Hakutulokset

  1. O

    Huhtikuiset 2021

    Täällä ruudun takaa kans yks odottaja. Varhaisultrassa oltiin keskiviikkona ja vahva sydän sykki. Laskettuaika 25.4 :) Meillä ennestään yksi tyttö 11/16 joten neljä ja puol vuotta tulee väliä. Molemmat on saanu alkunsa lapsettomuushoidoissa. Ensimmäinen tärppäs ivf tuore siirrosta ja tää...
  2. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Omaa napaa..anteeks sitä. Meil tehtii 27.4 siirto luonnolliseen kiertoon. Virallinen testipäivä on 7.5 eli ylihuomenna. Tänää näytti puhdasta negaa..mitäs te meinaatte, meenkö silti verikokeisiin? ja jatkanko silti lutinusta nää muutamat päivät? Vähän toivoin ettei tää tarttuis ees ku en ehi...
  3. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos vastauksista On siis tosiaan pakasteesta otettu tiistaina ja viimeks oli tuoresiirto. Tää vaa mietitytti kun viimeks sillo neuvola laski ain vaan kuukautisista jolloin meni viikot pyllylleen nt-ultraan varten ja sain sit lähetteen nipt - tutkimukseen. Taidan viel tänää varmistaa...
  4. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikakyssäri kun ei tuu uni. Kuukautiset alko 3.43ja 27. 4 tehdään siirto jossa käytetään 6päivän ikäst blastoa. Miten se laskettu aika nyt sit lasketaan? Meneekö tammikuun puolel?
  5. O

    .

    @Nemi_K en ollukkaa kuullu et vadelmanlehtitee olis hyvä raskautta yrittäessä, ainostaa et ku haluis savustaa vauvan pihal ni kannattaa ottaa mut hyvä tietää. Täällä oli foolihapot ekassa raskaudessa käytössä. Nyt niit tartteis käydä ostamas taas. Olen siis tuol ivf puolel lueskellu enemmä mut...
  6. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Atvk87: Salost me ollaa ja juu on siittiöit pakkases lisäks valmiina. Ei montaa ni siks ei ollu ollenkaa inseminaatiota vaa lääkäri päätys suoraan ivf hoitoon. Kiitos kop kop kiva saada vähä etukätee katottuu noit lääkkei yms ku täs ny sit ootellaa suunnitelmaa. Ja tsemppiä ja peukkuja...
  7. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Linjoille palaava tyyppi ☺ Orapihlaja89/-16/1IVF tyttö/siittiöt/PAS varmaa seuraavaks sit Meillä siis ekoista hoidosta 2016 tarrautus likka kyytiin ja syntyi marraskuus 2016. Nyt me pähkäillään kun on pakkasessa 2 alkiota ja miehellä enää 5olkea?jäljellä ja mulla töihin paluu edessä kesäkuun...
  8. O

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Täällä yksi taustailija, laitoin sulle Maicy viestiä äsken :) Olen siis 26-vuotias ja meille tehtiin 1 IVF hoito helmikuussa ja siitä on nyt matkalainen mukana pysynyt. Lapsettomuuden syy on miehessä, hänellä leukemia. Toisin kantasolusiirto tehty 2014 kesäkuussa niin nyt ollaa jo hyvällä...
  9. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä kaikille jatkoihin! Meikä siirtys het ekal yrittämäl plussanneisiin.. arvo yli 500 (en muista tarkkaa kun töis komensin lapsia samalla) mutta hoitajat ainaki ol sitä mielt et erittäin hyvä luku. Varhaisultra on 15.3 jolloin tulee kuulemma tasan 7viikkoa täyteenkin.
  10. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pirunpelto, mulla oli kans paljon palluroi. Yhteensä 37 keräsivät ja oikealta puolelta suurimman osan. Vasemmalta puolelta löytyi kuulemma todella paljon rikkimenneitä, käytti jopa sanaa räjähtäneitä. Mullakin ol siis se hyperin riski suuri, punktion jälkeen lääkäri vielä oli sitä mieltä ettei...
  11. O

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, olen ihan uunona näistä asioista ja siksi tarttisin neuvoa.. Minä olen 26v ja mies 28, ollaan miehen kanssa käyty elokuussa 2015 lääkärin tykön keskustelemassa mikä hoito meille ja lääkäri päätyi oitis ivf hoitomuotoon. Pakkasessa niin vähän miehen siittiöitä ja lisää ei häneltä saada...

Yhteistyössä