♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea Hipeltäjä89 plussasta, aivan ihana uutinen :love:

Toukokuinen kävikö sun miehesi yksityisellä simppatestissä ja oliko teillä erikeen lähete sinne? Mä oon kokenut tämän kohdan näihin hoitoihin lähdössä kaikista vaikeimpana.. Mies käy kokopäiväisesti töissä ja tuntuu että muutenkin todella vaikeaa on päästä mihinkään tätä testiä antamaan...
 
Ladygreen, olemme aloittamassa hoitoja julkisella puolella. Lähetteen kirjoitti terveyskeskuslääkäri ja sitten ottivat polilta kirjeitse yhteyttä. Tietysti noi ajat on mitä on, mutta välillä lääkäriajoissa joutuu tekemään jotain järjestelyjä, jotta sinne ehtii. Seuraava aika onkin päivällä, joten joudun ottamaan palkatonta poissaoloon.
 
Mieletöntä Hipeltäjä89! :love:Onnittelut! Se oli selvästi ihan kohtaloa että se sun lääkärikäynti peruuntu joka kerta, kun ei sun ollu tarvetta mennä sinne :LOL: Hienoa että joku tuollaisilla yrityskierroilla plussaa luomuna. Hyvä muistutus meille muille, ettei vielä parane heittää kirvestä kaivoon. ;)

Kiitos Toukokuinen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: hipeltäjä89
Voi ei Mustikk4, pahoitteluni! :(

Hipeltäjä89: hirmuisen paljon onnea!!! :) <3 ihana saada hyviä uutisia tähän pinoon!

ON: täällä kp 33, ei tietoakaan ovulaatiosta. Limat muutama päivä sitten anto vähän olettaa, mutta eipä muuta ole ollut. Saattaa siis olla ovuloimaton kierto. Noh, menkkoja odotellessa, kyllä ne varmaan viimeistään kp 42-45 taas alkaa
 
Noniin, saatiin varattua miehelle nyt tuo simppatesti ja heti tuli helpottuneempi olo. Tänään mulla olisi kp 8 ja toivon, että ovuloisin tässä kierrossa. Se olisi sitten viimeinen yritys ennen hoitojen aloitusta. Jännittävää :)

Ja tosiaan tuo Hipeltäjä89 luomuplussa antoi mukavasti toivoa tänne keskustelupalstalle. Kyllä tämä vielä tästä! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: hipeltäjä89
Moi vaan kaikille! Olen ihan uusi käyttäjä tällä sivustolla ja jos olen eksynyt väärään paikkaan niin ilmoittakaa ihmeessä. Olen siis 26-vuotias nainen, joka on aloittanut esikoisen yrityksen elokuussa 2015. Nyt hakusessa olisi vertaistukea muilta esikoista yrittäviltä, sillä yksin tämä odotus ja asioiden pohtiminen on välillä raastavaa. Mieheni tosin on täysin mukana yrityksessä ja haaveilussa, mutta välillä tuo miehiltä saatava tuki ei ole ihan sitä, mitä itse kaipaisi ;) siksi olisikin mahtavaa kuulla muidenkin tarinoita ja ajatuksia!

Tässä tarinani :
Jätimme ehkäisypillerit pois elokuun alussa 2015. Tämän jälkeen tuli normaali tyhjennysvuoto, mutta seuraavaan kolmeen kuukauteen ei tapahtunut yhtään mitään, ei ovulaatiota eikä mitään tietoa seuraavista kuukautisista. Painelinkin kolmen kuukauden jälkeen yksityiselle gynokologille ja sain kierron aloittamiseksi Terolut-kuurin. Ja sillä kiertoni alkoikin, tosin pitkänä, epäsäännöllisenä ja ovuloimattomana.

