IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Darni onpa sulla komia viiva ovistestissä, mulla oli aivan vastaava silloin kun r-testissä oli haamuloisten esiäitien roskishaamu. Jos ei ole loppukierrossa testaillut ovistikkujen kanssa niin ei voi varmaksi sanoa miten ne kelläkin reagoi, mutta kyllä minä jo r-testiä uittaisin tuollaisella ovistikulla ;) ja oireettomuus on usein myös ihan oikea oire, nim.kokemusta on! tsempit :)

Onnea munasoluista Jonpalle! :)
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77 ja Darni73
Pikakuulumiset täältä, pääsen ehkä kohta listoille teidän kans!!

Meille soitettiin eilen, saatiin hätäpikapakkorakoaika perjantaille jo! Onneksi töiden puolesta tämä käy ja päästään eroon tästä nykyisestä sairaalasta ainakin osittain. Potilasasiamiehestäkään ei ole kuulunut mitään. Noh, toivottavasti jatko sujuisi paremmin ja paremmalla onnella, perjantaina kai tiedän jo lääkkeistä ja jatkosta? (y)
 
Mar80 ja JONPA kiva että punktiot mennyt hyvin ja saalista tullut, nyt vaan peukuja jatkoon että saa saatte hyvät ja sitkeät kyytiläiset. Ja Darni ei muuta kun r-testiä kehiin jos haluat varmuutta.. toki eihän se kai varmuudella vielä näkyisi..
Mulla on aivan jäätävä syöpötys/nälkä ollut koko päivän, syönyt aivan hulluna ja lopputulos sit niin turvonnut ja pinkeä maha kun oisin ainakin 5.kk raskaana, tosi kätevää tässä kun piti ennemminkin rajotella syöntiä kun reissu ja bikini säät lähenee :( ei sitten tullut illala urheilusta mitään kun kivisti mahaa. Luomukierron ihanuutta siis PMS puskee vissii päälle.
Niikun minä olen koittanut kehittyä paremmaksi ihmiseksi ja olla olematta katkera jne muiden vauva uutisista ja ei tänään kyllä onnistunut taas.. sivukorvalla kauempaa kuulin kun tuttu kertoi jollekkin asiasta, onneksi olin kaempana, enkä ns. onnittelu etäisyydellä, oli varmaan paistanut äänestä että haista paska!!! Siis kyllähän se on vähintään kohtuullista että huhtikuussa syntyy vauva ku oisko heinäkuussa ollut häät!!!!!! :mad: Ei helvetti kun kiljuin pään sisällä vaan taas sellasia kirouksia tällä maailman kaikkeudelle! Sorry purkaus..
 
Darni näkyykö tossa r-testissä livenä mitään hailuraa?!! Kuvasta en minä juuri näe..vielähän toki se sinne kerkiää tulla..
Kiva Pirunpelto että saitte ajan, josko ne asiat nyt lähtisi rullaamaan (y)
 
Sori en tajunnut scrollata alemmas kännykällä. Ja kyllä mun silmiin joku viivan varjo tuossa alemmassakin näkyy ainakin tällä näytöllä. Miltä se paljain silmin näyttää esim kuivuessaan vähän? PC:t ainakin tummenee kuivuessaan aika reilustikin.

Muoks: eikun jaa se onkin one step. No ne vasta hailuraa antaakin aikaisilla päivillä. Mä en ainakaan heittäis kirvestä kaivoon tuon ovistestin takia vielä. Uutta testiä kehiin vaan huomenna aamulla.
 
Eipä nyt kuivanakaan mitään ilmestyny, mutta löysin noita liuskoja kaksi joten uusintaa luvassa. Kaheli mikä kaheli.
Ne puikot teen vklna mikäli vuoto ei ala. Ja varmasti haen tarvittaessa lisää testejä viikonlopuksi, mullehan ei kerta päivässä riitä :LOL:
 
Sori en tajunnut scrollata alemmas kännykällä. Ja kyllä mun silmiin joku viivan varjo tuossa alemmassakin näkyy ainakin tällä näytöllä. Miltä se paljain silmin näyttää esim kuivuessaan vähän? PC:t ainakin tummenee kuivuessaan aika reilustikin.

Muoks: eikun jaa se onkin one step. No ne vasta hailuraa antaakin aikaisilla päivillä. Mä en ainakaan heittäis kirvestä kaivoon tuon ovistestin takia vielä. Uutta testiä kehiin vaan huomenna aamulla.
Pystynköhän odottaa huomiseen
 
Tuossa vielä mun pp5 testit vertailuun (mulla siirrettiin blasto), r-testi on just one step. Tietyssä valossa siinä vaan näki sellaisen viivan varjon ja meni kyllä testiajan ulkopuolelle. http://imgur.com/W8jn6Ag

Ja muuten mulla pariin otteeseen one step antoi päivän toisesta pissasta tummemman viivan siinä missä aamun eka ei ollut edellisestä päivästä tummentunut.

