Vähänkäytetty.fi nettikirpputori

vierailijakin
Mä olen kerran ostanut, ja olin tosi iloinen siitä palautusoikeudesta joka tuotteilla on. Meille nimittäin tuli "eläimettömästä" taloudesta koirankarvaisia vaatteita. :D ei siinä mitään muuten, mut olen tosi allerginen. Myyn parhaillaan, ja toivon menevän kaupaksikin kun on kaikkea uudenveroista seassa :)
 
vierailija
Minulla on nyt noin 100kpl tuotteita myynnissä. Vauvan vaatetta ja naisten vaatteita. 30% on mennyt jo kaupaksi. Suht hyvin siis. Ja nythän se myyntiaikakin piteni 12 viikkoon jospa loputkin menisi

Ostanut olen vauvan vaatteita ja itselle jotakin. Halvat hinnat ja yhdillä posteilla saa monilta myyjiltä. Iso +! Paketti parissa päivässä lähisiwassa ☺

Koti äidin lompakolle pelastus!

-Tea90
 
vierailija
Ostin 3 v. lapselle farkut, paidan lippiksen sekä 30 euron paperisen lahjakortin teini-ikäiselle, jotta saisi itse ostaa, voisi oppia myymään vaatteitaan. Lahjakortti ei tullut ollenkaan, vaatteet olivat ala-arvoisia, likaisia ja haisevia. Olin maksanut kaikki. Kauheaa vedätystä kun yritin saada palautuslupaa vaatteille. Sain palautusluvan, mutta en rahojani takaisin. Tein rikosilmoituksen.
 
vierailija
Kirjoittelin tonne vanhempaan ketjuun jo, eli kokeilin myyntiä ensimmäistä kertaa ja tässä kokemukset:

-Tuotteiden kuvaamiseen ja mittaamiseen kannattaa käyttää hetki, jotta ostaja saa mahd realistisen kuvan eikä palautuksia tule niin paljon

-Merkkituotteet menee helposti kaupaksi ja hinta kannattaa laittaa aika matalalle jos oikeasti haluaa päästä tavaroistaan eroon

-Minulla palautui yhdet merkkikengät ostajalta, ja ne ovat olleet "käsittelyssä" vähänkäytetyssä nyt yli 2 viikkoa eli eivät näy haussa. Ovatko hukkuneet matkalla..?

-Ei näe montako kertaa tuotetta on haettu/näytetty kuten esim huuto.netissä

-Asiakaspalvelusta vain hyvää sanottavaa, mutta kannattaa olla itse aktiivinen. Heinäkuussa uusille myyjille oli lähetyskulut ilmaiseksi. Sain ne vasta kun soitin perään, että miksi ne silti näkyy täällä.

Tässä mun tuotteet (Ostakkee ostakkee!):
https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/advanced/result/?multivendor_vendornumber=23129
 

Yhteistyössä