Ensimmäinen kierto oli 36 päivää, sen jälkeen 47 päivää ja kummassakaan kierrossa ei siis ovulaatiota tapahtunut. Ajatuksenani oli mennä takaisin gynekologille seuraavien kuukautisten jälkeen hakemaan apua, mutta tässä kierrossa ovuloinkin kp36(!!!) ja nyt menossa kp39. Tiedän, että kierto on pitkä ja ovuloiminen tapahtui todella myöhäisillä kiertopäivillä, mutta silti olen onnellinen, että ensimmäinen varsinainen yritys pääsi vihdoin tapahtumaan. Nyt olisikin kiva kuulla, onko joku muu ovuloinut näin myöhään? Ja millä mielellä olette silloin olleet? Onnellisia ovulaatiosta vai surullisia sen myöhäisestä ajankohdasta? :)

Jos nyt ei tärppää tästä ensimmäisestä varsinaisesta yrityksestä(niin kuin vahvasti uskon!), niin marssin suoraan lääkäriin hakemaan apua pitkään ja epäsäännölliseen kiertooni!

Pahoittelen pitkää tarinaani, mutta teki todella hyvää kirjoittaa ajatuksia ylös!

Jos pääsen liittymään tähän ryhmään, niin tässä tietoni:
PikkuMyyh, 26v, mies 30v, ya 8/2015, yk 3.
 
Tervetuloa PikkuMyyh ja täysin oikeassa paikassa olet, sillä tämä on tarkoitettu kaikille, jotka esikoisesta haaveleivat ;) Mulla itselläni on vähän samansuuntainen tilanne kuin sulla. Eli mullahan kierrot lähtivät ehkäisyn lopetuksen jälkeen venymään ja venymään. Ovulaation onnistuin yhden kerran yrityksen alussa bongaamaan ja se oli muistaakseni kp 24. Ja mun mielestä sillä ei niin väliä ole, että milloin ovulaatio tapahtuu kunhan tapahtuu. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Itsellä pitkät kierrot ja ovuloimattomuus selittyi PCO:lla, johon ensihätään sain myös terolutit. Niilä kierrot pysyneet säännöllisinä ja nyt viime kierrossa minulla tapahtui ovulaatio kp 17. Tällä hetkellä kierto olisi kp 10 ja malttamattomana odotan, että tapahtuisiko tässäkin kierrossa ovulaatio vai sattuiko viime kerta olla vain sattumaa. Tsemppiä sinulle yrittämiseen ja toivotaan että myöhäisestä ovulaatiosta huolimatta sulla kävisi tärppi (y)
 
Taidan tännekin kirjoitella uutena jos joukkoon mahtuisi, vaikka tuolla kolmekymppisissä pääasiassa nyt listalla, mutta täälläkin "omaa asiaa" kun ensimmäisestä haaveillaan.

Minusta ja tarinasta... Eli ikää jo 36v ja miehellä vähän vähemmän ja vasta vajaa 2 vuotta yhteistä taivalta takana. Ennen ei ole kohdalleni osunut parisuhdetta missä perheen perustamista olisin ajatellut ja olin jo hieman alkanut pohtimaan vaihtoehtoja yksin lapsen hankinnan ja lapsettomuuden välillä, kunnes SE oikea yllätti mut tulemalla elämääni. Kauaa ei aikailtu vaan jo kesäkuussa lopetin ehkäisyn ja heinäkuussa alkoi yritys, tai olisi alkanut jos olisin ovuloinut :notworthy: Kierrot normaalit 28-29pv, menkat tuli ajallaan, mutta se tärkein jäi uupumaan. No lokakuulle varasin ajan yksityiselle gynelle ja kuin lahjana, siinä kierrossa sain tikkuun ovisplussan 4pvää ennen gyne aikaa, mikä siellä ultralla vahvistettiinkin oikeaksi. Kaikki muutenkin kunnossa, eli sovittiin jotta yritetään luomusti helmikuulle ja jos ei tärppiä niin lähete tutkimuksiin/hoitoihin. Noh, tärppiä ei kuulunut, joten hoitoihin ollaan matkalla. Eka aika on 1,5vkon päästä, mies kävi jo simppatutkimuksissa ja siellä huonohko liikkuvuus. 2% suoraan liikkuvia ja 20% kaartelevia/hitaita mikä varmaan osittain selittää vaikka ei nyt ihan toivoton tilanne. Näillä mennään. Nyt on piinapäivät ehkä vikassa luomukierrossa kp25/28 ja eilen testasin negan dpo10. Kierrot mullakin nyt kaks edellistä ollut erikoisia tai lähinnä menkat. Eka oli runsaammat ja pidemmät ku normisti ja viimeks en vuotanut kun päivän :mad: Tiedä sitten mitä tapahtumassa kun ikääkin jo on... :(

