♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

ladygreen juuri samasta oli meilläkin kyse, eli lapsettomuushoitojen tuomion kuuloinen nimi, ja vieläkin epäuskoinen olo siitä, että meidänkö pitää hakea apua. Selvitysmielellä ollaan nyt... Koko ajan toivois silti, että ehtis vielä raskautua ennen tutkimuksia ja hoitoja.

Hipeltäjä89 sulla on ollut kyllä uskomaton epäonni noiden lääkäriaikojen kanssa. Nyt varmaan jo onnistuu!

Täällä ovis näinä päivinä, tänään tai huomenna mahdollisesti.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 21.3.2016)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 24v)...................ya 3/2014
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 14

Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 13
Kinder_Kitty 23v (mies 27v)........ya 1/2015, yk 11
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 16
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 15
likka90 25v (mies 33v).................ya 3/2015, yk 15

tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 12
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v).............ya 6/2015, yk 9
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 5
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 5
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Pages 27v (mies 27v)....................ya ??, yk 4
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 6
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 4
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk 2
Sandzell 24v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 4
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
Pjawla 25v (mies 31v) ..................ya 11/2015
Illuminated 26v (mies 26v) ..........ya 11/2015, yk 3
Jenetsu 27v (mies 26v) ...............ya 1/2016, yk1

Sophi4 24v (mies 25v).................ya 1/2016, yk1
Oinas86 29v ................................ya 1/2016 yk1
salapoliisitar 29v (mies 38v) .......yk3
Leikkuri 28v (mies 30v)................ya 1/2016, yk2
Lumirinsessa 20v (mies 20v).......ya 1/2016, yk2
annimaria93 21v (mies 24v) .......ya 3/2016, yk1
Maddie 22v (mies 25v).................ya 3/2016, yk1

Plussanneet:

P-P 29v (mies 28v) ya 12/2015, yk 1, plussa 1/2016
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16
Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15

pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä)ya 8/16

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Täällä kierto meneillään 20/26 jännät päivät edessä.. Mut uskoa ei enää ole... Uskon että viikonloppuna vaihtuu yk 16:sta.. Ei saisi luovuttaa ajatuksen tasolla , olen muutenkin tän kierron aikana miettinyt aivan muita asioita ja yrittänyt unohtaa.
Mutta en tiedä pitäisiköhän alkaa herätteleen toiveita..
 
Löydänköhän minä täältä paikkani. Olen ennenkin kaksplussan palstalla pyörinyt, mutta lopetin, kun kaikki vauva-asiat tuntuivat liian raastavilta. Nyt on kuitenkin yritys käynnissä ja olisi kiva jakaa fiiliksiä. Taustasta sen verran, että pillerit lopetin 1,5v sitten, jonka jälkeen mentiin keskeytetyllä yhdynnällä - mies ei vielä halunnut varsinaista yritystä, vaikkei lapsi olisi epätoivottukaan ollut. Tuona aikana ehdin tehdän niin monta raskaustestiä, etten pysy enää edes laskuissa ja itkenyt niin monet kerrat negatiivista tulosta. Se otti todella psyykeen päälle, jonka vuoksi lopetin asian ajattelun ja palstalla käynnin.

Nyt tilanne on muuttunut niin, että varsinainen yritys on aloitettu tammikuussa. Samoihin aikoihin mulla alkoi vatsan turvotus, jonka pistin joulukilojen piikkiin (tein sitten kuitenkin raskaustestejä, vaikka menkat on tulleet normaalisti). Vatsa kuitenkin jatkaa edelleen kasvua ja vessassa saa ravata jatkuvasti. Olen yrittänyt saada lääkäriaikaa, mutta en ole vielä päässyt puhelinaikaan läpi... Huomenna ajattelin soittaa suoraan neuvolaan. Raskauteen en kylläkään usko, koska mielestäni bongaan ovulaatiot. Jokin tuolla kuitenkin kasvaa, liekö sitten kysta, syöpä vai jumiin jäänyt pieru :D Välillä vähän kauhunsekaisia fiiliksiä, mutta koitan odotella rauhassa lääkäriaikaa. Sillä välin toivon ja rukoilen, että kuukautiset jäisi tulematta ja saisin viimein sen toisenkin viivan testiin! Nyt menossa kp17, ovis oli todnäk toissapäivänä. Aina yhtä piinaavia nämä viimeiset pari viikkoa!!
 
