvan tuoksun lumoissa.:love:
 
Onnea pirpana nyytistä!

Mä en ookkaan aikoihin kirjoitellu tänne. Meillä on jo jonkun aikaa tuntunu liikkeet hyvin ja Bebe on kova liikkumaan. Pahoinvointi loppui viikoilla 20+ vihdoin ja nyt on vaan muita vaivoja sitten tullut kaveriksi.

Muuten meillä voidaan hyvin, huolimatta pikku vaivoista. Eilen käytiin juuri neuvolassa ja ainoa mistä täti huomautti on mun painon nousu. Mutta en jotenkin jaksa ottaa stressiä siitä.

Nettte ja Bebe 26+6
 
Oi, mulla jotenkin menny ohi tuoreimmat viestit tästä ketjusta. :eek:
Paljon paljon onnea pirpana-! :love: Ja kiva kun laitoit synnytyskertomusta mukaan. Ihanalta kuulostaa tuo isoveljien suhtautuminen pikkuiseen <3

Täällä kans Nettte kärsitään muutamista uusista pikku vaivoista, mut ei nää nyt vielä oo onneks mitään verrattuna siihen kuukausien säännölliseen pahoinvointiin. Liikkeet kans tuntuu (ja välillä myös näkyy) hyvin, toisina päivinä tosin paljon runsaammin ja tänään taas ollut sitten tällainen "lepopäivä".. Toivottavasti vaan kääntynyt jotenkin toisin päin, eikä muusta johtuvaa. Pitää kohta makuulla kuulostella tarkemmin vastaako pikkuinen
 

Yhteistyössä