Hieman hirvittää

Niin kun on syksy tullut ja mieheni on taas tiiviisti harrastuksensa parissa(metsästää) ja joulu lähestyy...... Viime vuonna kun hänellä oli työpaikan pikkujoulut ja itse olin juuri sen viikonlopun töissä, no mieheni lähti pikkujouluihin ja sovittiin että hän tulee "ihmisten" aikoihin kotiin koska joutuu olemaan kuitenkin seuraavan päivän 1,5v. tyttömme kanssa. No kello kävi lauantai aamu kuutta kun herra suvaitsi tulla kotiin ympärihumalassa. Hiukan siinä räjähdin ja sain kuulla kuinka tyhmä olen ja kuvittelen olevani täydellinen, elän jossain mielikuvitus maailmassa, kuvittelen että ieheni olisi pettänyt minua ja epäilipä hän jopa siinä samassa käynkö edes töissä vai joko olen aloittanut uuden elämän jne.... Mainitsin siis hänelle ainoastaan kun hän tuli että toivottavasti on tytölle hoitopaikka valmiina. Vein tytön sitten varamummolaan hoitoon, tarina jatkuu vielä pitkästi oli erokin jo aika likellä mutta nyt siiss hirvittää kun tietää että on taas käsillä ties millasia kissanristiäisiä uskallanko luottaa mieheni sanaan jos hän lupautuu hoitamaan tyttöä kun ja jos olen vko.loppuna töissä. Mieheni ei usein käy kapakoissa eikä muutenkaan ile kova viinan läträäjä, mutta nämä harvatkin kerrat hirvittää!!!!!!!!!!!!!!!! Puhuminen ei auta kuin hetkellisesti.
 
Sanoisin sekä miehille ja naisille et juhlikaa ilman humalatilaa! Ei tuu pikkujouluissa eikä missään muissakaan juhlissa tehtyä yhtään mitään sellaista jota vois katua. Ja etenkin ne ketkä eivät osaa pitää rajoja paikoillaan. unohtakaa alkoholi. Ilo on oikeaa ja aitoa vain ja ainoastaan ilman alkoholia! Ja jos on ongelmia noitten pikkujoulujen kans ja muuta , mitä niitä pitää olla... Me ainakaan ei käydä perheellisinä sellaisissa pikkujouluissa missä ei vois lapset olla mukana. lasten silmistä näkee kun mukaan on ottanut, et tää on oikee joulu!!
 

Yhteistyössä