Tsempit kaikille piinailijoille! Täällä päättyi piinailut menkkoihin jälleen kerran. :cry::poop: tällä kertaa kuitenkin kierto oli normaalin 31 päivää, bongasin oviksen ja luteaalivaihe oli sen 14 päivää. Tämä tietysti vähän lohduttaa kaiken keskellä, koska jotenkin kierto pyörii nyt taas normaalisti. Epäilen että pari edellistä kiertoa oli ovuloimattomia. Eli mulle voi päivittää yk10.
 
ladygreen juuri samasta oli meilläkin kyse, eli lapsettomuushoitojen tuomion kuuloinen nimi, ja vieläkin epäuskoinen olo siitä, että meidänkö pitää hakea apua. Selvitysmielellä ollaan nyt... Koko ajan toivois silti, että ehtis vielä raskautua ennen tutkimuksia ja hoitoja.

Hipeltäjä89 sulla on ollut kyllä uskomaton epäonni noiden lääkäriaikojen kanssa. Nyt varmaan jo onnistuu!

Täällä ovis näinä päivinä, tänään tai huomenna mahdollisesti.
Mulla kans toiveena, että kerkeis raskautua (no tietty) ennen lääkäriinmenoa. Jotenkin ahistaa koko ajatus verikokeista ja simppatesteistä ja ensikäynneistä. Mutta kyllä se on pakko mikä pakko mennä sinne lääkäriin käymään, jos ei vauvaa ala kuulumaan.. (n) Toisaalta pitää yrittää miettiä positiivisesti, että sehän voi olla että lääkärin apujen kanssa voi tärpätä jo heti ekasta..

Täällä on kaikki oireet ja "oireet" hävinneet ja alan henkisesti valmistautumaan uuteen kiertoon ja verikokeisiin menemiseen... :(

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutumisesta, täällä tullaan kohta perästä!
 
Oon yrittänyt miettiä, että miten voisin rohkaista teitä, jotka pohditte hoitoihin haukeutumista. Viimeiseen asti minäkin toivoin sitä luomuihmettä ja sitten sitä toivoi sen jälkeenkin, kun oltiin lääkärillä käyty. Vielä kun oli kuullut näistä, joilla oli tärpännyt sen jälkeen, kun lähete oli saatu ja stressi helpottanut, toivoi että meillekin kävisi niin. Mulle henkisesti kaikista raskainta aikaa oli se viime vuoden loppu.
Meillä oli ihan selvää, että me haetaan apuja, enkä muista, että oltaisko me koskaan varsinaisesti siitä keskusteltu, että ollaanko me valmiita lapsettomuushoitoihin. Se taisi olla sen jonkun mun kiukkuitku-purkauksen jälkeen, kun mies sanoi, että varaa se aika lääkäriin. Tässä joku aika sitten sanoin sitä miehelle, että entä jos me oltais vaan tyydytty siihen, että jos lapsia ei luonnollisesti tule, niin sitten ollaan kaksin, niin mies sanoi, että se on tienny sen aina ettei musta olis siihen.
Mun on ollu paljon helpompi olla sen jälkeen, kun päästiin hoitoihin, koska ne viimeset kuukaudet ennen hoitoja oli henkisesti tosi kuluttavia.
Yritä ottaa asia puheeksi sun miehen kanssa huupelson, sehän voi vaivata häntä myös, mutta jos hänkään ei ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi?

Toivottavasti nyt kanssa pääset lääkäriin hipeltäjä89! Mikä vaihe kiertoa sulla saattaisi olla silloin, kun menet gynelle?

Täällä vasta pp6 meneillään. Vähän mietin, että jos vaan uskallan, niin tekisin testin jo pääsiäismaanantaina, silloin olis pp12. Mitään oireita ei ole vielä suuntaan eikä toiseen, ainakaan sellaisia selviä.
 
