.

@Toiveikas92 No periaatteessa kai vois, koska ovulaatiokin on saattanut olla vaikka myöhempään (jos et ollut varma siitä?) ja näin ollen myös hedelmöittyminen.
Oon kyl varma oviksen toteutumisesta ko aikana, koska satuin käymään samoihin aikoihin gynellä ja se totes sen ultraamalla. :)

@Tiutau13 kiitos rohkaisusta :)

Sillä kyselin kun ei oo semmoset "perus" menkkatuntemukset ja yleensä mulla alkaa vuoto ihan niagarana... hanat aukee ja kaikki menee vaihtoon.

Nyt oon töissä ja menin varmuudeks tietysti vuoraamaan itteni siteisiin, niin ei siteeseen tuu mitään ja tosiaan pientä punasta hailuraa paperiin...o_O
 
Onnea kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä ovis on näillä näppäimillä, vielä en oo päättänyt tikutanko plussaa :D vai mennäänkö joka toinen päivä-menetelmällä. En oo nyt jaksanut stressata koko asiaa.

Ja on kyllä todellakin seksihelteet :whistle: mies on koko ajan kimpussa kun vähissä vaatteissa kuumuuden takia :D ja ollaankin nyt ahkerasti heiluteltu peittoja melkein päivittäin.
 
Jes @MannaL , piinaavia piinailupäiviä edessä!(y)

Rfsu:hun tuli aika selkeä viiva ! :X3: en saanut kuvattua sitä kun tosiaan vierailla ollaan ja vessassa on surkea valo:LOL: sen verran vahva oli ettei tarvinnut miettiä että kuvittelenko sen:whistle: väristä en ole varma , ensin oli punertava (n. 7 min päästä uittamisesta) mutta sit 30min testiajan päättymisen jälkeen ei :cautious: noissa rfsu:n puikoissa ohjeena siis että tulos luettava 30min kuluessa:cautious:
 
@chili_ hyvä kuulla että siellä on kaikki hyvin! (y)

@MannaL Tsemppiä Piinapäiviin :)

@Appelsiiniomena mulle nää helteet on lähinnä noin, että en halua ihon koskevan :LOL: liian kuuma. Toki nyt onkin menkat ni...

@Tiutau13 (y) Jospa huomenna selkeämpi!

@Miina- ostitko ihan tavalliset digit vai kaksoishormoni?

Pahoittelut @Toiveikas92 ja tsemppiä uuteen kiertoon!

On kyllä tuosta lääkkeestä apua vuotoon. Onneksi. En tee verenhukan takia kuolemaa :)
Kaksoishormonin, kolmas kierto kun käytössä. Ekalla kerralla vilkku 9 päivää ja toisella 8 päivää kunnes liuskat loppu.
Hienoa että on apua lääkkeestä (y)
 
@Toiveikas92 pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Täällä on sellainen tunne, että varmaan täälläkin kohta alkaa uusi kierto. Tänään oli iltapäivästä vajaan parin tunnin ajan outoa menkkamaista kipua/polttelua alavatsassa ja sitten meni ohi, outoa :unsure: rinnat ja etenkin nännit olleet heti oviksesta lähtien arat/kipeät. Jos viime kiertojen luteaalivaiheen mukaan menee niin menkkojen pitäisi alkaa vasta jossain perjantain tienoilla.
 
@RUSKA82 , iso tsemppihalaus sinulle. Ihan hirveää.:cry:

@Naturamama , onnittelut hienosta plussasta!

@Toiveikas92 , pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! (n)

Kiitos kaikille tsempeistä! Se eka päivä on aina pahin, tällä kertaa tuli ihan itkukin. Mutta nyt taas hyvillä mielin porskutetaan eteenpäin. Joku kirjoittelikin, että saako surra kun ei tule lisää lapsia, jos niitä jo on, kun joku ei saa ensimmäistäkään. Saa surra, se ei oo tosiaan muilta pois. Mutta ite oon yrittäny käyttää sitä voimakeinona itselleni, "mitä minä suren, kun on sentään kaksi ihanaa lasta jo". Se vähän helpottaa, hetkeksi.