Pikku Myyh mulle sillon gyne ainakin sano, että voi mennä puolikin vuotta ennen kun ovulaatiot alkaa tulemaan hormonaalisen ehkäsyn jälkeen. On tosi yksilöllistä, koska sitten toiset jättää pillerit ja poks onkin heti paksuna.

Pitkä sepustus, huh anteeksi. Kaikille plussatuulta ja tarrasukkia :love:
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 3.4.2016)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 24v)...................ya 3/2014
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 14

Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 13
Kinder_Kitty 23v (mies 27v)........ya 1/2015, yk 11
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 17
likka90 25v (mies 33v).................ya 3/2015, yk 16

tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 12
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v).............ya 6/2015, yk 10
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 6
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 5
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Pages 27v (mies 27v)....................ya ??, yk 4
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 6
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 4
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk 2
Sandzell 24v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 4
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
Pjawla 25v (mies 31v) ..................ya 11/2015
Illuminated 26v (mies 26v) ..........ya 11/2015, yk 3
Jenetsu 27v (mies 26v) ...............ya 1/2016, yk 1

Sophi4 24v (mies 25v).................ya 1/2016, yk 1
Oinas86 29v ................................ya 1/2016 yk 1
salapoliisitar 29v (mies 38v) .......yk3
Leikkuri 28v (mies 30v)................ya 1/2016, yk 3
Lumirinsessa 20v (mies 20v).......ya 1/2016, yk 2
annimaria93 21v (mies 24v) .......ya 3/2016, yk 1
Maddie 22v (mies 25v).................ya 3/2016, yk 2
PikkuMyyh 26v (mies 30v).......... ya 8/2015, yk 3

Plussanneet:

hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/2015, yk 15, plussa 3/2016
P-P 29v (mies 28v) ya 12/2015, yk 1, plussa 1/2016
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16
Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15

pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä)ya 8/16

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Eipä tänne mitään uutta... en ole saanut aikaiseksi soitettua lähetettä.. siitä on tullut jonkinlainen peikko. oon nyt mennyt ilman terolutia. viimekierto oli 39pvä ilman terolutia :) saas nähdä miten nyt käy. Mulla on vielä kaapissa yhteen kiertoon terolutit.

Huomaan kyllä et tää asia vaivaa mua kovasti...miehen suvussa kohta tulee lisää lapsia.. ja se jotenkin pistää miettimään et niin meillä ei vieläkään oo tärpänny ja sitten löydän itseni poraamasta lohduttomasti vessasta. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja soitan lähetteen ei muu auta.. kai mua vaan se on viivästyttänyt kun pelottaa niin et mitä jos selviikin jotain pahaa..kai sitä jotenki haluaa suojella itseään. Täytän tänä vuonna jo 24v tiedän olen nuori mut jotenki olin ajatellu kun tähän projektiiin ryhdyttiinn niin , että olisin äiti kun olen 24v, tosiaan nyt olen koittanut olla ajattelematta asioita vähemmän kun ei sitä ikinä tiedä miten käy. Mä en vaan yksinkertasesti tiedä miten mä tuun selviimään jos meille ei sitä lasta tule ja miten elämä siitä sitten jatkuu.
 
Kinder kitty, se tieto voi helpottaakin oloa. Tai se, että ei enää polje paikallaan, vaan on jokin selitys ja suunnitelma.

Tänään on ollut outo olo. Dpo 13 ja aamutesti nega, mutta tissit kipeät, tahmeaa valkoista valkkaria ja iski huono olo. Lämpötila korkealla 36,7. Näistä oloista päätellen ei ainakaan vielä huomenna ala.
 
