Hakutulokset

  1. S

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    @Marji Kyllä sitä aina mahtuu jotenkin jonnekkin! Ekalta kerralta muista kuinka yöllä sanottiin että täyttä, soita aamulla tai mene NKL, Minä sinnittelin ja menin aamulla kättärille. Tokalla sain odotushuoneesta siirron haikaranpesään kun muut salit oli täysiä. Kyllä mä luotan että tonne NKL...
  2. S

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    @SannuB Mä kysyin silloin ekassa neuvola tosta kättärin tilanteesta sano et lokakuussa sulkee ovet, nyt ottavat vielä tietty sinne asti ultraa ym. Synnyttämään sano et NKL tai uusi Espoon sairaala, tohon jälkimmäiseen kommentoin et synnytän sit kotona. :censored: Kaikkee sitä suustansa päästää...
  3. S

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Np-ultra takan, Kirppu köllötteli täydellisenä ja vahva syke löi :love: Piti herätellä ja ärsyttää kunnolla että sai kunnolla mitat, lopulta onnisti. Normaali niskaturvotus sekä päivällä aukaistu la. 11.2, mennään kuulema nyt. Mun oli pakko tänään tehä myös soodatesti, kupli riemukkaasti...
  4. S

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @Marji epä uskominen oli täälläkin, mitä jos siellä ei kasvakkaan ketään? Kaikki oireet hävinnyt, mitä nyt pientä väsymystä ja eilen oltiin puisto konsertissa jossa ihmiset veti röökii ja poltti muutakin, tuli huono olo hajusta. @IinesAnkka82 odottavan aika on pitkä ja yhtä odotusta! Itsekkin...
  5. S

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Täällä kotiuduttu ihanasta Kreikan lämmöstä, reissu meni odotettua paremmin, ei yhtään pahaa oloa eikä kuvotusta! Meillä oli neuvola viime viikolla, ei mitään erikoista. Olin täyttänyt esitietolomakkeet valmiiksi jo netissä, mutta niitä ei löytynyt, kaikki kysymykset uusiksi aika turhauttavaa...
  6. S

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @Haloska Me lähdetään Kreikkaan. Olen haaveillut ihanasta tzatzikista ja kreikkalaisesta salaatista fetalla, taitaa jäädä syömättä. :censored: @papupata12 ja @puhuriina paljon voimia!
  7. S

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Täällä kanssa hämmentää tuo juusto kielto, olen kyllä oltermannia vetänyt leivän päällä, muut juustot nyt pannassa. Viikon päästä eka neuvola, jännää! Täytyy sieltä noista ruoka asioista kysyä. Muutenkin ollaan lähdössä ulkomaille viikoksi, mitä ihmettä sitä uskaltaa syödä? Väsymys ja kuvotus...
  8. S

    Helmikuun hippuset 2018

    @IinesAnkka82 Mä kävin just tiistaina ja oli 6+1 4mm kirppu ja vahva syke. Et uskon että näkyisi. Tervetuloa uudet ja Hyvää juhannusta kaikille! :)
  9. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Mulla ei oo vielä mitään oloa kumpi olisi tulossa. Kahdesta edellisestäkin tuli olot siinä vko20 jälkeen vasta, niistä oli eka tyttö olo ja toisen kohdalla poika olo, kumpikin oli poikia. Haluatteko ultrassa tietää kumpi tulee? Mä halua. Meillä on pojalle muutama nimi vaihtoehto, tytöille ei...
  10. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä eilen käyty varhaisultrassa, pieni kirppu löyty oikeata paikasta ja vahva syke on ja 6+2vko nyt mennään! :love: Ei oikeen vieläkään usko todeksi! La varmistu nyt ton mukaan 12.2. Me ollaan kerrottu mun porukoille, mies saa itte päättää koska sen porukoille kertoo ja kavereille kerrotaan...
  11. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Mä varasin kanssa eilen neuvolan ja sain ajan 11.7, ollaan reissussa edellis viikko niin en voinnut siihen ottaa. Ens viikolla on varhaisultra yksityisellä. Mulla jäätävää turvotusta ja pissattaa koko aja, siis jatkuvasti, Töissä saa koko ajan juosta vessassa..
  12. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Kiitos @Paputoive Ei se auta muu kun toivoa että kaikki menee hyvin. @Claire Elisabeth toivottavasti pääsisit säikähdyksellä ja olisikin ihan ns.normi tiputtelua, niin kun jollain muilla. Itse ajattelin mennä varhaisultraan kun tää on antanut odotuttaa itseään niin kauan, haluan tietää...
  13. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä kanssa lähes kahden vuoden työvoittoa kasvatellaan. Ihan huikeata! Toivotaan parasta! :love: Koska sitä neuvolaa kannattaa varata? Kun noi kesätauot taitaa heinäkuulle tulla? Yksityiselle meinasin mennä ennen juhannusta varhaisultraan kurkkaa onko siellä ketään
  14. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Uskaltaisiko sitä hiipiä kaiken uhalla tänne, eilen testattu niin vahva plussa kun voi kait olla. Viime menkoista laskettuna la olis 17.2, epäilen että aikaistuu kun pari viime kiertoa oli ihan erillaiset kestoltaan.
  15. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos @-dino-
  16. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos kaikille! 1v11kk tuskan taival! Epäuskoinen olo ollut koko päivän, mies onnesta soikeana ja yrittää silti olla ettei liikaa intoile kun mitä vaan voi vielä käydä. Sanoin sille et haluun varhaisultran joka on jossain juhannusviikon aikaan, niin laski et enkö sillon joku 6vko, mä en kestä...
  17. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    http://aijaa.com/FZKnpX
  18. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Eilen ja tänään saati tämmöinen! :love: Pelottaa ja kauhistuttaa, toivottavasti pysyy matkassa mukana, nippailee vasemmalla, rinnat vähän arat ja voihan väsymys! Uskaltaako sitä hakea duunin jälkeen digin:oops:
  19. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @rosmarin Nyt lens kahvit pitkin keittiön seiniä, mulle kans mehiläikikkelivahaa ym.tarpeet :D @kiuski mä tiedän ainakin tasan mitä tarkotat, ei voi vaan kaikille puhua ja iloita toisten puolesta vaikka olis kuinka läheinen kaveri..varsinkaan kun sanoo et ei ikinä lasta tai ei enään yhtään...
  20. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Nonsk mä kävin yksityisellä ottaa verikokeet ja tsekkaa paikat ilman miestä. Jatkoa ei tule ennen ku hän on käynyt antaa näytteen kuppiin... tästä tulikin mieleen et taas keskusteltiin viikonloppuna. Sanoin sille et se on mentävä sinne testeihin jos vauvan haluaa, kun ei sitä edelleenkään...

Yhteistyössä