Aion nyt tosiaan ottaa yhteyttä jonnekin, kun reilun 1,5v saldo on vain yksi keskenmeno. Mutta en oikein tiedä, minnehän pitäis ottaa yhteyttä? Osaako joku auttaa? Meillä on täällä perhesuunnitteluneuvola, lieköhän se oikea paikka jos julkiselle puolelle.. Tai sit varaan Terveystaloon gynelle. Tai aattelin myös, että kun kuopukselle pitäis varata neuvolakäynti, niin jos kysyn siinä apua että minne soittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: MannaL
iK
@vuuti Perhesuunnitteluneuvola kuulostaa mielestäni myös järkevältä. ❤

Kiva jännäillä muiten mittailuja! Mä oon aina ollut luonteeltani innostuja (ja sitten asialle omistautuva ja selvitän sitä sun tätä ), ja nyt kun on lupa vauvan tulla niin oon hirveän innostunut kaikesta niihin liittyvästä. Kiva kun on paikka jossa voi seurata muidenkin mittailuja, kun ei mies kotona oikein jaksa näin yksityiskohtaisesti innostua... Toivon tietysti kaikille täällä onnistumisen iloa.
 
@Naturamama Joo sykkeet on ilmeisesti tosi erilaisesti käyttäytyviä eli ei toimi kaikilla. Mulla alkoi tänään kp1 ja syke on eilisestä asti ollut samassa kun ovulaatiopäivänä. Kävi ylhäällä ja tuli ropisten alas. Ja useat on lopettaneet firbitin käytön jos ahdistaa plussan jälkeen tuo seuraaminen. Onnea vielä :love:

Mulle voi päivittää yk 8 ja kp 2/30 tiistaille.. Kiiitos (y)
 
@Keijukuningatar voi ei, onpa kurja homma :( Toivottavasti kierto tasoittuu pian!

@iK totta, täältä saa kyllä hyvää ihmettelyseuraa. Ei tarvitse miehiä ajaa hulluksi kaiken maailman höpöilyillä :rolleyes: Vaikka varmasti niitäkin miehiä löytyy, jotka niitä jaksaa.

Mulla on nyt alkanut melkoinen turvotus ja selkäsärky. Nännit ovat kosketusarat. Kolme päivää mahdollisesti menkkoihin huomenna aamulla (kierto sekaisin e-pillereiden jälkeen niin en tiedä vielä luonnollista pituutta). Teen huomenna aamulla huvikseen cb early detection viivatestin, löysin yhden kaapin pohjalta. En muista, että olisi ennen ollut tällaisia särkyjä ennen menkkoja, mutta en uskalla luottaa tuntemuksiin. Voi hyvin olla, että en vain tiedä, mikä on normaalia ilman pillereitä. Palaan aamulla kertomaan testin tuloksen! Jos on nega niin vielä ei onneksi tarvitse heittää kirvestä kaivoon :)
 
Pahoittelut negoista ja onnittelut plussanneille! ♡

Tänään tein digin kp 31/31 dpo 14 ja näyttää raskaana 2-3. Dpo 10 sain ensimmäisen haamun ikinä! Tikutellutkin siitä lähtien päivittäin ja viivat vahvistuneet hyvin. Ei tätä uskois todeksi, pakko aina testata aamulla uudestaan kun olo että nähnyt unta! :love:

Oireina dpo 11 lähtien menkkamaista juilintaa ja vähäistä tissikipua.

Nyt pitää vaan toivoa että kaikki menee hyvin! :love:

Kai tää ois nyt sit plussannut yk10
:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sofi86
Tein dpo11 nyt viivatestin. HAAMU :cry::geek::eek: Eikä, sitä on aivan oikeasti raskaana. Nyt pitää kyllä rauhoittua ja testata uudestaan vielä, että vahvistuuko. Mutta tänään aion vaan kuplailla. Seurailen ainakin oletettujen menkkojen ohi vielä tilannetta ennenkuin uskon asian aivan todeksi.

Onneksi olkoon muillekin plussanneille ja plussaonnea niille, joilla ei vielä tärppi käynyt! :love:
 

Yhteistyössä