Hakutulokset

  1. A

    Vähänkäytetty.fi nettikirpputori

    Oletteko ostaneet/myyneet? Kokemuksia kehiin!
  2. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Huomenna olisi se "kauan" odotettu ultra-aika, joka viime viikolla peruttiin.. Samalla varataan aika nt-ultraan. Hassua, miten voi jännittää vaikka viime perjantaina nähtiin että pikkuisella on kaikki hyvin :) <3 (kävin siis sairaalassa mahakivun takia, joka olikin vaaraton) Tänään pistin...
  3. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Hei, miten pääsee siihen facebookki ryhmään? :)
  4. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Verikokeessa mitataan hcg- arvot jotka oli "koholla" (vajaa 10 000). Arvot verrataan raskausviikkoihin. Enempää en tajunnu :/ mutta mitä googlettamalla löysin tietoa, niin minun arvot on hyvät? Sain omasoteen verikokeen tulokset tänään ja googletin jokaikisen arvon-mitan ja tuloksen (miten...
  5. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Joo, siis nämä alkuraskauden pelot on aivan kamalia! :( Ensin saa pelätä onko siellä ketään ja sitten onko terve.. Jospa se viikkojen 12 jälkeen helpottaa ja uskaltais olla oikeesti onnellinen, tuleva äiti :) <3
  6. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Tänään oli kamala päivä! Alavatsaa alkoi poltella puolenpäivän aikaan. 4ksi ajoimme miehen kanssa kaupunkiin sairaalaan ja keskenmenon pelko oli lamauttava.. Ultrattu ei oltu vielä ollenkaan, rv 8+6, joten pelkoja oli paljon :( Päivystyksessä oireista sanoivat "joo, näillä viikoilla on...
  7. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Todellakin harmittaa! Juuri olisi ollut vapaa päivä ultran sattuessa, niin uusi aika piti venkslata viikon työputken keskivaiheille. A että suututtaa! Pissanäytteet ja kaikki odotti valmiina neuvolaan lähtöä varten :D liekkö vähän hormoonit äänessä, kun itkiessä ja välillä miehelle raivotessa...
  8. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Tänään piti olla kauan odotettu ensimmäinen ultra.. Tunti ennen aikaa, soitti neuvolan täti ja perui ajan koska ainoa ultraaja lähtee kuulemma kotiin!!? Voi tätä itkun määrää :( Mikä lie syynä, en kysynyt kun oli tuskaa pitää itsensä koossa puhelun ajan :( Aika siirtyi viikolla. HARMITTAA...
  9. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Tänään oli niin ihana hetki, kun peilailin pientä mahan alkuani (lue: ilta turvotusta :D) mies tuli viereen "joko se näin pian näkyy" ja silitti mun vatsaa <3 Hellyyttävää kun jörö suomalainen mies vähän hempeilee ;) Onko kukaan muu alkanut jo käyttämään voiteita/öljyjä rintojen ja vatsan...
  10. A

    Arvaa raskausviikko!

    17
  11. A

    Miten te olette reagoineet positiiviseen raskaustestiin?

    Ei sitä ole oikein tajunnut vieläkään vaikka menkkoja ei ole ollut kahteen kuukauteen :D ensi viikolla ensimmäinen ultra, että jospa sen sitten tajuaa <3
  12. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Olen isompaa ( ja mieleistä) metsästänyt jo ennenkuin plussasin :D meinaa vain näin pikku kylässä olla melko kiven alla.. Ellei osta pukauta omaa ;)
  13. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Meilläpä on jo miehen (edellisestä suhteesta) muksun sänky,tavaraa ja leluja nurkat täynnä :D Unohdin mainita.. 7-vuotias tyttö on meillä noin joka toinen vkloopu. Miten siihen facebookki ryhmään pääsee?
  14. A

    Henkistä tukea raskauteen ja tupakoinnin lopettamiseen?

    Mulla merkkasi nauvolatäti korttiin, että lopetti tupakoinnin heti plussattuaan. 2,5 viikkoa nyt polttamatta ja rv 7+6 ;) en itekään siis heti plussasta pystynyt lopettamaan, mutta pääasia että edes parin viikon päästä siitä!
  15. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Eka neuvola oli tiistaina. Jutustelua, verenpaineet oli ok ja sovittiin ultra jo ensi viikolle :) <3 En malta odottaa, että näen pikkuisen. Hieman pelottaakin, kun keskenmenoja ollut palstalaisilla nyt paljon :( otan osaa. Väsymys on kyllä jäätävä. Neuvolan täti sanoi että se on hyvä merkki...
  16. A

    Ensimmäiset raskausoireenne?

    Alavatsassa kupli :D sitten kipeytyi rinnat.. Erilailla kun menkkojen aikaan. Nämä ennenkuin menkkojen ois pitänyt alkaa. Yökötys ja "kestokrapula" alkoin rv 7-8. Samoin hermot oli kireellä ;) kahvi jäi kans rv 9..
  17. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Mulla on ollut tänään todellinen "itkupäivä". Aamulla heräsin normaalisti, siivoilin, kävin ruokakaupassa.. Yhtäkkiä kaamea itkunpuuska ja pahamieli. Voi mies raukkaa :D hormoonit(ko) alkaa puhua.. Tuli ihan siis puskista tunne ettei kukaan välitä ja oon ihan yksin :/
  18. A

    Mihin kuluu teiltä tänä viikonloppuna rahaa?

    Netistä tilasin vaatetta (itselleni ;)) ja loton laiton vetämään :D
  19. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Mun unet on kadonnu jonnekin :( pari yötä nyt vaan pyöriny sängyssä.. Outoa, koska aina oon nukkunut kuin tukki. Sitten kun viimein meinaa nukahtaa, niin pissattaa ---> ylös ja vessaan :D vaikeeta. En ole vieläkään saanut kerrottua raskaudesta kenellekään.. Jotenkin ei vaan tajua sitä vielä...
  20. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Olen miettinyt myös että "tyttö-vai poikaolo" :D ei pahoinvointia, ei finnejä, tekee enemmän mieli suolaista ja rasvaista kun makeaa. Se netistä bongaamani kiinalainen raskauslaskuri ( vai mikä se nyt oli) lupailis poikaa ;) mutta molemmat yhtä tervetulleita!

Yhteistyössä