Taidan tännekin kirjoitella uutena jos joukkoon mahtuisi, vaikka tuolla kolmekymppisissä pääasiassa nyt listalla, mutta täälläkin "omaa asiaa" kun ensimmäisestä haaveillaan.

Minusta ja tarinasta... Eli ikää jo 36v ja miehellä vähän vähemmän ja vasta vajaa 2 vuotta yhteistä taivalta takana. Ennen ei ole kohdalleni osunut parisuhdetta missä perheen perustamista olisin ajatellut ja olin jo hieman alkanut pohtimaan vaihtoehtoja yksin lapsen hankinnan ja lapsettomuuden välillä, kunnes SE oikea yllätti mut tulemalla elämääni. Kauaa ei aikailtu vaan jo kesäkuussa lopetin ehkäisyn ja heinäkuussa alkoi yritys, tai olisi alkanut jos olisin ovuloinut :notworthy: Kierrot normaalit 28-29pv, menkat tuli ajallaan, mutta se tärkein jäi uupumaan. No lokakuulle varasin ajan yksityiselle gynelle ja kuin lahjana, siinä kierrossa sain tikkuun ovisplussan 4pvää ennen gyne aikaa, mikä siellä ultralla vahvistettiinkin oikeaksi. Kaikki muutenkin kunnossa, eli sovittiin jotta yritetään luomusti helmikuulle ja jos ei tärppiä niin lähete tutkimuksiin/hoitoihin. Noh, tärppiä ei kuulunut, joten hoitoihin ollaan matkalla. Eka aika on 1,5vkon päästä, mies kävi jo simppatutkimuksissa ja siellä huonohko liikkuvuus. 2% suoraan liikkuvia ja 20% kaartelevia/hitaita mikä varmaan osittain selittää vaikka ei nyt ihan toivoton tilanne. Näillä mennään. Nyt on piinapäivät ehkä vikassa luomukierrossa kp25/28 ja eilen testasin negan dpo10. Kierrot mullakin nyt kaks edellistä ollut erikoisia tai lähinnä menkat. Eka oli runsaammat ja pidemmät ku normisti ja viimeks en vuotanut kun päivän :mad: Tiedä sitten mitä tapahtumassa kun ikääkin jo on... :(

Pikku Myyh mulle sillon gyne ainakin sano, että voi mennä puolikin vuotta ennen kun ovulaatiot alkaa tulemaan hormonaalisen ehkäsyn jälkeen. On tosi yksilöllistä, koska sitten toiset jättää pillerit ja poks onkin heti paksuna.

Pitkä sepustus, huh anteeksi. Kaikille plussatuulta ja tarrasukkia :love:
Aika jännä et sulle on sanottu et saattaa mennä puolvuotta enneku kierto alkaa tasaantumaan.. Mulle on sanottu kans vaikka ja mitä.. Että jopa vuos saattaa mennä. Sit taas yksityisellä sanottiin et et siihen menee ehkä kuukaus et hormoonit poistuu. Itsellä on tullu 4 kuukautiset viimesen 12kk aikana. Että repikääs siitä huumoria :LOL::LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: On tullut kyllä raja vastaan kunnes pitkän tauon jälkeen tuli kuukautiset ja se sai jälleen miettimäön et mitä jos nyt alkais tasaantumaan.. Varmaan kyllä taas ihan ajan hukkaa ootella menkkoja..?

No nyt kp 27 ja eilen sain hailakkaa viivaa ovulaatiotestiin. Tokaa kertaa elämässäni!? Jänityksellä odotan mitä tapahtuu seuraavan 2 vkon aikana..
 
