❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




6.6.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 99/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 2/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 12/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 23/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kiuski | kp 8/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

✪ Karkki95 (21) | kp 47/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ aavalvar | kp 6/35 | ya 1/-16

✪ Aulimari | kp 11/28-31 | 1. lapsi | ya -12

✪ rosmarin (28) | kp ?/26-29 | ya 1/-16

✪ Juliet86 (31) | kp 40/? | ya 11/-15

✪ Edvina | kp 36/? | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (24) | kp 5/? | 1. lapsi | yk 8, ya 5/-16

✪nyyti. (28) | kp 38/28 | 1. lapsi | ya -09

✪Shakalaka (31)| kp30/27 |ya syksy 2015

✪Alinah92 (24)/ kp 8/? | 2.lapsi | ya 2016

✪Tiituu |kp 5/? | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13
[/B][/B][/B]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: aavalvar ja Tiituu
Kiitos kaikille! 1v11kk tuskan taival!
Epäuskoinen olo ollut koko päivän, mies onnesta soikeana ja yrittää silti olla ettei liikaa intoile kun mitä vaan voi vielä käydä. Sanoin sille et haluun varhaisultran joka on jossain juhannusviikon aikaan, niin laski et enkö sillon joku 6vko, mä en kestä! :love:
En käynyt hakee digiä vielä. Cleablue testi anto parintunnin pidätyksellä päivällä erittäin vahvan heti melkeen.
 


12/2016
diadora (28) | 2. lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15

4/2017
Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17
Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16

5/2017
MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
Kinder_Kitty (24) | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

6/2017
susanmaaria (31) | kp 18/26 | 3.lapsi | ya 7/-15
 
@Josia niinpäs olikin, anteeks, oon ihan pihalla, nyt muistan ku kerrot mut tällä hetkellä tuntuu että en pysy kärryillä juuri mistään.

@susanmaaria ihana, toivotaan että pysyy matkassa. Onnea! :love:

@Yuna nauttikaa lomasta, hellikää ja lellikää itteänne ja toisianne :love:

@kiuski tsemppiä keräykseen täältäkin! Paljon muuten toi lysti maksaa (noin suunnilleen), jos saa kysyä?

Nyt on letrot syöty tälle kuulle ja maanantaina ultraan. Taas tuntuu kivut oikeella puolella, onkohan mun vasen munasarja vähä laiska? Ehkä se lapsi tulee heti ku vasen puoli pyöräyttää follin. Masennusten aika jatkuu, joku täällä jo aikasemmin mainitsikin että plussanneissa on lähinnä jo lapsen saaneita eikä liioin esikoista odottavia, mua pelottaa ihan kamalasti et me ei saada lasta ollenkaan.
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Tulen tarvitsemaan niitä kun oon tällänen paniikkimuija! :ROFLMAO:

Tää hormoonien lisäpiikittely alkaa tuntumaan jo. Illalla tossa kun taas otin yhden piikin lisää kiertoon niin aloin itkemään ensin sitä että en saanut niitä härveleitä ensin kunnolla auki ja sekoitettua, sitten aloin itkee sitä kun itkin ja meikit levii enkä enää nähnyt mitään ja silmiä kirveli :ROFLMAO: Mies tuli toisesta huoneesta kattoo että mitä mä oikein säädän kun molemmissa käsissä piikkejä ja itken kuin mikäkin pissaliisa kahden sidukan jälkeen :ROFLMAO: Vaikka kuinka sen tiedostan ettei asia ole vakava, mutta silti itkettää ihan mitättömätkin asiat. Onneks näin jälkikäteen naurattaa vaan :LOL: Vielä olisi monta päivää piikiteltävää, saas nähdä missä jamassa olen lauantaina kun tuikkaan viimiset satsit sisään!