Minä täällä jännittelen ensimmäistä kertaa elämässäni, että alkaako viikonloppuna kierto alusta vai ei... Taitaa miestäkin jännittää, kun on kysynyt ainakin kymmenen kertaa viime viikon aikana, että missä vaiheessa kiertoa olen :D
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Mäki oon miettiny et jos lasta ei luonnollisesti tule niin viitsiikö mennä hoitoihin.tuleeko kuinka raskasta. Meneekö paljon rahaa.. Mitä jos menee paljon rahaa.. Riittääkö rahat.. Tietenkin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan. Mutta sitten on se että kun on "yli-ikäinen" niin alkaako 10 vuoden päästä harmittaa päätös jos päättää olla ilman lasta..
 
Paputoive, ikävä kuulla että sielläkin ollaan taas uudessa kierrossa. Toisaalta hyvä tosiaan, että luteaalivaihe ja kierron pituus ovat normaaleja.

Oho adore, kuulostaapa erikoiselta tuo sinun juttusi. Kerrohan, kun sinulle selviää, mistä on kyse.

Tuo on mustikk4 niin totta mitä sanoit. Me odottelemme kutsua tutkimuksiin ja tuntuu tällä hetkellä suoraan sanoen turhautuneelta ja paikalleen pysähtyneeltä. Mietin paljon tulevaa. Epätietoisuus on tosi raastavaa.

Mermer, ikävää, ettei lääkkeistä ollut apua. Jatkuuko teillä siis tutkimukset ja selvittelyt asioista?
 
Viimeksi muokattu:
Oon yrittänyt miettiä, että miten voisin rohkaista teitä, jotka pohditte hoitoihin haukeutumista. Viimeiseen asti minäkin toivoin sitä luomuihmettä ja sitten sitä toivoi sen jälkeenkin, kun oltiin lääkärillä käyty. Vielä kun oli kuullut näistä, joilla oli tärpännyt sen jälkeen, kun lähete oli saatu ja stressi helpottanut, toivoi että meillekin kävisi niin. Mulle henkisesti kaikista raskainta aikaa oli se viime vuoden loppu.
Meillä oli ihan selvää, että me haetaan apuja, enkä muista, että oltaisko me koskaan varsinaisesti siitä keskusteltu, että ollaanko me valmiita lapsettomuushoitoihin. Se taisi olla sen jonkun mun kiukkuitku-purkauksen jälkeen, kun mies sanoi, että varaa se aika lääkäriin. Tässä joku aika sitten sanoin sitä miehelle, että entä jos me oltais vaan tyydytty siihen, että jos lapsia ei luonnollisesti tule, niin sitten ollaan kaksin, niin mies sanoi, että se on tienny sen aina ettei musta olis siihen.
Mun on ollu paljon helpompi olla sen jälkeen, kun päästiin hoitoihin, koska ne viimeset kuukaudet ennen hoitoja oli henkisesti tosi kuluttavia.
Yritä ottaa asia puheeksi sun miehen kanssa huupelson, sehän voi vaivata häntä myös, mutta jos hänkään ei ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi?

Toivottavasti nyt kanssa pääset lääkäriin hipeltäjä89! Mikä vaihe kiertoa sulla saattaisi olla silloin, kun menet gynelle?

Täällä vasta pp6 meneillään. Vähän mietin, että jos vaan uskallan, niin tekisin testin jo pääsiäismaanantaina, silloin olis pp12. Mitään oireita ei ole vielä suuntaan eikä toiseen, ainakaan sellaisia selviä.
Mua kiinnostaisi kauheasti se, että kun ensimmäisellä kerralla kävitte vastaanotolla, niin saitko siltä kerralta mitään apuja mukaan vai oliko ensimmäinen kerta lähinnä juttelua? Kun itseä tuskastuttaa ajatus jos tämä ensimmäinen kerta on pelkästään juttelua, sillä yksityisellä minulla selvisi jo PCO ja tältä ensimmäiseltä lapsettomuushoito käyntikerralta toivoisin saavani clomifen reseptin kouraan ja hoidot käyntiin... Ja kuinka nopeasti sait seuraavan käynnin ajan?
 
