Hakutulokset

  1. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Täällä on äitiysloma alkanut keskiviikkona kun hain 5 päivää aikaistettuna.:) Hankinnat alkaa olla hyvällä mallilla, kaukalopussin ja itkuhälytin vielä kattellaan ensi tilistä. Vois kanssa kokeilla tota vadelmanlehtiteetä. Kiitti vinkistä (y) Ensi viikolla tiistaina on sitten...
  2. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *lokakuussa*

    En oo pitkään aikaan mitään tänne kirjoitellut. Syyskuu tuntui menevän nopsaa ja aatella nyt on jo lokakuu ja keskiviikkona 30 raskausviikkoa täynnä. Jouluna ollaan kotona niin kuin joka vuosi, äiti, anoppi ja appi ovat olleet joka joulu kylällä meillä. Välipäivinä ollaan sitten oltu...
  3. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Meillä oli torstaina rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. Sukupuolta ei haluta selvittää kumpikaan. Kovasti oli kippurassa pikkuinen ja peitteli kasvojaan, joten tällä kertaa jäi kasvot näkemättä. Viime ultrassa saatiin parempia kuvia, mutta pääasia et kaikki on hyvin. Liikkeet tuntuu päivä...
  4. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Torstaina on ultra, sitä jännin ja malttamattomin mielin odotan. Ensi viikolla saan keskiviikkona neuvolasta kela-todistuksen. Äitiysloman oon suunnitellut aloittavani 1.11. Eli 13vk töitä enää. Töiden jälkeen on alaselkä vihootellut ja lonkassa myös tuntunut kipua, sekä vilkkaina työpäivinä...
  5. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Ihania parisuhde-tarinoita. :) Me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja niistä 3 vuotta naimisissa. Tykätään luonnossa liikkumisesta ja meillä on samanlainen huumori. Rakastun mieheeni koko ajan enemmän. Nyt hän käy koulua kauempana toisella paikkakunnalla, joten on silloin tällöin viikot pois...
  6. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Onnea uuteen kotiin teille jotka ovat nyt hiljan muuttaneet! :) Raskaana olo tuntuu odotukselta, kovasti odotan että saisi tuntea liikkeet. Ultraa odotan myös kovasti, joka on rv 22 3.8, sillä välillä iskee epävarma ja huolestunut olo onko kaikki hyvin. Vatsa on tullut tällä viikolla esiin...
  7. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Tokassa neuvolassa käyty ja siellä kaikki hyvin. Kiva oli kuunnella vauvan sydänääniä ensimmäistä kertaa, toinen oli kovaa liikkeessä. Lääkärineuvoloita on täälläkin päin kaksi toinen rv 17-18 muistaakseni ja toinen loppuraskaudessa. Mulla lääkäri 12.7 eli rv 18+0.
  8. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Ymmärrän kanssa huolet. Nyt ensimmäistä odotan, plussaa saatiin odottaa 2v1kk yrityskertoja en enää puolentoista vuoden jälkeen laskenut oikeastaan mutta monta niitä pettymystä kertyi. Itsellä koko ajan hieman epätodellinen olo et oonko mä nyt oikeasti raskaana vaikka ultrassa näkikin et siellä...
  9. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Mulla on seuraava neuvola ensi viikon keskiviikkona eli silloin on rv 14+0:) Likka90 12+6
  10. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Ultrassa kaikki hyvin! :) viikkojen kokoinen oli ja niskaturvotus ja veriarvot normaalit, eli riski nolla. Olin samalla lääkärillä, joka katsoi onko kysta muuttunut kun mulla alkuraskauden ultrassa löydettiin 4cm:n kokoinen kysta. Nyt se oli 1,5cm ja eikä vaadi kontrollia, eli senkin...
  11. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Tänään on se ULTRA-päivä, jota on odotettu. Jännittää niin että aamupahoinvointi palasi kylään.. Mulla on vaikeuksia niellä ylipäänsä mitään pillereitä, mutta raskaus vitamiinia oon urheasti niellyt aamuisin. Ja vielä kun nyt jännittää on vielä vaikiee niellä. (n) 13.40 ultra, jännää:)
  12. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Kiva kuulla ultra-kuulumisia. Itse odotan kovasti maanantaita, jolloin on meidän ultra-päivä. Oon laskenut jo pidemmän aikaa kuinka monta yötä enää, aivan kun lapset kun ne odottaa jotain. :LOL: Onko teillä ollut jalkojen puuttumista entä kramppeja? Itseä vaivannut muutamia päiviä krampit ja...
  13. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Kiitti! Itse oon haaveillut tosta dopplerin ostosta, muttei vielä ole tullut hankittua. Ja niin vielä raskaus on ensimmäinen ja ikää on 26-vuotta.  :) @mimmi92 Hyvää ja rentouttavaa mökkiviikonloppua! Itsellä loppuviikko lähes kokonaan töiden merkeissä. :)
  14. L

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Hei! Ajattelin kanssa liittyä mukaan, la 13.12. Ekassa neuvolassa käyty pari viikkoa sitten ja alkuraskaus ultrassa kolmisen viikkoa sitten, jossa näkyikin alkio oikeassa paikassa ja syke. NP-ultra on rv 12+5 eli 5.6, ei oo enää pitkä sinnekään.
  15. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Taustalta huutelen, mut aivan mahtavaa Mustikk4!! Onnea plussasta! :) Antaa toivoa ja uskoa et kyl se itellekkin vielä kolahtaa. :)
  16. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiittään ja kuittaan. Jätän keskustelun seuraamisen nyt tähän. Oma terveys ja mieli reistailee sen verran, että parempi nyt näin. :) Toivon kaikille pikaista plussaa, ilman muuta itsellenikin mut nyt haluan itseni kuntoon. Tsemppiä ja onnea kaikille jatkoon :)
  17. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hipeltäjä89 Onnea paljon plussasta !! :) Toivotaan että kaikki menee hyvin! antaa kyllä toivoa plussa uutiset. :)
  18. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Yk nro 16 lähti maanantaina käyntiin.. Toiveet kerkesi jälleen kerran nousta.. Menkat alkoi vasta illalla kun yleensä aina alkavat aamupäivästä, ja nyt alkoivat ilman kipuja pienellä tiputtelulla.. Yhden aikaan sit heräsin kovaan polttavaan kipuun. Äkkiä pari särkylääkkettä naamaan ja tuli...
  19. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä kierto meneillään 20/26 jännät päivät edessä.. Mut uskoa ei enää ole... Uskon että viikonloppuna vaihtuu yk 16:sta.. Ei saisi luovuttaa ajatuksen tasolla , olen muutenkin tän kierron aikana miettinyt aivan muita asioita ja yrittänyt unohtaa. Mutta en tiedä pitäisiköhän alkaa herätteleen...
  20. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä ollut kp 1 eli yk 15 :(

Yhteistyössä