@-dino- jee lista päivitetty! (y)

@rosmarin Me ollaan julkisella niin aika halvalla päästään. Laskiskelin niin yhteensä kaikki tässä kierossa tekee varmaan vähän alta tonnin. Lääkkeisiin menee about 700e eli reippaasti suurin osa! Yksityisellä hinta taitaa pyöriä jossain 8tonnin hujakoilla :) Mutta silti tässä ollaan kyllä ihan perseauki kun yhtäkkiä saa maksaa noin paljon extraa muiden asumiskulujen yms päälle. Kaikkia edullisia reseptejä otetaan vastaan! Nimimerkillä "kyllästynyt tonnikalaan" :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@kiuski jos munasoluja saadaan paljon kerättyä ja moni hedelmöittyy niin pakkaseen saadaan monia alkioita seuraavia siirtoja varten eli ei tartte alottaa alusta sitä samaa piikkirumpaa..niitä siirtoja tehdään luomu ja lääkkeelliseen kiertoon. mää pidän sulle peukkuja! (y) täällä ei tuu kyllä nukuttua ens yönä ollenkaan.... pelottaa kauheesti se ultra...
 
@Jennipä haha :D

Kiitos tsempeistä! jospa tulis hyviä uutisia niin ei sitten ainakaan tarvii enää murehtia sitä et onko oikeessa paikassa yms... olojen puolesta ei ainakaan tarvii epäillä et onko raskaana vai ei :D. ja joo itkuherkkyys...itkin yks päivä kun katottiin syödessä kissa ohjelmaa... :ROFLMAO: siinä siis oli kissa jolla oli sairaus... ja suretti kauheesti ja olin onnellinen et meidän kissa on terve :LOL:
 
Kaikki oli niinkun pitääkin! :love::love: vastasi viikkoja täydellisesti :love: ja vielä köllötteli oikeessa osotteessa :giggle: ja parasta oli kuulla pienen sydämensyke joka löi 125 :love::love: tasainen jumpsutus :love: mittaa pienellä oli sen pikkasen vajaan 10mm:giggle: mutta vasemmalla 6cm:n kysta joten ei ihme kun on kiristellyt... sitä seurataan nyt.. toivottavasti ei jatka kasvuaan enempää..
 
Oi, onnea @susanmaaria :love: Toivottavasti kaikki menee hyvin!

@Kinder_Kitty ihanaa, niin onnellinen sun puolesta! <3 :love: Koitahan nauttia raskaudesta! Mitä sille kystalle voidaan tehdä jos se kasvaisi vielä?

Mä olen taustalla seuraillut teitä, @kiuski n ivf-hoito tosi jännää! Kamalan hintaisia noi lääkkeet kyllä on o_O Toivottavasti saatte hyvän saaliin ja ennen kaikkea kauan toivotun plussan!

@Tiituu tämä on aivan paras ryhmä, jossa ymmärrystä kyllä löytyy.

Valtavasti tsemppiä ja kaikkea hyvää alkavaan kesään teille kaikille. <3 Huomaan sydämeni olevan yhä täällä, mieli on täynnä aina uudenlaisia huolia, vaikka kyllä mä pääasiassa oon vaan tosi onnellinen. Ehkä parin viikon päästä np-ultran jälkeen uskaltaa hengähtää, jos kaikki on hyvin.

Käytiin viikko Etelä-Euroopassa ja kävin sitä ennen pari viikkoa sitten vielä tarkastamassa tilanteen. Pieni oli kasvanut hienosti ja erottui jo käsiä, selkärankaa ja aivot. Parasta oli kuitenkin, että satuin sattumalta sairaalan lapsettomuuslääkärille yksityiselle. Hän oli tosi empaattinen ja ymmärsi huolet ja ajatuskiemurat, juteltiin pitkään ja tuli ekan kerran sellainen luottavainen olo, että kaikki voi mennä hyvin.

Lumi rv 10+5
 
@Lumi87 kiitos <3 ei sitä siellä ultrassa oikeen ehtinyt tajuta et kaikki on hyvin kun niin kovasti jännitti sitä et mitä jos ei olekkaan hyvin... mut sitten ultran jälkeen niin kyllä sitä herkistyy :love: kun tajuaa et kaikki on hyvin nyt :) koita myös nauttia raskaudesta! :) jotenki nyt vaan niin helpottunut olo ja nyt voi vaan keskittyä siihen et kaikki on niinku pitääkin :).. mut se sydämensyke oli jotain niin :love:
 
Ihana kuulla et teillä on kaikki hyvin @Lumi87 ja @Kinder_Kitty :) :love: nauttikaa raskaudesta ja käykäähän aina sillon tällön kertomassa kuulumisia!