Tervetuloa uusille! :)

Täällä menossa kp38, eikä mitään tuntemuksia ole ollut ovulaatiosta, eikä mitään tuntemuksia siitä, että menkat ois alkamassa.
Yleensä menkat tulee kp42-45, ja ennen sitä noin viikon verran on tissit tosi kipeet. Mutta eivät nyt. Vähän ounastelen tämän tietävän nyt sitten toooooodella pitkää kiertoa :(
Vajaan viikon verran on myös jotenkin väsyttänyt armottoman paljon. Lähinnä aamuisin tuntuu etten vaan saa revittyä itseäni sängystä. Toki työ on voinut tähän vaikuttaa...
Mutta eipä tässä auta ku ootella! Tapahtuis nyt ees jotain johonkin suuntaan :D
 
Kiitos MerMer! Kyllä tuo odottaminen on niin rassaavaa, ei muuta kun pitkiä hermoja vaan sinne odotteluun. :LOL: :)

Kinder_Kitty, ymmärrän hyvin noita sun ajatuksia. Ei tästä oo montaakaan päivää, kun juuri samaa kirjotin viestillä mun ystävälle, että pelottaa, että mitä mä sitten teen, jos vauvaa ei koskaan tulekaan. Toisaalta musta on kyllä nyt alkanut tuntumaan siltäkin, että mä odotan sitä, kun nää meidän hoidot loppuu tuli sitten lasta tai ei. On tämä jatkuva odotuksessa ja pettymyksessä eläminenkin todella raskasta. Sitten jos niin käy, ettei lapsia saa, niin voi ainakin alkaa käsittelemään ja totuttelemaan siihen asiaan?
Onneksi kaikki on kuitenkin vielä mahdollista, niin teillä, kun meilläkin ja kaikilla jotka täällä kirjotellaan. :love::)
Samaa ajattelen, kuin tuossa Toukokuinenkin. Toivottavasti rohkaistut hankkimaan sen lähetteen.

Meillä oli eilen ultra polilla ja viimeinen inseminaatio tehdään loppuviikosta. Lääkäri laittoi meidät myös jo ivf-hoitojonoon ja varattiin suunnittelukäynnille aika, joka on toukokuun alussa. Näillä näkymin ne hoidot alkaa meillä jo kesäkuussa, jos nyt ei tärppiä käy. :eek: Vähän epäileväinen oon kyllä nyt tän viimeisen inssin suhteen, että tuskinpa onnistuu, vaikka eihän sitä koskaan tiedä jos nyt sattuisi olemana tähdet ja kaikki meillä kohdallaan. :LOL:
 
Huikeeta vauhtia teillä etenee Mustikk4 hoidot, aika hienoa! Missäpäin käytkään hoidoissa, jos saa kysyä? Oon aina kuvitellut, että kunnallisella joutuu odottamaan kaikkea kauan, mutta niin kai jossain täytyykin. Ikävä kun on paikkakunnasta riippuen epätasa-arvoisessa asemassa lasta toivovat kuumeilijat.

Oon myös ajatellut tässä kun yrityskertoja alkaa kertymään ja oma usko raskautumiseen hiipumaan, että mikä merkitys sillä on raskautumiseen, ettei siihen oikein enää itsekään usko. Olen miettinyt, että nyt hoitoihin mennessä täytyisi valaa itseen uskoa siinä että mekin kyllä onnistumme. Ettei antaisi ajatuksellekaan sijaa että olisi epäonnistumisen mahdollisuus. Ihmisen mieli pystyy kuitenkin ihmeellisiin tekoihin, joten jospa siitä ottaisi kaiken irti lapsen teossakin muiden apujen kanssa. Helpommin varmasti sanottu kun tehty, mutta täytyy yrittää, kaikki keinot käyttöön? :rolleyes:

MerMer täällä vähän samanlainen kierto menossa ilman mitään tuttuja tuntemuksia. Mulla kp 27/28 ja menkkoja odotellessa. Tein negatiivisen testin dpo10, nyt siis dpo13 enkä ole viitsinyt testailla. Ärsyttää katella niitä negatiivisia tuloksia. Ylihuomenna jos ei ole alkanut niin jos sitten testaisi. Lämmöt kuitenkin laskenut eli kyllä ne menkat sieltä tuleepi. Ensikäynti hoitoihin reilun viikon päästä niin jos sitten saisi itsensä polkaistua positiiviselle mielelle!

