Hakutulokset

  1. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Mä haluun kanssa fb. ryhmään!
  2. MannaL

    .

    Pitää vielä noista oireista tänne laittaa, että tajusin juuri yhden oireen lisää. Mulla ollut polvet kipeät tässä vajaa viikon. Ihmettelin välillä että mistä johtuu, kun en ole mitään sellaista tavallista rasittavampaa tehnyt. Nyt tajusin että on ihan samallalailla kipeät kun viime raskauden...
  3. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Ehkä mä luotan tähän :LOL::love: https://aijaa.com/GBQtXa Eli saa laittaa listalle, laskettu aika jonkun laskimen mukaan 14.4/ 34v/ 4. lapsi/ nkl varmaankin sitten.
  4. MannaL

    .

    Mä luulen että alan pikkuhiljaa uskoa :LOL::love: Kiitos kaikille onnitteluista ja jännäilyseurasta! Paljon tsemppiä ja plussia tänne! https://aijaa.com/GBQtXa
  5. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Joo, täytyy odottaa ja testata. Menkkojen pitäis vasta huomenna tai ylihuomenna alkaa. Mä en ikinä löydä noita digitaalisia mistään. Se viikkonäytöllinen ol kaikista huonoin mulla viime raskaudessa, ei näyttänyt raskautta vaikka noilla liuskoilla tuli jo ihan tummaa viivaa.
  6. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Tässä PC.llä, https://aijaa.com/bMiey7
  7. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Malttamattomana olen toki testannut jo useamman, kyllä se tummentunut on :love: aamuinen PC oli jotenkin viallinen, se väriaine ei noussut ollenkaan. Yksi vielä kaapissa, ajattelin sen testata kohta.
  8. MannaL

    .

    Mies ei tuota aamun vielä uskonut ja halusi että pissin vielä uuden. Ajattelin että ei siinä vielä sen enempää näy, mutta aika hyvin vahvistunut n.5h. Nyt alkaa itsellä olemaan toiveet korkealla. Pakko kauppareissulla ostaa apteekista joku toinen testi. 1317A8B3-DBEF-4B48-A...
  9. MannaL

    .

    @Tuutikki89 kyllä se ihan selvästi plussa on! Onnea!
  10. MannaL

    Huhtikuiset 2019

    Tulin vähän kurkkaamaan, joko täällä kuinka paljon porukkaa. Mä tein haalean haamun eilen, dpo9 ( vasta) ja tänään toisen eri merkkisen ja kyllä siinäkin jotain näkyy? Tää olis meidän neljäs ( ja ehdottomasti viimeinen ) lapsi. Sanokaas nyt muutkin, miltä näyttää 5268ACB6-C617-48D5-A...
  11. MannaL

    .

    Kyllä mä tässäkin jotain nään... :eek: 5268ACB6-C617-48D5-A...
  12. MannaL

    .

    Onko toi viivanpaikka vai haamu? Dpo vasta 9, mutta tänään ollut niin ihme oloja (ja parina muuna päivänä) niin oli pakko kokeilla. https://aijaa.com/A0RIi2
  13. MannaL

    .

    Vähän päivitystä eiliseen. Laitan näitä nyt ylös, niin jos/kun plussaa ei tule niin ensi kierrossa ei tarvii niin pähkäillä. Eilen siis dpo5 ja ei niin mitään oireita. Perus kierron vaiheen, tissikivut yms. Mutta tänään kun heräsin ja kävin vessassa, niin pyyhkiessä tulikin valtavasti...
  14. MannaL

    .

    Onnea @Tillukkainen <3 Ja pahoittelut @Tiutau13, sekä onnea uuteen kiertoon. Mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, eikä toki vielä olisikaan. Odotellaan siis vaan. Toisaalta toivois että aika menis nopeampaa, mutta toisaalta nyt alkaa kesän loppu häämöttää ja...
  15. MannaL

    .

    @RUSKA82 , pahoittelut menetyksestä ja voimia jatkoon! Mulla tänään dpo0 ja mieskin saapui eilen illalla sopivasti kotiin ;) eli ehkä tässä kierrossa onkin mahdollisuus!
  16. MannaL

    .

    Hurjasti onnea plussista ja onnea matkaan! Ja kovat tsempitykset jännäilijöille ja uuteen kiertoon joutuneille. Meillä tää kesä ollut jotenkin tosi kiireinen, ja vaikka yritystä on kyllä ollut niin tuntuu että aina ollut jotain just niinä otollisimpima päivinä. Nytkin mies ja esikoinen...
  17. MannaL

    .

    Täällä kp3
  18. MannaL

    .

    @Wintersun, kovasti tsemppiä! Toivottavasti kaikella tällä kärsimyksellä on mahtava palkinto, pienen tyypin muodossa :love:
  19. MannaL

    .

    Mä täällä käyn kyllä lukemassa, mutta jotenkin tää kesä ja kaikki lapset kotona, vie niin paljon aikaa että ei tunnu ehtivän itse päivitellä. Onnea kaikille plussista! Mulla eilen oli todella kovat oviskivut ja testiin tuli lähes yhtä tummaviiva kuin kontrolli. Valitettavasti enempää testejä...
  20. MannaL

    .

    Onnea plussista <3 Mulla tänään kp1

Yhteistyössä