@kiuski no joo on aika tyyristä lystiä mut kyl se sit kuitenki on rahansa arvosta kun raskaus alkaa :) Onks muuten jotain lääkekattoa vastaavaa hoidoista vai maksaaks ne joka kerta erikseen? Onpa kyl jännää, toivotaan et saatte talteen paljon valioyksilöitä! :barefoot:

Täällä ei edelleenkään mitään uutta, koko alkukierto ollu epätoivoa et mitäköhän tästä tulee ja koska. Yritän varmaan taas pitää pienen tauon täältä kun ei meinaa ajatukset pysyä kasassa. Nyt on paripäivää jo tiputellu ja valkovuoto on ihan ihmeellistä, oletan et ovis oli jo ja liian aikasin eli ens kiertoon mennään. Maanantaina saan varmistuksen tosin joten täytyy yrittää pitää lippu korkeella siihen asti ainaki. Nyt lähen muualle masistelemaan että en täällä myrkytä ilmaapiiriä :LOL:
 
Ihanan positiivisia uutisia täällä @Lumi87 ja @Kinder_Kitty :love:

On toi lapsettomuushoitojen maailma ihmeellinen, itse aika pihalla niistä asioista mutta mielenkiinnolla seuraan tiedän muiden taipaleetta ja siinä samalla oppii kaikennäköistä. Olen yllättynyt että julkisellakin hoitoihin menee noinkin paljon rahaa, mutta on se ehdottomasti sen arvoista!

Mulla nyt vähän ankeat fiilikset tähän kiertoon kun ovis lähestyy ja mies kipeä ja mullakin taitaa tauti iskeä. En tiedä siis onnistuuko tallettelut kun on aika karmea olo. Harmittaa kun ei haluaisi yhdenkään kierron menevän hukkaan :(. Nyt tarvitsisi jonkun ihmeparannuksen.
 
@rosmarin mää nyt vastaan kysymykseesi ku ei mulla muutakaan elämää oo :D lääkekatto on 605e ja hoitomaksukatto 691e.

Kyllähän hoitoihin menee paljo rahaa julkisellaki, taaski tipahti polilasku postiluukkuun, ja toinen tulossa. Ärsyttää maksaa niitä jo nyt ku mitään ei tapahu! :D

Sitä piti muuten sanoa että ku oli keskustelua julkisen puolen kiireestä niin en voi kyllä allekirjottaa. Nytki lääkäri selitti kaikkea hoidoista ja maksuista ja mää olin vaan että lopeta jo haluun pois :D

@Tiituu voi hitsi. Pikaista paranemista <3
 
Onnea ultrajännittäjille, kaikilla oli onneksi asiat loistavasti (y)

Me reissaillaan parhaillaan etelässä ja mulla alkaa varmaan huomenna vuoto :( Pienet tuhrut jo tulleet parina päivänä ja kovat menkkajomot. Arvasin kyllä oireettomuudesta, että tämä oli tulossa. Viime yön jo itkin, kun olisin niin toivonut tälle reissulle extraylläriä :cry: Mies totesi, ettei kuulema auta muu kuin yrittää useammin ja jaksaa vielä, huoh. Kuinka paljon tässä vielä pitää yrittää ja miten muka jaksetaan? (n) Usko palautuu varmaan ens viikolla, kun menkat sit loppuu.(n)
 
Hyvin pysyn poissa täältä :LOL:

@-dino- kiitos vastauksesta! Tosiaan ton lääkekaton tiesin mut en hoitokattoa. Kyllähän tossa sit vajaat 1500e menee vuodessa :unsure: Täytyy yrittää ajatella positiivisesti, yksityisellä menis paljon enemmän!

@Josia tiedän tunteen, ite sitä toivoin niin kamalasti joululle extraylläriä, synttäreille ja nyt oli toiveet juhannukselle mut ne lähti jo alkukierrosta kaivoon. Kun sitä oppis olemaan toivomatta niin ehkä pettyis myös vähemmän. Alkokos sulla menkat tänää?

Nyt on kp11 ja tein niin puhtaan negan ovulaatiotestissä kun vaan voi, ei mulla oo ikinä näin valkosta näyttäny - aina siel joku viiva on näkyny :eek: Onneks ma se ultra nii saan varmistusta vähän mitä tää mun kroppa touhuaa. Täytyy nyt vähän myös kysellä monta letrokiertoa on tarkotus vetää ja joutuuko pitämään kesätauon, nuo kun tahtovat ultraa joka kierrossa.
 

Yhteistyössä