Aurinkoista kevätpäivää ja positiivisia tuulia monessa mielessä! :p:love:
 
Tänne on tullut uusia taas lisää, kiva. Tervetuloa uusille! :)

Paljon onnea hipeltäjä89 plussasta! Aivan ihana juttu! Tuo tosiaan lohtua että luomuplussa pitkän yrityksen jälkee on mahdollista. :)

Tsempit kaikille luomuna ja hoidoin yrittäville, toivotaan et jokainen meistä sais sen oman plussan pian.

Täällä meneillään kierron (yk10) keskivaihe, tikuttelen ovista. Eilen oli kp15 ja aloitin tikutuksen, haalea viiva bongattu. Tänään kp16 viiva vahvistunut, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Saas nähdä millainen huomisen viiva. Viime kierrossa kp17 sain lähes tasavahvat viivat ja siitä lähtivätkin haalenemaan ja kp18 oli ovistuntemuksia munasarjassa. Toivottavasti nyt ovis sattuisi loppuviikolle, sillä mies tulee taas torstai-iltana kotiin, niin ehtisi tallettelemaan hyvin.

Ajattelin ens kiertoon tilata ovistestejä ebaysta. Ootteko tilaillu? Tuleeko nopeesti? Siellä ainakin olis halpoja. Nyt oon käyttänyt pregcheckin testejä ihan marketista ostettuna, 10kpl maksanut vajaa 8e. Tolla hinnalla sais ebaysta 100kpl testejä. :D Ajattelin vaan ootella kierron loppuun ennenku tilaan jos vaikkei tarviiskaan tilata :p
 
Mä olen tilaillut noita testejä aina raskauskeijusta. On vähän kalliimmat kuin ebaysta, mutta itse olen silti ollut tyytyväinen. Taisi 60 kpl ovistestejä ja siihen kylkeen pari raskaustestiä vajaa 20e.

Toukokuinen miten kävi kierron kanssa? Onko plussaa ilmaantunut? :)

Mä bongasin kp 10 plussan ovistikuissa ja kp 11 oli selvät ovistuntemukset. Vähän kyllä yllätti tuo aikainen ajankohta, mutta toisaalta olen vain tyytyväinen, että koko ovis tapahtui. Tässä nyt siis taas malttamattomana odottelen että pääsisi testailemaan. Aika kuluu aina dpo päivinä kuin hidastettuna.. :coffee:
 
Paputoive, oon ostanut testejä ebaystä ja ovat olleet toimivia. Euroopasta tulee ihan kohtuullisessa ajassa, Aasiasta on kestänyt kauemmin, mutta tulleet perille kuitenkin.

Ladygreen nyt on täällä tosiaan dpo 13 meneillään. Aamulla negasin. En oo tänään mitannut lämpöjä, vois vaikka illalla mitata, niin ois suuntaa antavaa. Juuri söin nimittäin, ja oon käsittänyt, että ruokailu vaikuttaa mittaustulokseen.
 
Kiittään ja kuittaan. Jätän keskustelun seuraamisen nyt tähän. Oma terveys ja mieli reistailee sen verran, että parempi nyt näin. :)
Toivon kaikille pikaista plussaa, ilman muuta itsellenikin mut nyt haluan itseni kuntoon. Tsemppiä ja onnea kaikille jatkoon :)
 
Onnea Toukokuinen!! :) toivotaan että viiva siitä vielä vahvistuu ;)

Täällä kp41, eikä MITÄÄN, siis niinku yhtikäs mitään mihinkään suuntaan. Ei tietoa menkoista... Tein aamulla testin, cb:n digi "ei raskaana". Graaaaaah :( tämä vaan varmisti sen, että kyseessä on vaan helvetin pitkä kierto. Masentavaa!
Onneks on tänään työporukan kanssa kevätrieha, pääsee vähän tuulettamaan päätään
 
Mermer, harmi, että venyy tuo kierto.

Testasin eilen illalla, ja oli suunnilleen saman vahvuinen kuin edellisenä päivänäkin. Odottelen nyt iltatestausta, tai sitten aamuksi...En uskalla mennä tuonne odottajien puolelle vielä.
Tänään olen ollut oikea monsteri.... kaikki ärsyttää... hirveää, en halua olla tällainen!
 

Yhteistyössä