Toivottavasti kaikki menee just niinku pitääkin sulla!
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja Darni73
Huh huh kun jännittää niin pirusti että päästäänkö huomenna alkion siirtoon :barefoot: kuinkahan pian ne ilmoittaa jos hedelmöitystä ei tapahdu, vai meneekö samalle päivälle eli huomiselle? On tää yhtä jännitysnäytelmää..pitäis osata olla rauhallisin mielin ja miettiä jotain muuta, mutta kun ei pysty
 
Jonpa kyllä ne tämän päivän aika sulle soittaisi jos worst case scenario kävisi toteen. Itse asiassa uskoisin, että olisivat jo soittaneet koska ei ne ihan loputtomiin pysty vaan katsomaan tilannetta siinä maljalla, että lähteekö hedelmöittymään vai ei. En millään usko, että jättäisivät sellasen uutisen kertomisen siirtopäivälle.
Peukut pystyssä, ettei puhelin tänään soisikaan enää!
 
En mäkään kyllä tiedä miten pystyn rauhallisin mielin odottelemaan siirtoa vielä huomisen ylikin. Mutta kai se on pakko. Työmatkalle jouduin vielä lähtemään, kun luulin aiemmin että jää punktion takia väliin. Ehkä toisaalta pysyy ajatus edes hetkittäin muissa asioissa.
 
Täältäkin pahoitteluni Jonpa! :(

Domi minua on kans hajottanu tässä 2 viime kuukauden aikaan niin älyttömästi kun saanut kuulla hyvien kavereiden vauvauutisista..kun vaan vois aidosti olla iloinen toisten puolesta mutta vaikeaa on.
Mutta toiveikkaana nyt toiseen hoitoon :)

Yrittäjä J minä kans eilen tilasin lääkkeet. Sinne vaan tonni hujahtaa helposti..onko muuten puregonin hinta syksylläkin ollut 400e hujakoilla? En muista että niin paljoo oltais maksettu sillon. Puregoniinki menee jo 800e.. o_O vaan ei auta muu kun maksaa.

Juru27#2013#ensimmäinen#siittiöt#2icsi
 
Mut voisi siirtää piinailijoihin, labrat 1.2. Tää oli siis 2.PAS ja tehty tänään ☺ olikos kukaan muu naikkarilla tänään samoissa hommissa? Siellä oli nimittäin 4 muuta mun lisäksi.(n)
 
Hei, olen ihan uunona näistä asioista ja siksi tarttisin neuvoa..

Minä olen 26v ja mies 28, ollaan miehen kanssa käyty elokuussa 2015 lääkärin tykön keskustelemassa mikä hoito meille ja lääkäri päätyi oitis ivf hoitomuotoon. Pakkasessa niin vähän miehen siittiöitä ja lisää ei häneltä saada. Miehellä ollut leukemia josta seurauksena siittiöiden puutos kokonaan.
Sain sitten käynnin jälkeen postista laput resepteistä ja siitä koska tulee ilmoittautua hoitoon. Hoitoon ilmoittautuminen on nyt tammikuussa 1.-2. Vuotopäivänä mutta enemmän mietin noita lääkkeitä. Pitääkö ne olla ostettuna kaikki valmiiksi ennen kuin ilmoittaudun hoitoon? Entä kun reseptissä lukee puregon ja annostus erillisen ohjeen mukaan. Koska sen ohjeen saa? Siltä hoitajalta jolle soitan tässä kuussa?
 
Onkohan meillä mitään mahdollisuuksia edes sillä ICSILLÄ, käsitin lääkärin puheista, että siellä maljalla ei ollut minkäänlaista yritystä edes ollu hedelmöityksen suhteen? Tuntuu että pää halkee ja tää kaikki on turhaa
 
Tervetuloa Orapihlaja89! Todennäköisesti saat tarkemmat ohjeet sitten käydessä lääkärillä. En toki itedä miten tarkkaan olette hoidon jo silloin syksyllä suunnitellut. Mutta luulisi että kun soitat ohjeen mukaan hoitajalle, saat ajan lääkärille, "tsekkaa paikat" jne. Ei varmaan tarvitse etukäteen lääkkeitä ostaa..
 

Yhteistyössä