Hakutulokset

  1. Nannamariah

    Kokemuksia keskenmenosta?

    Kaksi keskenmenoa takana viime vuodelta. Ensimmäinen meni kesken ennen rv7 ja toinen rv9-10? Olivat peräkkäisiä keskenmenoja. Molemmat alkoivat pienellä verenvuodolla, jota kesti muutaman päivän jonka jälkeen alkoivat supistukset ja valehtelematta istuin vessassa melkein yhtä soittoa 6 tuntia...
  2. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mulla hääpäivänä vasta viikkoja 12+ , mutta jos lähellekään samalla tavalla menee mitä esikoisesta ni maha näkyy jo siinä vaiheessa. Toivotaan että löytäisin varapuvun edullisesti jostain, onneksi on maistraatti + puutarhajuhlat, niin ei tarvitse olla hyvin arvokas mekko
  3. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Me ollaan molempien äideille kerrottu sekä mun kaasoille (sekin vähä lipsahti vahingossa kun kirosin että näinkö mahdun kesällä enää hääpukuuni...). Muille kerrotaan vasta myöhemmin
  4. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Jep, näköjään :LOL: vaan ei sen puoleen, clearin digi alkuillasta "raskaana 1-2", tähän luotan (y)
  5. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Joulukuun muruset 2016 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS Jösse / 37 / 1.lapsi / KOS/NKL 2.12 Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie / 31 / 1. lapsi Mantelikaneli / 1.lapsi mai-- / 24 /...
  6. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Miwwi, mulla melkeen samanlainen tulos dop 13 :D http://aijaa.com/DL1nBf
  7. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Tuo tokmannin testi mistä puhuin oli PregCheck:in, sellainen violetti paketti jossa joku sininen kukka koristeena.. :LOL: mutta siis aika luottavainen olen kuitenkin siihen, että masussa olisi elämää. Täti punaista ei kuulu ei näy vaikka muuten niin kellollisen täsmällisesti menkat ovat alkaneet.
  8. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pakko kysyä että millä testeillä olette testanneet plussan? (n) kaks ekaa testiä oli joku tokmannin testi, lauantaina näytti haamun ja maanantaina näytti jo niinkin selkeän plussan että mieskin sen selvästi näki. Tänä aamuna sitten huvikseen testasin rsfu:n testillä ja hyvä jos testiin edes...
  9. Nannamariah

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Varovaisesti tulen tänne mukaan seurailemaan, eilen plussattiin ja tänään olis 4+0 :) käskin miestä vielä tuomaan kaupasta tänään uuden testin kun en täysin luota edelliseen, ties kuinka kauan ollut kaapissa lojumassa.. entuudestaan yks 1,5vuotias kotosalla :)
  10. Nannamariah

    Toinen vauva vuodelle 2017 ♥

    Mulle sopii ihan joko whatsapp tai fb ryhmä, vähemmän itsekin täällä tulee käytyy, nimimerkinkin loin vasta tän keskustelun löydettyäni. Aikaa kyllä olis pörräillä palstoilla, kun ei oikein ole mammakavereita (saati oikein muutenkaan kahviseuraa) vielä "uudella" paikkakunnalla. Kyllä taas tuo...
  11. Nannamariah

    Toinen vauva vuodelle 2017 ♥

    Täällä yks moi! :) kakkosta tosiaan haaveillaan kokoajan ja nyt kun ollaan saatu muut suunnitelmat lyötyä lukkoon niin pienelle annettii lupa tulla v.2017 :) Tällä hetkellä kotona porskuttaa 10/14 syntynyt pojan viikari :)

Yhteistyössä