M|RA, jos halua hoitoihin lähtöön on, niin kannattaa kuitenkin mennä julkiselle puolelle käymään ja kuulemaan mitä siellä voitaisiin asian hyväks tehdä. Ainakin nämä inseminaatiot ja niissä käytettävät lääkkeet ei vielä perikatoon ole meitä vienyt. Julkisellahan maksetaan vain ne polimaksut joka kerrasta ja lääkkeet, niitä olen toki aina vähän jännittänyt, että mitähän maksaa.

Toukokuinen, sepä se, että vaikka ne hoidot voi hirvittää, niin se epätietosuudessä eläminenkin on aika raastavaa. Toki, ymmärrän kyllä niitäkin hyvin, jotka ei tähän syyniin halua lähteä.

Ladygreen, ensimmäiselle käynnille kun mentiin, niin mulla oli silloin ihan loppukierto meneillään ja meillähän lähti tosi nopeesti homma eteenpäin, koska saatiin jo silloin letrozol-resepti mukaan ja ohjeeksi soittaa, kun menkat alkaa ja varata aikaa ultraan. Sitten seuraava käynti oli jo tosi pian, ihan vajaan parin viikon päästä ja heti siihen kiertoon tehtiin ensimmäinen inssi. Labrassa piti käydä myös kierron alussa, meidän molempien.
Sun kannattaa ihan sanoa lääkärille, että haluaisit jotakin lääkettä heti. Mä nimittäin pyysin, että voisiko saada jo jotakin ja lääkäri vastasi, että "kyllä voi ja heti seuraavaan kiertoon voitaisiin koittaa tehdä inseminaatio". Mähän oli ihan puulla päähän lyöty, kun päästiin heti inssiinkin. :LOL: Meille sattui tosi mukava lääkäri silloin ensimmäisellä kerralla, tuli tosi hyvä mieli, kun se oli niin tahdikas ja heti laittoi asiaa eteenpäin. :) Tuuthan sitten kertomaan miten teillä siellä meni!? :)Onko teille tullut jo aika postissa?
 
Toukokuinen:
Nyt ei tehdä lisätutkimuksia, kokeillaan enskierrossa tuplana letroja, uudet verikokeet ja taas ultraa. Niillä mennään ensikierto.

Meillä miehen simppatestin tulokset tuli: simpat priimaa!!! :) :) ihanaa että edes yksi stressitekijä vähemmän!
Nyt vaan voi keskittyä näihin mun ongelmien hoitoihin. Kilpirauhasarvoista gyne viimeksi tokas, että jos lasta meinaa tehdä, niin arvojen pitäis olla matalammat :/ enskierrossa tämä tutkitaan uudelleen ja otetaan kaikki muutkin hormoniverikokeet. Nyt on menossa öööö.... Kp 25, eikä minkäänlaisia ovulaatiotuntemuksia ole. Huoh! Pitkä kierto jälleen kerran, kiitos PCOn...

Mutta voi että harmittaa muidenkin puolesta!! Meitä alkaa yhä enemmän olemaan hoitojen piirissä :( toivon kaikille oikeesti isoja plussatuulia, kyllä se tytöt tästä <3
 
Hienoa Mermer että saitte kuulla jotain positiivistakin!

Meille tuli tänään kutsu tutkimuksiin postissa! Kolme viikkoa sitten kävin terveyskeskuksen lääkärillä ja siihen perään labrat ja siitä noin viikko ja sain tietää labratulokset, jotka ok. Noin pari viikkoa jouduttiin siis vain odottelemaan kutsua lähetteen jälkeen. Oon positiivisesti yllättynyt, ehkä nyt ei oo juuri paljonkaan jonoa. Mies sai tänään soitettua myös ajan simppatesteihin, jotka on ens viikolla ja sitten ekalla lääkärikerralla huhtikuussa päästäänkin jo kuulemaan niistä. Hui että, nyt tämä on nytkähtänyt liikkeelle!

