Hakutulokset

  1. N

    vieläkö iltatähti

    hei vaan, en ole moneen kuukauteen käynyt kaksplussan sivuilla... töitä tehnyt hulluna että saisin hyvän äippärahan. nyt ajauduin saikulle 1,5 viikoksi jonka jälkeen alkaakin loma. Kovasi tsemppiä yritykseen kaikille !!!! Plussa tuulia lähettelen.. tuttuja nimiä täällä edelleen. Itselläni rv...
  2. N

    Elokuu 2017

    Empä ole tänne kerenny päivittelemään. Työt, lapset ja huono olo on vienyt ajan ja elämä muutenkin. Fb:ssä tulee oltua päivittäin. Oman laskentani mukaan tänään rv 12+1 ja neuvolan mukaan 11+6, mutta ultran mukaan kasvu oli minun laskennan mukaan. Ensi viikolla on sitten nt ultra joka vähän...
  3. N

    Raskaana ja eronneena

    Jos lapsen isä haluaa isyyden tunnustaa ja haluaa olla yhteishuoltajuudessa niin sitten se menee niin jollei oikeuden kautta lähde hakemaan yksinhuoltajuutta, mutta siihen pitää olla pätevät syyt. Mutta lastenvalvojallahan nämä lopulta sovitaan jos saadaan sovittua nätisti. Mutta sen tiedän...
  4. N

    Elokuu 2017

    Jospa tännekkin päivittelisi. @Sokeripala onnittelut tuplista❤ Mulla oli jo tänää eka neuvola. Kiva oli terkkari mut meillä se jatkaa vain ens kerran ja sit tulee toinen. Paljon tuli asiaakin mutta paljon myös turhia lippulappuja. Ylimääräsiin verikokeisiin joudun kun viime synnytykses saanu...
  5. N

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä voidaan hyvin pahoin. rv 7+1 menossa ja huomenna ar-ultra. Hengessä mukana kaikille yrittäjille. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki pian pääsee plussanneisiin.
  6. N

    Elokuu 2017

    @Summer2 toivottavasti vaan harmittomia noi kivut tällä kertaa. tervetuloa uusille!!!! Täällä voidaan edelleen hyvin huonosti. Primperan ei auta yhtään vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä. Päiväunet auttaa hetkeksi, ja ainakin sen ajan saa olla pahoinvoimaton. JOtain pitää pakolla syödä...
  7. N

    Elokuu 2017

    Mä annoin periksi ja kävin lääkärissä. Hyvä etten siellä oksentanu. Primperan reseptin sain kans ni kokeillaan auttaako. Kiitos lääkärin todistuksessa lukee jotain tarttuvaksi oletettu ripuli ja mahasuolitulehdus. Kun pyysin ettei raskauspahoinvoinniksi laitettaisiin. Mut voi tätä oloa. Nyt...
  8. N

    Elokuu 2017

    Postafenia joo olen syönyt. En tiedä onko siitä mitään apua. Se primperan olis kokeilemisen arvoinen mut on reseptilääke. Noi rannekkeetkin vois kokeilla. Tsemppiä sinnekkin
  9. N

    Elokuu 2017

    Tännekkin jos jaksaisi päivittää. Vointi niin huono ettei paljon jaksa koneella tai kännykälläkään olla. Töistä kun kotiin pääsee niin kaatuu sohvalle ja selviytyy iltaan et voi nukkua ja taas alusta. Tää pahoinvointi ja väsymys on hirveetä. Muten te jaksatte muut? Mä todella toivon et nää olot...
  10. N

    Elokuu 2017

    Juu ryhmä on juuri sellainen. Ettei näy kellekkään mitään. Ei liittymine. Eikä facesta itse hakuessa voi mähdä ketään ketä siellä on
  11. N

    Elokuu 2017

    Kiiltokuvalle yksityisviesti
  12. N

    Elokuu 2017

    Mulla myös 30.12 ultra. Ja facessa on kyllä paljon odottajia jo... määrää en osaa sanoa mutta kymmeniä
  13. N

    Elokuu 2017

    Mehukeittoa, porkkanaa, mandariiniä... näillä mennään ja nämä maistuu. Kyllä nyt odottaa lomaa ihan hirveästi kun väsyttää niin koko ajan. makuulla on muutenkin hyvä olla. Rintaliivi ostoksille joutuu varmaan koht lähtee kun kaikista tursuun ulos. no nyt illan saa lepäilllä ja kohta jo...
  14. N

    Elokuu 2017

    Mulla kaikista ollut vähän eritasoiset oireet. Ekassa (tyttö) oli tosi voimakas huimaus, en pystynyt juuri pystyssä olemaan ja pahoinvointia myös. Tosin ei oksentamiseen asti. Muuten ei tainnut juuri mitään olla ja voin hyvin. Tokassa (poika) oli pahoinvoitnia mutta vain ajoittain, saattoi olla...
  15. N

    Elokuu 2017

    @Unimaa rokotteesta on ollut toisaalla keskustelua ja kovasti sitä vuositellaan raskaana oleville. Itse kerkesin ottamaan ennen raskautta niin ei tarvinnut miettiä.
  16. N

    Elokuu 2017

    Vapaapäivä vietetty... pari olis tarvinnut lisää. Väsymys alkaa verottamaan ja pahoinvointi ja huimaus näyttää.nenäänsä. toivoisin et ne pysyisi 10 päivää viel piilos et jaksan työt lomaan asti. Mutta luettuani muiden voinneista niin.aika vähällä vielä olen päässyt. Ja omiin edellisiinkin...
  17. N

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Pahoittelut lolu. Aivan hirveää. Voimia. Ja tsemppiä jatkoon.
  18. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla veny 37 päivää pitkäksi mutta monillahan venyy paljon pidemmäksi.
  19. N

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä yksi plussannut. Vuotoja pari kertaa ollut mutta plussaa nuo testit näyttää edelleen.. viimeeksi kun tein one stepin huonon testin niin viivat piirtyi jo dipattaessa. 30.12 on varhaisultra niin sitten varmistus onko oikeassa paikassa ja oikeasti joku kasvaakin siellä. Tänään ja eilen...
  20. N

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Olen itseasiasa siirtynyt odotuspuolelle, tosien luen aika paljon näitä kuumailuketjuja kun niihin oli tottunut :) Hurjat RV5+5 tänään. En yrityksestä kertonut lapsille, mutta esikoiselle paljastui jo raskaus kun näki sen mun puhelimesta kun olin ladannut jonkun odotus ohjelman. Vaikuttaa...

Yhteistyössä