Hakutulokset

  1. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Siriuksen kohdalla on FB:ssä joku bugi, kun näyttää että on ryhmässä = ei voi lisätä, mutta ei näy jäsenlistassa että vois poistaa ja lisätä uudestaan (n) mut homma hoidossa kuitenkin, tästä viestiteltiinkin @Siriusss kanssa :) Muut halukkaat pitäis olla lisätty :) ja tosiaan, ryhmä suljetaan...
  2. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Fb- ryhmään tosiaan on erittäin tervetullut, minulle voi laittaa viestiä. Eli joko oma nimi (ja kuvaus profiilikuvasta, jos nimikaimoja) niin saan laitettua kaveripyynnön ja lisättyä ryhmään TAI sitten se sähköpostiosoite, millä on kirjautuneena faceen, niin saan laitettua sähköpostiin...
  3. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Lisäilty ryhmään halukkaat :) Päivitän etusivua kun pääsen koneelle! Mulla on niin infernaalisen huono olo etten kykene kännykkää suurempaan suoritukseen :sick:
  4. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Tervetuloa Jannakoo :) Lisäilen etusivulle listalle! Ja tosiaan, jos fb-ryhmään haluat niin laita yksityisviestillä tietoja niin saan lisäiltyä. Ihana että pieni näyttäisi nyt tarranneen kiinni :love:
  5. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Tervetuloa tosiaan uusille! Ihana että porukka kasvaa :love: fb- ryhmä on on nyt tehty ja ekat muikkelssonit on lisätty, eikun vaan lisää porukkaa remmiin :) -- Mulla oli tänään eka aamu sitten viime lauantain kun EN pissinyt raskaustestiin :ROFLMAO: olipa vapauttavaa vaan lorotella...
  6. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Mulla on yhdessä raskaudessa ollut enemmän ja vähemmän verenvuotoa odotusaikana. Ekan kerran alko juurikin tässä ihanihan alkuraskaudessa, sit oli pari viikkoa taukoa ja taas joskus rv 6-7 välimaastossa. Sillain parin viikon välein vuoteli yli puolenvälin. Mitään varsinaista syytä ei koskaan...
  7. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Voin tehdä vaikka samantien! :) Tartten perustamiseen yhden fb- kaverin kenet lisätä sinne, eli laittakaas joku mulle nimi tai linkki fb-profiiliin niin pääsen viimeistään aamulla pyytämään kaveriksi ja tekemään ryhmän! ja muutenkin ryhmästä: Voin tosiaan lisätä ryhmään joko omia fb-...
  8. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Mä en nää kuvaa (n)
  9. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Naturamama, tuskin hiljentyy :) Aina löytyy roppakaupalla erilaisia tyyppejä, jotkut haluaa jo heti näihin alkuraskaudessa perustettaviin ryhmiin, jotkut haluaa odottaa vaikka np- ultraa ja perustaa sen jälkeen oman, osa jää vaan fb-ryhmiin, osa kirjottelee molemmissa ja sitten on ne ketkä...
  10. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Ensimmäinen neuvolakäynti on yleensä rv. 8-10 (mulla tais tosin viimeks olla seiskaviikon tienoolla..), mutta kannattaahan sinne soitella jo piakkoin varsinkin jos on haasteita ajan sovittamisessa esim töihin. Meillä on niin pieni neuvola, että ajan saa vaikka seuraavalle päivälle, mutta aiemmin...
  11. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Joo, ehdottomasti varhaisultraan. En ikinä pystyis odottamaan sinne 12+ np-ultraan asti! Varmaan parin- kolmen viikon päähän varailen aikaa, sillon 6+3 eteenpäin pitäs näkyä jo sydämensyke eli siitä eteenpäin, viimeistään 7+4 koska siitä alkavalla vklopulla on ystävien häät ja haluan saada...
  12. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Mulla ei oo kerrassaan mitään oloja. Ainoa merkki raskaudesta on, että r-testin viiva on tummunut aina reippaasti edellisaamusta :D Tuntuu kyllä edelleen tosi ällistyneeltä ja ällistyttävältä että ois muka oikeesti raskaana. Mulla on kuopuksen 10kk neuvola parin viikon päästä, sanon varmaan...
  13. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Ihana, että muitakin jo! Mä oon vähän häkeltynyt tästä, kun ollaan keskeytetyllä menty kahden viikon takaseen asti, ja sitte saatiin idea että ei nyt mennäkkään, ja heti bomtsikawow-wow :D Olin valmistautunut paljon pidempään projektiin!
  14. saaruska86

    Huhtikuiset 2019

    Jokohan täällä on muita huhtikuulle 2019 plussanneita? Itse plussasin eilen ja LA ois 1.4 että ei varmaan ihan kamalasti vielä muita :D -- JA OLIHAN MEITÄ :love: 1.4 / kikka81 / 37 / neljäs 1.4 / saaruska86 / neljäs 2.4 / Catharin / 28v / neljäs / Satks 3.4 / Janet88 / 30 / ensimmäinen / EKKS...
  15. saaruska86

    Marraskuun murut

    Halukkaita taas fb-ryhmään lisäilty :) Ryhmästä sen verran, että päätettiin nyt ryhmän sisällä jäsenmäärän kolistelevan aikalailla maksimiaan, ja näinollen ryhmä tullaan sulkemaan piakkoin. Jos täällä siis vielä oli jokunen ryhmään haluava, niin kipinkapin mulle laittamaan viestiä, jotta saan...
  16. saaruska86

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Lumi87 , kävin kurkkimassa, koska näin unta että plussasit! Oli pakko kaivaa sut esiin ja mennä profiilin kautta viesteihin ja siellä oli just laitettu kuva plussasta. Ihan mielettömästi onnea! Nyt vain koitat tarttua hetkeen ja nauttia siitä että olet raskaana. Ja kiitos kysymästä, täällä on...
  17. saaruska86

    Marraskuun murut

    FB-RYHMÄSTÄ kiinnostuneet: ryhmä on tosiaan niin suljettu ja salainen kun fb:n säädöillä vaan saa, ryhmää ei siis edes löydy vaikka tietäisi nimen, joten jäsenetkään ei siis näy kenellekään :) Tietty "riski" on että ryhmässä on jo tuttuja, muutama tällainen tapaus on jo sattunut että ryhmään...
  18. saaruska86

    Marraskuun murut

    Höh, mäkään en pysty laittamaan sulle! :O Muiden laittamat viesti on tullut perille. Koitan laittaa huomenissa sullepäin uudestaan viestiä :)
  19. saaruska86

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Shara mä näen tossa viivan tuossa "ei mäessä" myös. Ehkä vähän kauempana kun missä testiviiva normaalisti pc:ssä on mutta selkeesti siis tossa tasaisella alueella kuitenkin. Oisko jotenkin viallisia testejä, koska eihän viiva voi piirtyä muutakun semmoseen kohtaan missä se indikaattori on. Itse...
  20. saaruska86

    Marraskuun murut

    Moikka! Höh, mulle ei ollu tullut ilmotuksia ollenkaan näistä viesteistä, mutta ihana miten paljon uusia on tullut! Onnea kaikille plussista :love: Paljon oli myös vklopun aikana tullut viestejä fb-ryhmää varten, pahoittelut pienestä viiveestä, mä olen lentänyt koko vklopun ympäriinsä, mutta...

Yhteistyössä