Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Hei! Oo, onpa täällä tullut paljon vauvoja :) onnea tuhannesti! Vieläkö sinä Quumeilija olet yhtenä kappaleena? Meille syntyi pieni poika 50cm ja 3172g viime viikon maanantaina vauhdikkaasti alle viidessä tunnissa. Synnytys oli helppo ja sujui melko ongelmitta. Imettäminen onkin ollut paljon...
  2. P

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Aegis ja SuloinenSalaisuus, isot ja lämpimät onnittelut vauveleista! Kuinka arki on lähtenyt sujumaan? Mikähän mahtaa olla Falisan ja Hippogryfin tilanne? Entäpä oireileeko muilla mahdollisesti lähestyvä synnytys..? Itselläni vatsa töröttää edelleen hyvin pystyssä! Viime päivinä olen varsinkin...
  3. P

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Hei kaikki! Kirjoittelin tähän kesäkuisten ketjuun ihan alkuraskaudesta, näytänpä olevan mukana vielä tuolla listoillakin :) Facebookin ryhmään en koskaan liittynyt, joten mielelläni eläisin nyt kanssanne näitä jännittäviä loppuhetkiä, mikäli se teille vielä sopii. Olen siis 31v...
  4. P

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Ikiäiti ja Inkalilja, toivon todella, että teillä kaikki olisi hyvin.. Mulla tänäänkin rusehtava vuoto on jatkunut. Tänään kuitenkin myös varhaisultrassa käyty. Näkyi syke ja pieni siemen, joka oli juuri oikean kokoinen (n. 8mm) arvioimani hedelmöittymisajankohdan mukaan laskettuna. Tänään siis...
  5. P

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Moi kaikki ja uusille tervetuloa! Täälläpä on oiretta ja oireettomuutta jokaiseen makuun tarjolla ;). Aika usealla meistä on myös varhaisultra tällä viikolla, jännää! Ilmoitelkaahan, mitä näkyi. Mulla tänään oli jo eka neuvola. Lähinnä juteltiin ja sain miljoona eri lippulappusta ja aikoja...
  6. P

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Voi Inkalilja.. Olen kovin pahoillani :cry: Ja itseasiassa kanssasi ehkä samassa veneessä.. On menty suurin piirtein samoilla raskausviikoilla (mulla tänään 6+2) ja oireistokin samankaltaista. Mulla ei ole jälkeäkään pahoinvoinnista tai minkään moisesta etomisesta edes. Lisäksi viime sunnuntaina...
  7. P

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Kiva juttu, että loit meillä KevätTähti tämän uuden kuukauden ketjun! Aivan kuin olisi jokin virstanpylväs saavutettu, kun uusi kuukausi raskaana alkoi (y) Täälläkään en uskalla vielä täysiä iloita raskaudesta, niin alussa mennään. Vähän harmittaa olla "pahnan pohjimmainen" tuolla lasketulla...
  8. P

    Kesäkuun vauvelit 2016 :) <3

    Jee, kiitos Kipaaa! Nythän meillä on jo tässäkin mukavan kokoinen porukka juttelemassa(y) Haluatteko kertoa jotain taustaa itsestänne? Minä voisin avat sen verran, että olen siis 31v. ja mieheni 35v. Naimisissa ollaan oltu pari vuotta ja lupa lapselle tulla annettiin 6/2014. Mä tiesin jo...
  9. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Moi! Tulisin tosi mielelläni tänne juttelemaan, faceen ei ainakaan vielä hinkua. Oon vasta AIVAN alussa tässä raskaudessa, tämä on kevyillä hoidoilla aikaansaatu raskaus ja ensimmäisemme. Tässä tietoni: Pioni84, 31v. rv 4+1, LA 30.6, 1. lapsi
  10. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Niin ja mielelläni autan parhaan kykyni mukaan, jos jollain on kyseltävää esim. PCO:sta tai tosta mun lääkityksestä. Ekspertti en oo, mutta melko paljon näistä lapsettomuusasioista kuitenkin lukenut ja sitten tietty nuo omat kokemukset.
  11. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Moikka! Perehdyin nyt huomattavasti tarkemmin tuohon meidän yrittäjien listaan ja ymmärrän kyllä hyvin Tilulilu ja Mustikk4 tunteenne, te molemmat kun olette ehtineet jo jonkin aikaa yrittää. Hyvällä tiellä olette kuitenkin molemmat, koska olette mahdollisiin tutkimuksiin ja hoitoihin jo...
  12. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Emilno ja Lennis kiitos! Toivotaan tosissaan, että viiva vahvistuu! Mutta tääkin on mulle jo puoli voittoa, että ylipäätään olen nähnyt kaksi viivaa tikussa :) yleensä siis EI MITÄÄN! Tää oli mun vasta toinen Letro-kierto! Ja siis korostan, että clomeista ei ollut mulle mitään apua, 3/4...
  13. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Aamupäivää! Millimolli, mulla ei yleensä ole koskaan ollut tissikipua. Nännit on ollut arat ovulaation jälkeen, rinnat ei. Ja joo mulla on toi Letrozole-lääkitys juurikin ovulaation aikaansaamiseksi. Kyselit tuosta, monelleko ollan kerrottu vauvayrityksestä.. Mä oon kertonut mun lähimmille...
  14. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Sunnuntaita! BlackCat meillähän on jännäilyt suurin piirtein samassa vaiheessa! Mulla on tänään myös ollut jonkinmoisia alavatsatuntemuksia, just vähä ku ois menkat tulossa.. mulla on tänään Dpo10 tai Dpo11, ihan varma en oo ovulaation ajankohdasta. Niin kauan kuin menkkoja ei näy, voi pitää...
  15. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ja Millimolli85, kiva kun liityit porukkaan!
  16. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hupikonnalla jo selkeän näköinen plussa siellä! Nyt vaan viivaa vahvistamaan päivä päivältä lisää, onnea! Mustikk4, ymmärrän tunteesi nyt kun odottelette miehesi testien tulosta. Lapsettomuushoitojen raastavin puoli lienee se, ettei varmuutta onnistumisesta ole. Kuitenkin itselleni hoitojen...
  17. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Lennis kyllä se niin taitaa ollaa, etteivät clomit oo ovulaation tae. Toisilla toimii paremmin clomit ja toisilla letrot, jotkut sitten käsittääkseni tarvitsevat vielä pistoshoitoja ovulaation aikaansaamiseksi. Mä oon clomikierroissa tikutellu mut nyt letrojen alkaessa lääkäri ultrasi eivätkä...
  18. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei kaikki! Vieläkö sopisi seuraanne liittyä? Täällä kirjoittelisi 31-vuotias aviovaimo, joka on miehensä kanssa yrittänyt raskautua ensin vähemmän ja sitten enemmän noin 1,5 vuotta. Lapsettomuustutkimukset ja -hoidot on aloitettu ensin perusgynellä tämän vuoden alussa ja elokuussa aloitimme...

Yhteistyössä