Hakutulokset

  1. R

    Seksuaalisuus

    Mitä seksuaalisuus sinulle merkitsee??Ja mitä se ylipäätänsä mielestäsi tarkoittaa?
  2. R

    Unipussi - onko toimiva?

    Harkitsemme vauvalle unipussin ostoa, mutta onko kellään kokemuksia unipussin käytöstä. Nukkuuko vauvat siinä paremmin kuin perinteisellä peitteellä?
  3. R

    Hieman hirvittää

    Niin kun on syksy tullut ja mieheni on taas tiiviisti harrastuksensa parissa(metsästää) ja joulu lähestyy...... Viime vuonna kun hänellä oli työpaikan pikkujoulut ja itse olin juuri sen viikonlopun töissä, no mieheni lähti pikkujouluihin ja sovittiin että hän tulee "ihmisten" aikoihin kotiin...
  4. R

    Maaliskuu 04

    Oiskohan täällä tuohon aikaan syntyneiden taaperoiden äityleitä ja myöskin isejä? Itselläni on tyttö syntynyt 10.3.04 Kovasti puhua palpattaa ja autot ja korjaustyöt kiinostaa kovasti. On vähän sellainen poikatyttö :hug:
  5. R

    Parvekekukat

    En ole mikään viherpeukalo ja kesän kukat partsilla jo kuolleet ja nyt pitäis saada jotain uutta tilalle.. Mulle ei ole syys/talvi kukista tuttuja kuin kanervat, olisiko jollain mulle jotain vinkkejä mitä laittaisin parvekkeelle näin syksyksi? Kannattaako kanervia vielä laittaa?
  6. R

    exät riesana.mikä avuksi???

    :attn: olen yksihuoltaja ja seurustelen mielettömän miehen kanssa. molempien exät vain ei tunnu tajuavan että haluamme olla yhdessä. heillä molemmilla myös uudet... tämä on hermoja raastavaa... onko ainut keino muuttaa muualle? lasten takia kuitenkin tulemme aina olemaan "kiinni" exissä. mikä...

Yhteistyössä