Mustikk4 onko sulla jotain muita hyviä ohjeita, miten kannattaa varautua ekaan käyntiin polilla. Mitä pitäis älytä kysyä esim? Toi onkin hyvä, että voi heti kysellä lääkkeitä mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mustikk4 mulla on nyt kp 21/28-31, jos kierto on ihan normaali niin lääkärin aikaan ois kp 17-19 paikkeilla.

Mulla vähän toiveet nousi tähän kiertoon ku oviksen aikaan talleteltiin kyllä hyvin! Voi että se kierron loppuvaihe on niiin piinaavaa!! Koko ajan saa hypätä vessasa kattomas et joko ne menkat nyt alko ja samalla pohtia tekiskö siltiki jo testin vai ei... :poop:
Muaki pelottaa et jos/kun joutuu hoitoihin et kuinka kauan niitä kannattaa ja voi yrittää, kuinka paljo menee rahaa ja henkisesti jaksaako tuommosta käyä läpi :/ Jospa sielä ekalla käynnillä selviäis jotaki.
 
Huomenna tulee tasan 10kk ehkäisykapselin poistosta. Eli meillä vuosi tulee täyteen toukokuun lopulla. Tiiän et meidän kunnassa sairaalan lapsettomuuspkl pitää kesätaukoa, joten oon ajatellut ite et ootetaa rauhassa se vuosi ja kesä vielä mennään luomuna ja annetaan mahdollisuus luomuplussalle. Kuitenkin viimeistään syksyllä haluaisin tutkimuksiin ja hoitoihin. En halua liikaa pitkittää tutkimuksia/hoitoja, jos jotain ongelmaa onkin.

Mua jännittää eniten tutkimuksiin liittyen toki rahanmeno (polimaksut on just nousseet meidän kunnassa yli 40€/käynti!!) Äkkiä kertyy isompiki summa, riippuen tietysti hoidoista et miten monta käyntiä/kierto. Mut isompi jännityksen aihe on kuitenkin oma paino, johon varmasti puututaan. Ylipainoa kuitenkin löytyy joku 15kg. :( Yritän nyt aktiivisesti kevään/kesän ja syksyn pudotella painoa, jotta siihen ei tarvitsisi puutua. Ja voishan se olla että painonhallinnan myötä mahdollisuus tärppiin tulisi jo luonnostaan. Onhan ylipaino yksi syy mikä lapsettomuutta aiheuttaa, eikä tuo ylipaino ainakaan hyväksi raskausaikanakaan ole.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti.
 
Toukokuinen, se mikä nyt ainakin tulee mieleen, en nyt tiedä onko niin vinkki, mutta mä oon ainakin nyt yrittänyt muistuttaa itseäni siitä, että eläisi nyt yhden hoidon kerrallaan eikä murehtisi/miettisi vielä liian pitkälle niitä hoitoja. Aika tarkkana siellä saa kuunnella, koska ensimmäisellä kerralla tuli tosi paljon kaikkea asiaa ja muistettavaa. Hyvin kyllä meille on ainakin kaikki neuvottu ja tuolla meidän polilla mennään aina lääkärin jälkeen hoitajalle, jolta sit voi kysellä jos jäi jokin vielä askarruttamaan. Lääkäriltä ollaan saatu myös joka kiertoon sellainen lappunen, missä lukee minä päivänä otetaan lääkettä ja on ultraa jne, siitä on helppo aina tarkistaa.
Sitten, jos on jotain kysyttävää, niin kannattaa kirjottaa lappu mukaan, et muistaa kysyä kaikki mitä piti. :):LOL:
Mulle on ainakin jäänyt ihan hyvä mieli noista kaikista käynneistä, hoitajat ja lääkärit on ollu mukavia kaikki. :)

Hipeltäjä89, se vessassa ravaaminen ja jännittäminen on rasittavaa! :devil: Tuo aina nostaa niitä toiveita, jos on hyvin päästy tallettelemaan oikeaan aikaan. Gyne sitten näkee siellä ultrassa, että onko sulla ovis tapahtunut, kun menet sen jälkeen. Mä en tiennyt sitä, että senkin pystyy sieltä näkemään. Silloin kun ensimmäisellä kerralla oltiin polilla loppukierrosta, niin gyne sanoi heti, että näkee, että olen oikealta puolelta ovuloinut.

Paputoive, painonpudottaminen ei ole varmasti helppoa, mutta nyt sulla on ainakin hyvä syy joka varmaan motivoi siihen. Toivottavasti saisit intoa liikkumiseen! :) Mä oon vähän laiskamato ollut harrastamaan liikuntaa viime aikoina, mutta nyt oon yrittänyt skarpata ihan sen vuoks, että se parantaa kyllä mielialaa. Kannattaa lukea se Kaisa Jaakkolan kirjottama uusi kirja ellet ole jo lukenut, se hormoneita ja painonpudotusta käsittelevä. Lainasin sen kirjastosta, mutta en ehtinyt lukea kokonaan. Vaikutti ihan hyvältä ja mielenkiintoselta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Yk nro 16 lähti maanantaina käyntiin..
Toiveet kerkesi jälleen kerran nousta.. Menkat alkoi vasta illalla kun yleensä aina alkavat aamupäivästä, ja nyt alkoivat ilman kipuja pienellä tiputtelulla.. Yhden aikaan sit heräsin kovaan polttavaan kipuun. Äkkiä pari särkylääkkettä naamaan ja tuli harmiteltua kun en heti ottanut ennen nukkumaan menoa.
Yritän tsempata itteni taas ajattelee et jos nyt tällä kierrolla onnistais. Ja uskon kyllä et meille se onni vielä suodaan.
Niin ja jos ensi kierrossa onnistaa niin sit osuis la mun ja miehen syntymäpäivien väliin loppuvuoteen.
 
Joo mulle voi tosiaan päivittää yk 2 ... Mäkin ehdin hetken jo toivoa, että jotain oliskin ollut tekeillä, kun alkuun menkat vaikutti oudon niukoilta (oon yleensä kellontarkka ja täsmälleen samaa kaavaa toistava), mutta ei.
Ajattelin, että otan koko homman rennosti (näin alussa kun ollaan) mutta kummasti on kalenteri täyttynyt merkinnöistä ja laskelmista :D
 
Mustikk4 mukava kuulla noita teijän kokemuksia tutkimuksista, jos itellä ne on kans eesä. Mä käytin kesällä ovulaatiotestejä ja sain kyllä tasavahvat viivat testiin :) Ja mulla tuntuu ovis aika selvästi.

likka90 voi höh, aina jännään sun puolesta ku me mennään aikalailla samoilla kiertopäivillä ja ollaan yhtä monta kiertoa yritetty!

Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille! <3

Kyllä nämä piinapäivät on niin tuskaa! Mä en voi muuta ajatella, ja joka vihlasun mietin et oisko nyt raskaana vai tuleeko menkat.. :( plääh! Nyt mulla on menosa kp 26/26-30.
 
Ei tärpännyt meillä toisesta inseminaatiosta. :( Vuoto alkoi jo sunnuntaina ja viime kierron pituudeksi jäi vain 23 päivää. Huomenna alan pistämään puregonia ja maanantaina sitten ultraan taas. Tämä on mun käsittääkseni viimeinen inssi ja sitten jos ei tärppää niin siirrytään ivf-hoitoihin.

Eli mulle voi päivittää Yk17.
 
En voi uskoa todeks et sain tänä aamuna testiin haalean PLUSSAN!!! :love::love: Nyt oireet oli oikeesti raskausoireita! :D Aivan uskomaton fiilis, nyt vaan pitää malttaa oottaa et pääsee varhaisultraan kattoon et tuola on joku <3

Näinki kauan meillä meni (yk15) mut silti luomusti tuli plussa! Toivon kaikille tosi paljo plussatuulia ja tsemppiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Possuuuu ja Maddie

Yhteistyössä